30.kapitola - Už to ví !

334 28 13
                                    

Casidy byla velmi milá a pořád se jen usmívala oběd jí chutnal a mamka byla konečně zase klidná. Já se za celý oběd nezapojila do žádného rozhovoru.

Už byli čtyři hodiny a já si vybírala oblečení na tu párty,  tak tomu říkají všichni, ale je to spíš večírek, sousedi se oblečou do společenských oděvů a za zvuků starých písniček tancují a pijí šampaňské. Dřív se mi to tam líbilo nosila jsem tam krásné nadýchané princeznovské šatičky a tancovala jsem uprostřed parketu. Postupem času je to čím dál víc konzervativnější a už to není pro mě takový zážitek. Když jsem byla malá byl to pro mě ples teď už je to jen jakýsi večírek se starými lidmi.

Ťuk... Ťuk... Ťuk ozvalo se zaklepání na moje dveře. Vykoukla jsem z šatny a zařvala jsem. ,, Dále?" otevřeli se dveře a vešla Casidy.,, Ahoj.",, Ahoj? Co tady děláš? Proč nejsi s Kylem?" pokládala jsem jednu otázku za druhou.,, Tvůj bratr šel pomoct otci s nějakým světlem a poslal mě za tebou, abych se tě zeptala jestli nechceš pomoct."

Bratr a ty jeho geniální nápady. Proletělo mi hlavou.

,, Nechtěla bys mi pomoct vybrat něco na sebe? " usmála jsem se na ní a doufala jsem, že jí tím nezaskočím.,, Jasně moc ráda. Vidím, že máš stejný problém jako já..... plná šatna a stále nic na sebe." poslední část jsme řekli obě nastejno zaskočeně jsme se na sebe podívali, ale pak jsme se začali smát.,, Tak to bylo dobrý." přiznala jsem.,, Fajn, tak se koukneme. Vypadá to, že tu máš moc hezkou černou sukni a tady máš moc pěkné červené tričko. Nebo tady máš krásný bílí letní šaty."
,, Děkuji tak já si to jdu zkusit." vesele jsem se usmála a vystrčila jsem ji opatrně z šatny.

Nejdřív jsem si vzala sukni a červené tričko. Moc sukně a šaty nenosím, a tak jsem nevěděla jak přesně v tom budu vypadat. Vyšla jsem ven a Casidy se zkoumavě držela za bradu a pak zakývala hlavou jako že ne.,, No tak Casi potřebuju v něčem jít. "
Nahodila jsem psí oči a prosila jsem jí o pomoc.,, Za to Casi ti pomůžu zkus ty bílé šaty jestli ani ty tak najdem něco jiného.",, Děkuju." oblékla jsem si šaty a podívala jsem se do zrcadla. Vypadala jsem celkem slušně.

,, Páni tobě to sekne, to je ono. Teď ještě něco s těma vlasama a makeupem." ukázala na můj obličej a hlavu. ,,Co je s mýma vlasama?" přejela jsem si rukou po vlasech a nechápala jsem.        ,,Pojď." vzala mě kolem ramen ke kosmetickému stolku.
Lehce mi navlnila vlasy pak dva pramínky sepnula vzadu sponkou s bílou kytkou a hezky mě nalíčila a zakončila to tmavší rtěnkou ze své kabelky.,, Vypadáš skvěle.",, Děkuju ti. " objala jsem jí a obě jsme se smáli.

,, Ty jo, kdy se z mojí malý sestřičky stala taková kočka?" zeptal se bratr stojící mezi dveřmi.,, Ve chvíli kdy se narodila a hned potom se stala lepší než ty." vyplázla jsem na bratra jazyk a on na mě.,, Má pravdu je lepší než ty dá se s ní povídat o oblečení, asi mám novou kámošku." zahákly jsme se do sebe lokty a došli jsme ke dveřím.,, Mám snad žárlit?" zeptal se a odchytil Casi za ruku. Když jsem uviděla jejich ruce a jak je mamka šťastná za ně oba tak mi bylo líto že jim zatím nemůžu představit Coula. Znají ho, ale jen jako kámoše mého bratra.

Vešli jsme do domu, kde probíhal večírek. Zdravila jsem se se všemi sousedy, až jsem narazila na hostitele pana a paní Greyovi.,, Dobrý den ráda vás vidím." pozdravila jsem je.,, My tebe také Skylar. Čekali jsme, že když si tvůj bratr přivedl Casidy, že ty si také někoho přivedeš. Jsi už taková hezká holka." ukázali na bratra s Casidy ti se smáli a povidali si s ostatními.,, No víte, ještě jsem nenašla nikoho kdo by o mě stál." podívali se na sebe a pak paní Greyová řekla.,, A nechceš si popovídat s mým synovcem?" ukázala na zahradu. Oknem jsem viděla, jak někdo stojí na malém pódiu s kytarou a hraje.

,, Moc ráda." vyšla jsem na zahradu a až v tu chvíli jsem zjistila že je to Coul. Co ten tady sakra dělá to jako vážně?

Když si mě všiml hezky se usmál a ukázal ať jdu k němu. Zakroutila jsem hlavou, že ne. Sešel ke mě a vytáhl mě nahoru. Zašeptal mi do ucha.,, Zpívej prosím."
Vzala jsem do ruky mikrofon a za doprovodu kytary, jsem začala zpívat. Za tu chvíli co jsem tam stála se všichni lidi přesunuli ven a poslouchali mě. Moji rodiče nevěřícně zírali a bratr s Casidy tancovali. Podívala jsem se na Coula a všimla jsem si, že on koukal na mě a smál se.

Písnička skončila a všichni tleskali byl to úžasný pocit. Coul mě chytil za ruku a rychle semnou pospíchal hlouběji do zahrady. Zastavil se mezi keři a přitáhl si mě k sobě.,, Myslel jsem, že tě o víkendu neuvidím, ale tohle je moc fajn.,, Pak přitiskl své rty na ty mé. Zajela jsem mu rukama do vlasů a on mi jezdil rukama po zádech. Pak mě pustil.,, Moc ti to sluší." podívala jsem se na špičky bot a pak na něj, ale nemohla jsem se přestat smát. Měl na rtech mojí rtěnku a vypadal dost vtipně.,, Co je?" divil se.,, Počkej" Palcem jsem mu setřela ze rtů mojí rtěnku.

,,Nechceš si zahrát?" zeptal se mě najednou.,, Ráda bych, ale tady..." ukázala jsem na okolí.,, Neboj znám tetinu zahradu víc než ona sama." natáhl ke mě ruku a já jí přijala. Rychlým krokem nebo spíš během jsme prošli až na konec zahrady kde byla fontána a plno vysokých keřů k fontáně vedla kamenitá cestička. Sedli jsme si na její okraj a Coul mi podal svou kytaru. Přijala jsem jí a stáhla jsem si ortézu z ruky.

Zahrála jsem jednoduchou souhru akordů a bylo to super. Takže jsem přitvrdila a zahrála jsem melodii co jsem nedávno někde zaslechla.,, To koukám trénovala jsi?" vzal si kytaru a položil si jí na klín.,, Právě že ne myslím, že je to nějaká hmatová paměť nebo je to tebou. Usmála jsem se na něj a nandala jsem si ortézu.,, Počkej něco jsem ti chtěl ukázat. Zalovil v kapse a vytáhl kus barevného papíru. ,,Co to je?" vzala jsem od něj papír a přečetla ho.

Chceš mít vlastní album? Zapoj se do naší soutěže! Pravidla: vlastní píseň,zaslání video přihlášky, zaplatit 20 dolarů za zápis
A bla bla bla

,, Chtěla bys do toho jít?" koukal na mě a usmál se. Zaváhala jsem ale pak jsem tichým hlasem řekla,, Moc ráda."
,, Dobře, tak něco nazkoušíme." pak se ke mě pomalu nakláněl chtěl mě políbit, ale někdo si nedaleko od nás odkašlal. Ucukla jsem od něj a viděla jsem Casidy a bratra jak stojí nedaleko od nás.,, Kyle já ti to vysvětlím." začal Coul.,, Ne to je dobrý hned jsem si to myslel.",, Kyle já nechci, aby si se na mě zlobil prosím nechtěla jsem, ale stalo se a.... " snažila jsem se mu to vysvětlit.,, Pojď sem Skylar." řekl chladným hlasem.

Došla jsem k němu a ke Casidy.,,Mám jedinou otázku." nechápavě jsem se na něj podívala.,, Miluješ ho? Nejsi s ním jen proto, že je oblíbený?" kývl hlavou Coulovým směrem. Podívala jsem se na něj. Coul se smutně usmál a podíval se na mě tím jeho kouzelným pohledem. Vrátila jsem se pohledem k bratrovi.,, Ano miluju ho a ne není to kvůli tomu, že je oblíbený milovala jsem ho už předtím. A tohle si o mě myslet přece nemůžeš. " bratr se podíval na Coula a usmál se pak se usmál i na mě.,, Tak hodně štěstí sestřičko." nevěřila jsem svým uším. Objala jsem ho a on se nebránil a objal mě taky.

Jen jsem mu zašeptala do ucha.,, A co ta naše dohoda?",, Tenhle bod slavnostně ruším ve prospěch tvého štěstí, ale jestli ti ublíží a toho se bojím, protože se neustále pere a k jiným holkám se úplně hezky nechoval, tak ho zabiju.",, Děkuju velký brácho.",, Není zač prcku. A ty jestli jí ublížíš, tak si mrtvej kámo." otočil se na Coula a pohrozil mu.

,, Je mi to jasný." řekl Coul a došel k nám, chytil mě za ruku a dodal.,, Slibuju, že se jí nezkřivý ani vlásek." Pak jsme se všichni vydali zpět do centra dění...

No Kyle to vzal opravdu v klidu. Nejspíš Coulovi dost věří i přesto co o něm ví. Uvidíme jak to vezmou další lidé ze Skyina okolí. Teď upřímně čekali jste takovou reakci od Kyla? Hádám, že někteří ano, ale třeba se pletu, jen mi to napište ať vím jestli vás jeho reakce překvapila. Také se omlouvám, že kapitola vyšla takhle pozdě, ale určitě se tu najde minimálně jeden noční tvor, který si to přečte ještě teď večer.  

Napřečtenou a zase zítra. :D

Girl with guitarKde žijí příběhy. Začni objevovat