Ve škole jsem se klukům vyhýbala celé tři dny. Dneska je středa, mám jít s Beky a Casi do salonu vybrat si šaty na páteční ples. Beky jde prý se Sebastienem. A Casi samozřejmě s mým bratrem. Čekáme na Casi před školou a povídáme si jakou barvu šatů asi chceme.,, Mě napadla Růžová nebo červená. Co tebe.",, Já bych chtěla modrý." rozhlédla jsem se kolem sebe a zachytila jsem Scharlottin pohled. Hned na to mi zamávala já jí to vrátila i s úsměvem.
,, Co jsem to právě viděla ty a Scharlotte jste v pohodě? " vylekala mě Casi.,, Jo usmířili jsme se na táboře."
Casi jen kývla a odemkla své nové auto. Nasedli jsme a vyjeli.
Zastavili jsme před salonem.,, Jdeme si vybrat ty nejlepší šaty?" zeptala se Casi.,, Jasně!" křikly jsme s Beky najednou. Když jsme tam vešli překvapil nás ohromný výběr. Každá barva měla svůj stojan nebo dva. Nejvíc bylo růžových, černých a tmavě modrých.Uvítala nás milá postarší paní.,, Dobré odpoledne slečny. Jdete si vybrat šaty na jarní ples?" Casi přikývla zatím co já a Beky jsme jen ohromeně zíraly.
,, Dobře tak stačí jen vědět jakou barvu šatů chcete a celý stojan je váš."
,,Já bych chtěla prosím růžovou." řekla Beky a vydala se k růžovému stojanu.,, Já nevím třeba červená?" řekla spíš otázkou Casi. Paní kývla a odvedla Casi ke stojanu s červenými šaty. A když se vrátila prohlédla si mě.,, A co vy slečno jaká barva je vám nejmilejší? Černá, růžová, červená nebo třeba modrá?" usmála jsem se.,, Ta modrá se mi zdá nejlepší." paní kývla a odvedla mě k modrým šatům bylo jich tam strašně moc několikatery mi vytáhla zřejmě v mojí velikosti a já si v lezla do kabinky vedle Beky a Casi a zkoušela jsem jedny princeznovské šaty za druhými. Když jsem si oblékla třetí šaty Beky vyjekla.
Ja i Casi jsme vylezly ven a uviděli jsme Beky ve světlounce růžových šatech na ramínka. Celý živůtek byl posetý býlími a růžovými perličkami a ty šaty jí prostě padly.,, To jsou ony." vydechla po chvíli a celá se rozzářila. Ta paní co tam pracovala si jí prohlédla a souhlasně přikývla.
Už jsem měla na sobě asi páté šaty a Beky vyjekla znovu. Vykoukla jsem a Beky zašla nad krásnými červenými šaty co měla na sobě Casi.,, Páni ti ty sluší." řekla Beky a Casi byla štěstím bez sebe. Opět přišla ta paní kývla a upravila jí záhyb. No a už jsem si měla vybrat jen já v každých šatech jsem se ukázala, ale každou chvíli se jim něco nelíbilo. Jednou byli moc nadýchané pak mi neseděl obvod a pořád něco nakonec se zvedla ta paní a někam odešla když se vrátila měla v ruce dokonale tmavě modré šaty a předala mi je se slovy.,, Tyhle měla moje dcera měla jsem je schované pro někoho speciálního a myslím, že to jsi ty dítě."
Opatrně jsem šaty převzala vypadali tak křehce, že jsem se bála, aby se nerozsypaly. Když jsem si je oblékla padli mi nikde neškrtili a strašně se mi líbili. Vyšla jsem ven a holky ožili, obě byli překvapené a ta paní se usmívala dokonce se jí zaleskla slza v oku. Došla jsem k ní.,, Jestli pro vás ty šaty tolik znamenají klidně si vezmu jiné." ta paní odmítavě zakroutila hlavou.,, Ty šaty tu čekali na tebe."
Schovala nám šaty do pouzder i s obručemi. Zaplatili jsme a velmi šťastné jsme odešli, dali jsme šaty do auta a zašli do nedaleké kavárny na kávu a sušenky.
Po příjezdu domů byl bratr strašně zvědavý jaké má šaty Casi a jaké je mám já.,, To tě nemusí zajímat uvidíš je v pátek." bratr nesouhlasně zmručel.,, No tak aspoň mi řekni jakou barvu mají ty šaty co má Casidy." na to jsem jen vyplázla jazyk a zavřela jsem se ve svém pokoji. Šaty jsem zamkla ve své šatně, aby se k nim bratr nedostal a zapnula jsem si notebook, vyskočilo mi tam plno nepřečtených zpráv od Sebastiena a Coula. Ignorovala jsem to a radši jsem si zapnula film u kterého jsem samozřejmě usnula.
Následující den proběhl úplně stejně, jako každý jiný škola pak domů a nakonec spát. V pátek po škole jsem, ale přišla domů kde na mě čekali Casi s Beky. Domluvili jsme se, že se připravíme u mě, měli jsme dvě hodiny na přípravu, tak jsme se nasoukali do šatů a začali jsme se malovat a česat navzájem jelikož Beky šli účesy tak nás krásně načesala mě navlnila vlasý a a udělala mi poloviční cop pak mi do vlasů dala slabou stříbrnou čelenku a byla jsem hotová, Casi měla vysoký drdol zapletený z několika copánku a různě zamotaný a Beky měla cop na bok a v něm zapíchané růžové kytičky.
Casi nás namalovala a byli jsme hotové. Bratr nás tam měl odvést, když jsme scházely schody mamka nás hned fotila. Bratr na Casi zíral, jako by právě viděl mimozemšťana. Bylo to dost vtipné. Už jsme seděli v autě a mířili jsme do školní tělocvičny na jarní ples. Když bratr pronesl.,, Víš že Coul na ten ples nejde?" podívala jsem se na Casi na předním sedadle a ta drcla do bratra.,, Promiň, ale zajímá mě s kým jdeš." já se jen usmála.,, S nikým." bratr se zarazil.,, Počkej jako sama a v těhle šatech, tak to kecáš.",, Ne."
Zastavil před školou a já jsem začala být nervózní. Nemůžu tam být přece sama ne?,, Buď v klidu on tě někdo k tanci vyzve." Pronesla Beky a já dodala. ,,A Sebastien bude naštvaný. Promiň Bek, nechtěla jsem.",, To je v pohodě." Vystoupili jsme z auta.,, Jdeme?" optal se bratr nás všech. Casi mu kývla a Beky řekla, že na ní Sebastien čeká u vchodu.,, Jděte napřed potřebuju chvilku." bratr se na mě tázavě podíval.,, Jsem v pohodě prostě jděte." Casi ho táhla pryč a já jí za to byla moc vděčná. Beky taky vyrazila jen já tam zůstala stát u auta a přemýšlela jsem jestli jsme neudělala chybu.
Po pár minutách jsem usoudila že to zvládnu. Stejně byli jen dvě možnosti, buď se ztrapním a Faster bude mít novinky na svůj blog nebo konečně ukážu jaká jsem. Otevřel jsem první dveře tam čekali dvě učitelky, které mě pozdravili a pustili mě dál, jen chvíli čekali jestli nepřijde nějaký doprovod. Tak jsem musela naznačit, že jdu sama. Pustili mě dovnitř a mě hned při vchodu vybleskl fotograf. Byla jsem klidná, až do chvíle než jsem zase zaostřila a všimla si že na mě dosela dost lidí kouká.
No máme tu ples Coul se nemá ukázat, ale jak ho známe stejně se tam někde zjeví. No také tu máme podivný pár v podobě Beky a Sebastiena. Kdy se tohle stalo to fakt netuším. No a nakonec to bude zase velice zajímavé. Co si jen vymyslí. Faster tam nesmí chybět samozřejmě. Tak jsem zvědavá co zase vymyslí. Její odhalení se už blíží. :D
Napřečtenou!
ČTEŠ
Girl with guitar
RomancePříběh o dívce co miluje hraní na kytaru od malička hraje, ale jednou se něco stane a ona musí přestat úplně se změní a nikomu z jejích přátel ani rodině se to nelíbí. Jednoho dne přijde někdo kdo jí vrátí chuť do života a je dost možné, že se poku...