,, Coulee!" zamračila jsem se na něj a čekala co mi odpoví.
,, Neboj se byl otevřený na poslední popsané straně viděl jsem jen tu. Možná." opět se vítězně usmál a já jen protočila očima.,, Fajn ať si viděl cokoli nechci, aby se to kdokoliv dozvěděl prosím." založila jsem si ruce na prsou a, bych dodala svým slovům vážnost.,, Nemusíš se bát tvé tajemství je u mě v bezpečí. Přísahám, že se to nikdo nedozví. A teď už se musíme vrátit nebo nás začnou hledat a myslím si, že by nebylo dobré kdyby nás našli, tady vzadu a spolu." rozhlédla jsem se, abych se ujistila, že nás nikdo neviděl.,, To je pravda tak jdeme."Udělali jsme, ale chybu vyšli jsme z chodby současně a to nebyl dobrý tah. Sice nás nikdo neviděl spolu stát vzadu, ale viděli nás společně zezadu vyjít. Všichni se na nás podívali, od obou našich stolů se na nás upírali zraky našich přátel. S Coulem jsme se na sebe radši ani nepodívali a každý jsme šli ke svému stolu. Oba jsme dosedli a už to jelo. Jak ke mě, tak ke Coulovi se naklonili spolusedící a začali se vyptávat.
,, Už zase si s ním mluvila?",, Co jste si povídali?" ,,Víš o něm něco nového?"
Zmateně jsem se podívala na Coula, ale ten vypadal stejně zmateně jako já. A podívat se na něj byla další chyba. Strhlo to další lavinu otázek.,, Co to spolu máte za komunikaci? Stalo se tam něco?",, Hej Sky povídej chceme vědět všechno než to bude na školním netu.",, No tak co? Hej co je s tebou Sky?! " To byla poslední kapka nesnáším takové situace. A navíc jsem se nechtěla bavit o Coulovi a tak jsem udělala to co mi v tu chvíli přišlo nejlepší, ale o několik vteřin po tom naprosto hloupý.Praštila jsem do stolu a zařvala.,, To by stačilo ne? Nechci se o tom bavit šla jsem na kafe s kamarády, ale vy jste jak saně musíte všechno vědět!! Jestli o něm chcete něco zjistit tak za ním prostě jděte a zeptejte se ho." všichni okolo a hlavně kluci z týmu a Coul se na mě dívali, už jsem to dál nemohla vydržet. Vzala jsem si svoje věci a odešla. Když jsem mířila ke dveřím cítila jsem na sobě pohledy všech lidí sedících v kavárně.
Když se zamnou zavřeli dveře vydechla jsem a zamířila si to na jediné místo kam se mi opravdu chtělo. Na moje milované molo, kterého si nevšimnete dokud neobejdete skálu, která ho zakrývá je sice ve městě, ale když tam sedíte myslíte si, že jste na kilometry daleko.
Posadila jsem se, tak jako včera a chtěla mít chvíli klid jenže mě brněla ruka, jak jsem bouchla do stolu naštěstí to byla pravá a tu mám v pohodě.
Cítila jsem se hrozně řvala jsem na své přátele kvůli klukovi, kterého skoro neznám a ztrapnila jsem se před půlkou Popartu super. Co se to semnou děje? Tohle jsem ještě nikdy neudělala. Totálně jsem vyletěla na lidi, kteří při mě stojí za každé okolností. Proč?
Z přemýšlení mě vytrhlo zvonění a cinkání telefonu. Vytáhla jsem mobil z kapsy a koukala na rozsvícený displej, kde bylo napsáno Beky. A občas tam cinkla nějaká zpráva. Nechtěla jsem s nikým mluvit a tak jsem jen ztišila hlasitost. A mobil hodila do batohu.
Skončila jsem tak, že jsem seděla na mole a pozorujíc oblohu. Máma říkala, že mě od malička obloha zajímala, což je celkem vtipné, když uvážím to, jak mi říkají.
Cestou domů jsem si dala sluchátka do uší a ignorovala jsem svět okolo. Zprávy jsem si číst nechtěla, ale jedna mě zaujala, byla od Coula. Zbytek byl od bratra a kamarádů.
Otevřela jsem tu od Coula a překvapilo mě co jsem tam viděla.
Jsi v pohodě? ? Nechtěl jsem, aby ses pohádala s kámošema. Měl jsem ti to prostě položit ve škole na stůl. Jo a nebolí tě ta ruka? Byla to celkem pecka do toho stolu. Omlouvám se.
Pousmála jsem se nad tím. Vím, že to nebyla jeho vinna, ale stejně mě potěšilo, že se mi omlouvá.
Došla jsem domů akorát na oběd. Pak jsem všem napsala, že se omlouvám a zkoukla jsem rozvrh. Podle všeho máme dnes tělocvik na, který nechodím a dvě hodiny biologie v přírodě. Takže naprostá pohoda.
Přišla jsem před školu, kde jsme měli sraz a naštěstí tam už Beky a kluci čekali.,, Ahoj lidi moc mě mrzí, že jsem tak vyjela. " sklopila jsem zrak ke svým botám.,, To je v pohodě chápeme to neměli jsme být tak zvědavý a domýšlivý. Prostě jste jen vyšli nastejno ze záchodu nic víc. Že jo?" zeptali se mě.,, Jo přesně tak. "
Přiběhl k nám Henry, který se před chvílí vzdálil a začal chrlit informace.,, Prý jdeme sbírat odpadky na pláž. Víte o tom? Jo a viděli jste už blog? Faster přidala něco co by jste měli vidět."Okamžitě jsem otevřela blog a první co jsem viděla byla fotka jak vycházím s Coulem od záchodu a nejlepší byl ten popisek. " SKYLAR TO ZKOUŠÍ NA NOVÉHO KLUKA" nezaváhala jsem ani na chvíli a četla jsem dál.
###
Skylar Goldwinová sestra jednoho z nejpopulárnějších lidí na škole, Kyla Goldwina se rozhodla vrhnout na nováčka a nejvíc sexy kluka ve škole hned po Kylovi samozřejmě.Co jí na něm přitahuje tělo, vlasy, ostrá brada, krásné bílé zuby? Proč si Skylar myslí, že by chtěl zrovna ji? Chromou holku naprosto nezajímavou a neoblíbenou. Coul Harper by se mnohem více hodil k nejpopulárnější dívce, kterou je bez pochyby Scharllote Fisherová.
Co máš dál v plánu Skylar? To jsi opravdu, tak zoufalá, že skočíš po prvním neznámém klukovi co se tu objeví?
O dalších novinkách budu informovat.
Přeji krásný den vaše Faster
Dočetla jsem to a vyděšeně jsem se podívala na lidi kolem sebe. Nevypadali překvapeně, ale naštvaně.
,, Až tu Faster najdu, tak jí zlomím ruce." řekla Beky.,, Vůbec nemá tušení, jak to bylo a šíří takové lži." Řekl Sebastien.,, Ona je taková potvora, už píše skoro dva roky jen samé lži a nepodložené věci. A nikdo jí nemůže zastavit, protože nevíme kdo to je." rozzlobil se Henry. Pak se všichni podívali na mě. Mě bylo jedno co tam píše, ale zabolelo mě jedno určité slovo a to chromá. To že jsem chromá mi snad nějak brání mít přátele nebo si najít přítele? ,,Taky by mě zajímalo co je zač." řekla jsem, abych přispěla do konverzace. Podívala jsem se na svou levou ruku. Byla jsem na sebe naštvaná, že s tím nic nemůžu udělat a, že toho Faster využívá, proto aby mě ponížila.
Tak právě se tam stala první příhoda o, které lživě informovala prozatím neznámá postava, která vystupuje pod přezdívkou Faster. Určitě se těšíte, až se začne rozuzlovat, kdo Faster je. Také jsme zjistili, že Coul je opravdu milý a podctivý kluk. Sky pronesla jednu nepravdu. Zjistíte, kterou? Teď samozřejmě nemyslím to jak lhala přátelům, ale trochu jinou. Si vás vyzkouším. Každopádně vám přeji hezký den.
Napřečtenou!
ČTEŠ
Girl with guitar
RomansaPříběh o dívce co miluje hraní na kytaru od malička hraje, ale jednou se něco stane a ona musí přestat úplně se změní a nikomu z jejích přátel ani rodině se to nelíbí. Jednoho dne přijde někdo kdo jí vrátí chuť do života a je dost možné, že se poku...