48.kapitola - rvačka a pravda

282 25 12
                                    

Hned na to letěla další, Coul se, ale nebránil chtěl mu jednu vrazit, ale z úplně nepochopitelného důvodu to neudělal.,, Sebastiene přestaň podívej se na mě no tak nech ho být!" křičela jsem, ale on nic. Pak se Coul vzpamatoval a uzemnil Sebastiena držel mu ruce, aby ho nepraštil, ale chtěl mu jednu vrazit.,, Coule prosím..... něco jsi mi slíbil už žádné rvačky prosím." poslechl nechal Sebastiena být ten ho, ale ze sebe shodil a začal do něj být hlava nehlava Coul tam jen seděl opřený o strom a nechal Sebastiena aby ho bil.

,, DOST!!" zakřičela jsem oba se zasekli a podívali se na mě.,, Jste jak malý, nejen že ublížíte sobě, ale taky mě všechno jen zhoršujete zamyslete se nad sebou!" nakonec jsem se otočila a běžela jsem pryč nevím co se dělo dál já si sedla na jeden z kmenů v lese a snažila jsem zklidnit všechny emoce co ve mě byli.

Oba se chovali jako tupci chtěli se snad pozabíjet? Vzala jsem větev ze země a mrštila jsem jí proti kmenu na proti. Nebrečela jsem, byla jsem naštvaná.,, Pozor ještě nás zraníš." zaslechla jsem hlas Beky.,, Víme co se stalo." řekla Scharlotte.,,No a co si o nich myslíte?!"
,, Že jsou to hovada. Dřív bych si takovou pozornost užívala, ale to je dávno pryč takhle se nemůžou chovat." řekla zase Scharllote.,, Co je zítra ignorovat a užít si poslední den na táboře po svém? V týmech stejně už nebudeme tak proč se nepobavit?" navrhla Beky a podala mi ruku abych vstala.

,, To je dobrý plán."

Následující den jsme vstali mezi prvními, nasnídali se, a rozhodli jsme se, že si půjdeme povídat na lavičky kolem ohniště máme odjíždět až zítra ráno, tak jsme se rozhodli, že si dnes budeme povídat a hrát s dětmi nějaké hry a skončíme si do bazénu, dnes bylo překvapivě docela teplo.

Asi dvě hodiny po nás vylezl z chatky Sebastien. Za nedlouho po něm vylezl i Coul. Sebastien neměl skoro žádné zranění, ale Coul měl monokla pod okem a na pravé tváři podlitinu nechyběl ani roztržený ret. Oba zamířili k nám, ale já na ně neměla náladu. Holky to ovšem dokonale zvládli.

,, Chci mluvit se Skylar." Řekl Sebastien. Holky se postavili přede mě jako stráž a nepustili ho ke mě blíž jak na dva metry.,, Ona s tebou ani s ním ukázali na Coula mluvit nechce, takže si dejte odchod oba dva. Nejprve si to vyříkejte mezi sebou."
Ještě to chtěl zkusit, ale když viděl Beky a Scharlotte s naštvanými obličeji radši to vzdal a odešel. Zanedlouho po něm jsem slyšela Coula.

,, Holky prosím pustíte mě k ní?" jeho hlas zněl zoufale, ale ani to na holky nezabralo.,, Bohužel nemá zájem se s tebou bavit. Takže si dej odchod, jako před chvílí Sebastien." Coul byl ale mnohem neodbytnějši.,, Prosím potřebuju s ní mluvit. Sky prosím." Nepromluvila jsem na něj jen jsem se zvedla a odešla jsem do naší chatky.

,,Nemohli jsme se ho zbavit byl hroznej." řekla Beky a zoufale spadla na postel. Já si mezitím zabalila věci, abych nebalila  večer. Beky i Scharlotte mě napodobili, když jsme byli zabalené vydali jsme se na oběd. Slíbili mi, že si sednou semnou. Byla jsem jim vděčná. Poslední volné místo u našeho stolu zaplnil Simon. Moc jsem ho neznala, ale nevadil mi tady byl milý.

Sebastien s Coulem mě celý oběd propalovali pohledem. Oba semnou chtěli mluvit, ale já jim to nedovolila. Když oběd skončil promluvila k nám vedoucí říkala, že je ráda, že tábor proběhl bez větších komplikací a že dnes máme volno můžeme hrát míčové hry jít se vykoupat a večer prý posedíme u táboráku s kytarou. Přesně jsem věděla kdo bral kytaru a nelíbilo se mi to.

Celý den jsem se klukům úspěšně vyhýbala. Večer jsem si sedla co nejdál od nich a řekla jsem holkám ať si sednou vedle mě, abych byla chráněná. Později večer vytáhl Coul kytaru nejdřív zpíval a hrál takové klasické táborové písničky, které zpívali všichni a pak se před jednou písničkou podíval na mě. A když začal nevnímala jsem nic jiného než slova jeho písně.

Girl with guitarKde žijí příběhy. Začni objevovat