,, Sky? Jsi v pořádku? Sky... " zavrtěla jsem hlavou a podívala jsem se na Coula který už neseděl na motorce, ale stál přede mnou.,, Já jen nevím jestli zvládnu tu motorku." sklopila jsem zrak, ale Coul mě chytil za bradu a donutil mě se na něj podívat. Zvedla jsem k němu hlavu a on mě objal. Odstoupil na délku paže a usmál se.,, Tohle jsem celý den potřeboval." usmála jsem se na něj a objala jsem ho znovu. On ovšem sykl bolestí. Odskočila jsem od něj a nechápavě se na něj podívala.
Došlo mi to v okamžiku, kdy si sáhl na žebra. Ben ho při té rvačce kopl do žeber.,, Jsi v pořádku?" vyděšeně jsem se na něj podívala.,, Jo dobrý to neřeš. Jdeme na kafe, je zvláštní že i když je začátek porosince svítí u nás slunce... " zamračila jsem se na něj.,, Coule nedělej, že jsi v pohodě vidím že tě bolí každý druhý nádech. Naražená žebra nejsou sranda. Měl by jsi být dnes opatrnější." Coul se na mě podíval jako bych mu právě snědla jídlo. ,,Dobře tak pujdem na kafe a tam budu odpočívat." vítězně jsem se na něj usmála, ale neodpustila jsem si výhrůžku typu.,,Budeš odpočívat! A jdeme pěšky."
Objednala jsem kafe a sedla jsem si vedle Coula venku na lavičku u kavárny, ale dnes svítilo nejspíš poslední sluníčko v tomhle roce na konci týdne má začít pršet a být ošklivě. Sedli jsme si a já se otočila čelem k němu.,, Co?" zarazil se když si všiml, že na něj koukám.,, Ukaž ty žebra." ukázala jsem mu na hrudní koš.,, Říkám že jsem v pohodě." založila jsem si ruce na prsou a s nadzvedlym obočím jsem ho pozorovala.,, No tak bude to? Nebaví mě s tebou jednat jako s dítětem jen proto že si hraješ na hrdinu."
Přiblížila jsem se k němu a opatrně jsem chytla dolní lem jeho trička. Jela jsem nahoru. Objevovalo se jeho vypracované tělo a pak jsem zkameněla. Na pravé straně měl velkou fialovo zelenou modřinu.,, Tohle je nic?! Coule můžeš mít naštíplé žebro co ty víš jak silná byla jeho rána?!" položil svou ruku na tu mou na jeho hrudi.,, To je v pořádku jsem na to zvyklý zahojí se to do měsíce. Je to jen modřina.",, Bojím se o tebe, proč se furt pereš jednou to nebude jen modřina, jednou z toho může být zlomenina nebo něco horšího." dívala jsem se mu z příma do očí a čekala jsem co mi k tomu řekne.
,, Já nevím proč to dělám, ale moje poslední dvě rvačky byli kvůli tobě."
Vytřeštila jsem na něj oči.,, Kvůli mě?! Myslíš to, jak jsi měl tu tržnou ránu na té lícní kosti a dneska?" naklonila jsem hlavu na stranu a nechápala jsem.,, Ne to jak jsem byl v té ředitelně kvůli rvačce se Schrllotiným bratrem. A dnes." podíval se na naše ruce s popletenymi prsty.,, Proč? " zvedl ke mě hlavu, protože o tobě mluvil hnusně a já už jsem to nechtěl poslouchat, strašně jsi mi chyběla pak o tobě mluvilo hodně lidí hnusně, ale on to opravdu přehnal."On se mě zastal a bránil mě i když jsme se nebavili i když jsem na něj byla naštvaná za to jak mi lhal. Dneska se kvůli mě taky pral. Brání mou čest opravdu mě má rád.
Opatrně, ale stále dost rychle jsem ho objala kolem krku.,, Co blbneš? Stalo se ti něco?" nechala jsem své slzy aby se vsakovali do Coulova trička.,, Ty ses mi stal." posadil si mě na klín a pevně mě objal tak moc, že jsem se bála o jeho žebra.,, Ty jsi skvělá a doufám, že to víš." pak jsem si nechala ruce opěřné o jeho ramena tak, abych díky tomu viděla do jeho očí.
,, Co pak je?" usmál se a předjížděl mi rukama po zádech.,, Chci aby jsi mi něco slíbil." naklonil hlavu na stranu nechápajíc co mu chci.,, Už se nebudeš kvůli mě, ani kvůli ničemu jinému prát. Slib mi to prosím, nechci za tebou příště jet do nemocnice." usmál se a řekl.,,Slibuji.",, Děkuji. Hmm... a myslím že naším směrem jde Nicol a její kamarádky."
Nasadil mi kapuci a políbil mě když prošli tak jsme se jen zasmáli a dál jsme si povídali. Najednou mi cinkl telefon. Chtěla jsem ho ignorovat, ale po chvíli cinkl i Coulovi. Oba jsme se podívali na telefon a bylo nám to jasné.
###
ČTEŠ
Girl with guitar
RomancePříběh o dívce co miluje hraní na kytaru od malička hraje, ale jednou se něco stane a ona musí přestat úplně se změní a nikomu z jejích přátel ani rodině se to nelíbí. Jednoho dne přijde někdo kdo jí vrátí chuť do života a je dost možné, že se poku...