Chapter 28

1.2K 78 0
                                    

Katelyn's pov.

საშინელმა სიცხემ გამომაღვიძა. თვალები როცა გავახილე ჩემს წელზე არსებული ხელები მეხვეოდნენ, რა თქმა უნდა ეს ხელოვნება რომელიც მის მკლავზეა აღბეჭდილი, ნუ არამარტო მკლავზე. ისე მიჭერდა თითქოს სადმე გავექცეოდი. ძლივსძლივობით მივტრიალდი მისკენ ჩემი სახე და მისი მილიმეტრით იყო დაშორებული, მისი ამონასუნთქი სახეზე მელამუნებოდა, დისტანციას კი მე ვიცავდი მაგრამ მიჭირდა, ანგელოზი იყო. ისე საოცრად ეძინა, შოკოლადისფერი კულულები სულ არეოდა და ბალიშზე იყო მიმოფანტული, ფშვინავდა.

რა დაშავდება რომ ვაკოცო? მას ხომ მაინც სძინავს. მე ახლა ძალიან მინდა ეს გავაკეთო, საშინლად მომენატრა მისი მარწვისფერი ტუჩები,ყველაფრის და მიუხედავად. თავი მივწიე და ის მილიმეტრებიც გავაქრე რაც ჩვენს შორის იყო.

ნაზად ვაკოცე, ღმერთო რა ტკბილია ეს ბიჭი, სულ გადამიყვანა ჭკუიდან. ყოველ დილით კოცნით უნდა გუდავდეს ადამიანი.

მოულოდნელად თვალები გაახილა მე ტუჩები უცბად მოვაშორე, ღმერთო რა სირცხვილია. მან ეშმაკურად გაიღიმა

-პატარა ქალბატონო.

ნამძინარევი, ბოხი და სექსუალური ხმა ჰქონდა.

-წინააღმდეგი არ ვარ ყოველდილით ასეთ გაღვიძებაზე.

-მმ მმე.. მე უბრალოდ

ენა ამებნა და რაღაც სისულელეებს ვროშავდი.. მისი თვალები ღმერთო მის მზერას ვერ ვუძლებდი.

-რა შენ, რა.

თავი ჩემს კისერში ჩარგო და იქ  ღვთაებრივი მოძრაობების კეთება დაიწყო. (დილაც ასეთი უნდა ნუ : დ 😂 ბოდიში შემოჭრისთვის) არა ეს უნდა შემეჩერებინა თორემ ნამდვილად ხელებში ჩავადნებოდი. მრცხვენოდა სასტიკად.

-მომშორდი
ხელი ვკარი და გვერდზე გადავბრუნდი, ზურგი ვაქციე და თავი ბალიშში ჩავრგე.

უკნიდან ამეკრო თან იცინოდა, ანგელოზის სიცილი ჰქონდა. ნამდვილად დამადებილა ამ ბიჭმა, ყოველთვის კომპლიმენტებით ვამკობ ნუ მართალია გულში მაგრამ.

Now It's Time For Love | CompletedWhere stories live. Discover now