23.kapitola - trpělivost přetekla

343 27 7
                                    

###

NOVÝ PÁR NA ŠKOLE!?

A je to tady Scharllote má nový úlovek a je jím Coul Harper. Coul už patří mezi nejlepší smetánku na naší škole. Hraje v basketbalovém týmu a brzo se začlenil do kolektivu oblíbených. A teď jsme se dozvěděli, že chodí se Scharllote F. Úžasné tenhle nový pár vypadá nadějně a nebude to vůbec špatný pár na ples.

Malém bych zapomněla, v kavárně jim málem rande překazila naše stará známá útočící Skylar Goldwinová. Naštěstí nezaútočila je naštvaně koukala viz. fotka pod článkem. Vypadá to, že Scharllote udělala Skylar čáru přes rozpočet. No Skylar máš smůlu tvůj vysněný princ je od včerejšího odpoledne zadaný. Doufám, že si brzo nějakého chudáka najdeš. I když o tom dost silně pochybuji, kdo by stál o chromou holku, která útočí na kluky.

Vaše Faster se s svámi loučí. Jsem první kdo vám dá nové zprávy tak si dejte upozornění ať víte všechno mezi prvními.

Zvedla jsem hlavu od telefonu a hodně pohledů se upíralo na mě. Dostavil se zase ten hrozný pocit paniky a studu. Byla jsem vyděšená a cítila jsem jak mi rudnou tváře. Podívala jsem se s prosebným výrazem na svou kamarádku.

Ta měla smutný výraz a objala mě kolem ramen.,, To bude dobrý na to se zapomene neboj. Radši teď otevři tu obálku co ti vypadla ze skříňky."
Úplně jsem na tu cinkající obálku zapomněla. Zalovila jsem v tašce a vytáhla z ní bílou obálku s jedním slovem na zadní straně SKYLAR.
Opatrně jsem jí otevřela  byl tam dopis a malý kovový plíšek. Když jsem ho otočila bylo tam napsáno. STARKY a hned pod tím naše adresa a moje telefonní číslo. Byla to známka pro mého nového čtyřnohého kamaráda.

Od koho, ale byla o Starkym ví jen pár lidí.,, To je krásný od koho to je?" zeptala se překvapená Beky, když brala do ruky známku.,, Já nevím" pokročila jsem rameny a otevřela přeložený papír. Stálo tam:

Ahoj Sky,
Mrzí mě že Faster zase vypustila takovou lež, nechodím se Scharllote. A mrzí mě, že jsi viděla jak mě políbila.  A taky se omlouvám, že jsem ti lhal. Tady máš známku pro Starkyho. Doufám, že se ti líbí, protože jsem tam stál skoro hodinu, všichni lidi snad dostali nového psa nebo si zrovna potřebovali přidělat klíče, ale čekal jsem tam rád kvůli tobě.

Doufám, že na mě nejsi moc naštvaná. Přeji ti hezký den.

Coul

Vařila se ve mě krev. Sice ho Scharllote políbila, ale nezdálo se, že by mu to vadilo právě naopak. Vypadalo to, že si to užívá a líbá každou druhou holku na potkání. Evidentně se mu nepodařilo dostat úplně mě a tak si našel snadný cíl. Scharllote se vůbec nebránila pozvání.  Ale to by mi bylo asi i jedno, kdyby se mi přišel omluvit z očí do očí a ne mi to psát v nějakém dopise. Odpustila bych mu tu lež, že měl trénink a varovala bych ho před Scharllote, ale takhle mě akorát vytočil.

Podívala jsem se na Beky a ta jen nevěřícně kroutila hlavou. ,,Dělá si ze mě srandu?" zeptala jsem se naštvaným polohlasem. Několik lidí se na mě otočilo a já jelikož jsem byla v ráži, tak jsem zařvala.,, Co čumíte, tady není nic k vidění!!" jenže k mojí smůle byla ve třídě paní Gross učitelka, která mě nemá ráda. Takže po mém výlevu následovalo jejím nepříjemným hlasem.,, Slečno Goldwinová do ředitelny! Nebudete mi narušovat hodinu, zase!" ano zase, protože to nebylo poprvé, naposledy jsem si posílala papírky s Nikol na druhém konci třídy. Něco jsme řešily.

Zvedla jsem se ale Beky mě chytla za předloktí.,, Stačí když se omluvíš." špitla.,, To je dobrý potřebuju na vzduch." řekla jsem v půlce cesty pryč.  Paní Gross mi předala papírek kde bylo napsáno že vyrušuji a nějaké podrobnosti k tomu.

S batohem přehozeným přes jedno rameno jsem vyšla s hlasitým bouchnutím dveří ze třídy a mířila jsme ke schodům do posledního patra, kde je ředitelna.

Dosedla jsem na lavičku před ředitelnou a naštvaně si odfrkla. Opravdu jsem byla tak moc vytočená, že jsem si nevšimla kluka sedícího na druhém konci lavičky. Měl monokl u levého oka a u nosu si držel kapesník. Myslím, že zase proběhla školní rvačka, ale nevím kdo se s ním popral.

Odpověď mi téměř spadla do klína. Rozrazili se dveře ředitelny a vypadl z nich hnědovlasý klučina, byl to Luke, bratr naší Scharllote. Jenže mě překvapil spíš ten co ho následoval, byl to Coul. Ovšem na jeho obličeji nebyla ani známka po zápase. ,, Co tady sakra děláš?!" vyjel najednou.

,, Na to samý jsem se chtěla zeptat já. Proč ses pral?" blbá otázka, ale já chtěla znát odpověď. ,,To ti může být jedno ne? "odbyl mě a vydal se pryč.,, Fajn." odpověděla jsem stejně lhostejně, jako on mě.

,, Slečno Goldwinová. Pojďte. " Vyzval mě ředitel, který vyšel hned po nich. Následovala jsem ho až k jeho stolu, kde mi pokynul abych si sedla naproti němu. Dosedla jsem otráveně na židli a hodila na ředitele znuděný obličej.

,, Netvařte se tak ublíženě a dejte mi ten papírek." ukázal na papírek od učitelky. Podala jsem mu ho on při čtení pokyvoval hlavou a pak se podíval na mě.,, Slečno Goldwinová co jste řešila tak důležitého, že jste to museli řešit o hodině?" podívala jsem se na něj a jen mykla rameny, že nevím.,, Dobře jelikož to není poprvé tak dnes zůstanete po škole spolu s Fischerem, Harperem a Simonsnem. Ve dvě hodiny v učebně biologie. Nashledanou. " zvedla jsem se a na odchodu jsem řekla.,, Budu tam." zabouchla jsem za sebou dveře a bouchnutí se ozvalo celou úplně prázdnou chodbou.

Byla hodina a já se na ní vracet už nechtěla, takže jsem šla do knihovny. Kde schodou okolností byl i můj bratr, Coul a zbytek basketbalového družstva. Snažila jsem se je ignorovat, ale jakmile jsem viděla Coulův přiblblý úsměv neudržela jsem se v ruce jsem svírala obálku s dopisem a známkou. Naštěstí seděl dál od ostatních, takže jsem k němu přišla a praštila jsem obálkou před něj a spustila.

,,Ty si myslíš, že omluva dopisem a známka pro mého psa omluví to, že jsi mi lhal kde jsi?! Kdyby jsi mi řekl, že jdeš někam s Scharlolote já bych to pochopila, protože mě nezajímá s kým a kde jsi jen bych tě před ní varovala. Nemusel jsi mi lhát a dávat mi dopis do skříňky s lacinou omluvou to si fakt nemusel...!"

Takže Faster zase rýpe a opět je její objetí Skylar. Jakoby na ní byla zasedlá. Nejspíš jí Skylar šlápla, jak se říká na kuří oko. No uvidíme, rozhodně tohle není poslední výlev naší milované Faster, která je momentálně na nejednom seznamu lidí, kteří mají skončit sto metrů pod zemí.  Jen si počkejte co napíše dál nejradši bych jí já sama zabila. Ani nevím jak jsem jí dokázala napsat. :D NO už jsem říkala, že v téhle knize překvapuji samu sebe. 

Přeji vám hezký den a doufám, že zase najdu nějaké skvělé komentáře. Hlavně se těším na ty od @Janca31 , @Luciella 2000 , @mimaprokop . Vy tři mi píšete opravdu krásné obsáhlé komentáře a moc vám za ně děkuji. 💖💖 

Girl with guitarKde žijí příběhy. Začni objevovat