Autor's pov.
სიყვარული მშვენიერი რამ არის. ისე მოულოდნელად დაგატყდება თავს ამას ვერც გაიგებ. ჰარი სტაილსი და ქეითლინ მაიერი. ორი ადამიანი რომელიც სიყვარულს სენტიმენტალურ გრძნობას უკავშირებდა. მითუმეტეს ჰარი რომელსაც ყველაზე მწტად არ სწამდა ამ გრძნობის, სანამ მის ცხოვრებაში ქეითლინმა არ დაიკავა ადგილი. მოდით მათი პირველი შეხვედრა გავიხსენოთ. როგორ ნერვიულობდა ქეითლინი როცა მის ოფისში შედგა ფეხი, როგორ უთრთოდა სხეული. ამას ვერავინ წარმოიდგენდა რომ ამ ორ არსებას ერთმანეთი სიგიჟემდე ეყვარებოდათ.
ახლა კი ორივე ნერვიულობს, მათი ქორწილი მათი ბედნიერების დღე, სიმბოლო სწორედ რომ ბედნიერებისა. მართლაც რომ ვინ წარმოიდგენდა თვითმისტერ სტაილსი და ქეითლინი ერთად? ეს მართლაც სასწაულია.
საკურთხევლის წინ დგანან, რომელიც ზუსტად მათ საყვარელ ადგილას არის, სადაც ჰარიმ ქეითლინს ხელი სთხოვა. ორივე ბედნიერად შესცქერის ერთმანეთს. მღვდელი კი უსვამს შეკითხვას, რომლის მეშვეობითაც ორი გული სამუდამოდ შეერთდება.
-ქეითლინ მაიერ, თანახმა ხარ ცოლად გაყვე ჰარი სტაილსს და იყო მასთან სანამ სიკვდილი არ დაგაშორებთ ერთმანეთს?
ქეითლინმა გაიღიმა.
ჰარის ამ დროს გული საშინლად სწრაფად უცემდა, არამარტო მას.-თანახმა ვარ.
ჰარიმ ამოისუნთქა და ხელზე აკოცა მის საყვარელ ქალს.
-ჰარი სტაილს, თანახმა ხარ თუ არა ცოლად შეირთო ქეითლინი, იყოთ ერთად სანამ სიკვდილი არ დაგაშორებთ?
-თანახმა ვარ.
უთხრა ჰარიმ და გაიღიმა.
-ღვთის მიერ მონიჭებული უფლებით ცოლ-ქმრად გაცხადებთ.
მღვდელს არ დააცადა ჰარიმ და მანამდე აკოცა ქეითლინს სანამ მღვდელი მისცემდა ამის უფლებას, ჩათვალა რომ ეს მისი გადასაწყვეტი იყო, ყველა დავეთანხმებოდით.ყიჟინა ატყდა, ყველა ულოცავდა მათ ბედნიერებას.
-უკვე ჩემი ცოლი ხარ.
უთხრა ჰარიმ ქეითლინს, თმა ყურს უკან გადაუწია და გაუღიმა.
-შენ კი ჩემი ქმარი.
სიყვარულით გაუღიმა ქეითლინმა.
-მიყვარხარ.
მთელი გრძნობით თქვა სტაილსმა და შუბლი ქეითინის შუბლს მიაბჯინა.
-მეც სიცოცხლეზე მეტად.
-Baby, Now It's Time For Love.
-Yeah, Now It's Time For Love.
ღიმილში ჩააქსოვეს ბედნიერება, ერთმანეთს მთელი გრძნობით აკოცეს, მათი სული ზეციდან მოვლენილი გრძნობით დაუკავშირდა ერთურთს.
დასასრული.
მოთხრობა საბოლოოდ დასრულდა, ჩემთვის ეს 1-ლი დასრულებული მოთხრობაა.არც კი ვიცი რა ვთქვა, რითი დავიწყო რითი გადაგიხადოთ მადლობა. ყველას უღრმეს მადლობას გიხდით თქვენი ასეთი სიყვარულისთვის, ასეთი შთამბეჭდავი სიტყვებისთვის. ❤️ ძალიან მიყვარხართ, იმედი მაქვს ბოლომდე გამომყვებით და მეორე მოთხრობაზეც იქნებით მზად. 😄❤️ ძალიან გთხოვთ ბოლო თავზე ყველამ გამიხატოს თავისი აზრი თუნდაც ნეგატიური მართლა ძალიან მაინტერესებს რა დაგიტოვათ ამ მოთხრობამ ❤️❤️❤️ მიყვარხართ ძალიან ❤️❤️❤️
VOCÊ ESTÁ LENDO
Now It's Time For Love | Completed
AventuraPROLOGUE: Harry Styles - Himself Katelyn Mier - Dasha Dereviankina Beatris Miller - Barbara Palvin Zayn Malik - Himself Louis Tomlinson - Himself Dylan O'brien - Himself Capital Roles: Harry Styles and Katelyn Mier ***