21.kapitola- lhář!

366 30 8
                                    

Budík!! Zabila jsem ho na první dobrou. Pak už jsem se  jen převalovala v posteli a nechtělo se mi vstávat. Po nějakých patnácti minutách převalování v posteli jsem vstala a rozhlédla jsem se po pokoji, zjistila jsem že Starky spí na koberci u mé postele. Pohladila jsem ho po hlavně a šla se obléct a upravit.

Škola, klasika mluvila jsem s Beky a klukama. A když jsem potkala Coula jen se na mě podíval, tentokrát už se ani neusmál za to Scharllote se usmívala od ucha k uchu zavěšená na Coulovo rameni. Když procházeli kolem, tak jsem na Scharllote hodila zabijácký pohled. Ona na mě zamrkala přes dlouhé řasy a výsměšně se usmála.

Konečně zazvonilo a já se těšila do petshopu s Coulem. Sedla jsem si na obědě k našemu stolu kde už seděla Beky.,, Co to, že tak pospícháš? " divila se Beky.,, Mám jít dnes do petshopu koupit Starkymu nějaké věci." řekla jsem s pohledem upřeným ke stolu kde Coul většinou sedával. Dnes tam ovšem nebyl, těkala jsem očima ze stolu ke dveřím a zpět, čekala jsem jestli se objeví.,, Heej země volá Sky." luskala mi před očima Beky. Zamrkala jsem a podívala se na ní.,, Ptala jsem se kdo je Starky?" zapomněla jsem se jim o něm zmínit.,, To je štěňátko, které jsme s Coulem včera zachránili." řekla jsem s úsměvem na tváři, protože se mi vybavil Coul celý od bláta.

,, Netrávíš s ním nějak moc času? "zeptal se podrážděně Sebastien.
Co to do něj vjelo však s Coulem jsme jen kamáradi a se Sebastienem taky, to mu jako vadí, že jsem si našla nového kamaráda nebo mu vadí Coul?
,,Nemyslím si, je to kamarád a je s ním sranda. Tak proč bych s ním nemohla trávit čas? " zeptala jsem se stejným tónem jako on před chvílí.,, Fajn už půjdu." najednou se zvedl a naštvaně odešel bez toho, aby se rozloučil.

Překvapeně jsme se po sobě  s Beky a Henrym podívali nikdo nepochopil Sebastienovo reakci. Po chvíli jsem se zvedla já rozloučila jsem se a vyběhla jsem před školu, kde měl čekat Coul. Sedla jsem si na zídku a čekala 10 minut, 20 minut, půl hodiny a pak jsem Coulovi napsala.
                             ****
S: Kde jsi čekám před školou už půl hodiny.

Odpověď mi přišla okamžitě.

C: Promiň dneska nemůžu musím na trénink. Kvůli sobotnímu zápasu.

S: Dobře půjdu sama.

C: Mrzí mě to.

S: V pohodě.

Pak už nenapsal. Šla jsem tedy do petshopu sama. Vešla jsem tam a překvapilo mě kolik věcí pro štěňata tam mají. Dostala jsem na výběr z několika obojků, vodítek a hraček. Nakonec jsem Starkymu koupila tmavě modré vodítko i obojek krásný tmavě  modrý pelíšek a plno jiných věcí.

Když jsem vycházela z obchodu přemýšlela jsem o tom jestli se bratr zmínil o dnešním tréninku. Vešla jsem do speed caffe, kde jsem si chtěla dát kafe na které jsem měla celý den chuť, udělala jsem chybu, rozhlédla jsem se. V pravém zadním rohu seděl Coul, zády ke dveřím, takže mě nemohl vidět. Spíš mě překvapilo kdo seděl naproti němu. Její dlouhé blonďaté vlasy jí padali do tváře. Když mě Scharllote zpozorovala nahnula se ke Coulovi přes stůl a políbila ho, on se nebránil.

Po tomhle jsem se otočila na podpatku, rozrazila jsem dveře, abych se dostala co nejdál od toho lháře.

Tvrdil, že má trénink kvůli sobotnímu zápasu. A teď se tu líbá se Scharllote.
To by ho tolik bolelo mi říct, že šel se Scharllotou na rande? Kolik takových ještě měl, semnou se taky scházel tak, aby nás spolu nikdo neviděl a to jsme byli jen kamarádi. O co mu vlastně jde, to každý den chodí ven s jinou holkou aby zjistil, která mu padne kolem krku první? U kolikátého polibku už se Scharllotou asi je?  Nejprve si hrál na chudáčka, který nechce zástupy holek a teď tohle?

Moje myšlenky my vířili hlavou jako splašené. Teď už jsem vůbec nevěděla co si o něm myslet. Najednou jsem narazila do něčí pevné hrudi. Zavrávorala jsem, ale nespadla, vyrovnala jsem to.
,, Jsi v pohodě? " zeptal se mě velmi známý hlas.,, Ahoj Sebe." pozdravila jsem Sebastiena.,, Neříkala jsi, že odpoledne budeš trávit s Coulem?" řekl a projel si mě pátravým pohledem.,, Jo to měla, ale nějak nám to nevyšlo." řekla jsem s očima zabodnutýma na špičkách svých tenisek.,, Aha takže se na tebe vykašlal." slyšela jsem, jak se s odfrknutím usmál.

Zvedla jsem k němu oči a setkala jsem se s jeho tmavě hnědýma až černýma očima.,, Už musím jít. "řekla jsem aniž bych nad tím přemýšlela.,, Jasný já ostatně taky. Tak zítra." Řekl poněkud naštvaně. Ještě jsem se na něj při odchodu otočila a k mému překvapení udělal to samý.

Otevřela jsem dveře od domu a hned za nimi seděl Starky. Jakmile mě zpozoroval začal vrtět ocáskem a štěkat. Zula jsem si boty a vzala ho do náruče. Samou radostí mě olízl.

Ve svém pokoji jsem vytáhla věci co jsem koupila byli tam nějaké pamlsky obojek, pelíšek gumová hračka mističky a hračka z provazu. Pelíšek jsem dala nedaleko své postele a Starky se tam hned uvelebil, položila jsem mu hned vedle i dvoj mističku na vodu a jídlo, protože zatím ty schody nezvládal. O gumovou hračku zatím nejevil zájem. Pelíšek si zamiloval. Nasadila jsem mu obojek a připnula jsem mu vodítko.

Procházeli jsme se po parku. Měla jsem sluchátka v uších a užívala si příjemný podzimní vánek, který mi cuchal vlasy a šlehal mi do tváří. Starky vesele ťapkal vedle mě s vypláznutým jazykem. Koukala jsem se na děti, jak si hrají na pískovišti nebo se houpají na nedalekých houpačkách.

Pohledem jsem zabloudila k lavičce, která byla odstrčená od těch ostatních. Na ní jsem uviděla Scharllote tentokrát s nějakou její kamarádkou, neznala jsem jí ale věděla jsem, že když se baví se Scharllotou nebude moc hodná na ostatní lidi.

O deset minut později se mi to i potvrdilo. Cestu z parku mi zastoupila Scharllota s tou druhou. Obě se dívali nafoukaně, takže jsem čekala nějakou urážku. A.... Nemusela jsem čekat dlouho. Hudbu ve sluchátkách jsem si pouze ztišila, kdyby náhodou řekla něco smysluplného. Což se stejně nestalo.

,, Nazdar viděla jsi mě s Coulem? Vypadá to ,že s Coulem budeme pár. A jelikož já jsem hvězda a ty nula. tak si Coul vybral správě už jsem mu odpustila to, jak se s tebou zahazoval první dny ve škole. Budeme nejvlivnější pár na škole a chtěla jsem, aby jsi to věděla první." pronesla s takovou dávkou hrdosti, pýchy a arogantnosti, že byla hmatatelná.

Nechtěla jsem nic říkat, protože jsem věděla, že mě chce jen nějakým způsobem vytočit. A tak jsem jen bez jakékoli emoce nebo zájmu řekla.,, A co já s tím?"  chtěla jsem odejít, ale Scharllote mě ještě zachytila a ostrým jedovatým hlasem řekla.,, To mělo být varování, že je můj. Nech ho na pokoji nebo ti udělám ze života peklo." usmála se pak konečně vytáhla své umělé nehty z mé ruky...

No a je to tady Coul se právě  zachoval jako ukázkový idiot a dokonce ještě lhal. Myslím, že tohle si Sky nenechá jen tak líbit. Jak si myslíte, že Sky zareaguje až s ním příště bude mluvit? Co si myslíte o Scharlotte? Jak na vás působí Sebastien. Zdá se, že stále nemá Coula moc rád a možná je to oprávněné nemyslíte? Po tom co dnes předvedl. No jsem zvědavá co na to řekněnte už se těším na vaše komentáře. :D

Přeji hezký den a napřečtenou!

Girl with guitarKde žijí příběhy. Začni objevovat