3.7

647 57 15
                                    


Lila: Benden istediğini yapamadım

Lila: Çünkü bunun doğru bir davranış olduğunu düşünmüyorum

Lila: O adam orada kendine bir düzen kurmuş, orayı evi olarak görüyor

Lila: Ve en önemlisi de o orada mutlu

Lila: Onun gibi iyi bir adamın mutluluğuna şahit olduktan sonra evine dönmesi için konuşma yapamazdım

Lila: Onun evi orası, Yusuf

Görüldü✔️

-

İki günü geçik süredir konuşmuyorduk. İlk olarak Yusuf bana bir cevap vereceğini söylediğinde bir anlığına da olsa bana karşı adım atacağını veya en azından arkadaş olabileceğimizi söyleyeceğini zannetmiştim fakat görünen o ki vereceği cevaptan kastı benimle iletişimi tamamen kesmek ve sonu gelmeyen egosunu yükseltmekti.

Bu beni ilk başlarda delicesine sinir etmişti -öyle ki hemen iki kat aşağımızda, resepsiyonda Barlas ve Gökhan ile mutlu bir şekilde poz vererek attığı fotoğrafı gördüğümde oraya topuklayarak kıçını tekmelemek istemiştim- neyse ki, sonrasında öfkem dinmiş ve bastırılmıştı.

Eğer cevaptan kastı benimle dalga geçiyormuşçasına iletişimi kesmekse ki hareketleri bunu gösteriyordu, kendi kaybederdi. Benim için o iddianın bir önemi yoktu, uzun zamandır durum böyleydi.

Yine de, ben bir oyuncak değildim ve istediklerini yaptırdıktan sonra beni görmezden gelemezdi.

Oysa beni her gördüğünde yaptığı buydu?

Stajlara tam anlamıyla başlamadan önce hepimiz kaldığımız otelin belli bölümlerinden -temizlik, mutfak, bar kısmı, bahçedeki bitkilerin bakımı- sorumlu olmuştuk ve onlarla ilgilenirken kafam az çok dağılıyordu. Omuz silktim, görmezden mi gelinmek istiyordu? Ona bunu pekâlâ verebilirdim.

-

lilaapars: Bardak göz rengimi ortaya çıkarsın diye orada duruyor yoksa içi boş

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

lilaapars: Bardak göz rengimi ortaya çıkarsın diye orada duruyor yoksa içi boş

3500 beğeni, 450 yorum

@ssemih: Kendi eserimi görüyorum, bunca zaman sonra duygulanmama gerek var mı?:D

hesabınız donduruldu.

-
bundan sonraki iki-üç bölüm gidişata göre uzun ve pek texting içermiyor ama yayınlamamız için oy sayılarının ve yorumların biraz yükselmesi gerekiyor:)

Sizce Lila neden hesabını dondurdu?

Truth or Dare? || turtleHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin