Chapter 36

1.2K 85 2
                                    

Harry's pov.

რომანტიული სიტუაციის შემდეგ, ქეითლინი ჩემს სახლში წავიყვანე. ვგრძნობდი, თუ როგორ მჭირდებოდა იმისთვის რომ მეცოცხლა.

ვბრაზდები, როცა ამაში ეჭვი ეპარება, მანამდე ეგონა რომ მე მას ვიყენებდი. ქეითლინი და სხვა გოგონები ეს ისეთი შეუთავსებელი რამ არის ერთმანეთთან.

ქეითლინი და ჰარი, ასე ბევრად სჯობს. მისი ხელი ჩემს მარჯვენა ხელში მქონდა მოქცეული. როცა გავიხედე ის მე მაშტერდებოდა თავისი საყვარელი სახით.

-არც კი მჯერა რომ გიყვარვარ, ვერ ვიჯერებ რომ ჩვენ ერთად ვართ ღმერთო.

გავიღიმე და ხელზე ვაკოცე.

-არც მე მჯერა რომ სენტიმენტალურ წყვილებს ვემსგავსებით.

ვუთხარი და ამოვიოხრე.

-ნუ ღელავ, ჩვენ ერთნაირები ვართ ვერცერთი ვერ ვიტანთ ბანალიზმს.

-ჩვენ არ დავემსგავსებით სხვა წყვილებს არასდროს.

ქეითლინი გადმოიწია და ლოყაზე მაკოცა გავუღიმე. რთული იყო ჩემი ასეთ მდგომარეობაში ხილვა, იდიოტს ვგავდი, შეყვარებულ იდიოტს.

-პატარავ ახლა ჩემს ოფისში წავალთ კარგი?

გაიღიმა და დამეთანხმა.
გზა სიჩუმეში არ გაგვიტარებია, ვსაუბრობდით სხვადასხვა თემებს ვეხებოდით. ის ნამდვილად დროის აღმოჩენაა. გოგონა, რომლის აზროვნებაზეც და ვიზუალზეც ბევრი იოცნებებს. დღევანდელ თანამედროვეობაში ეს მართლაც აღმოჩენაა.

-ანგელოზი ხარ.

გულწრფელად ვუთხარი ის რასაც ვგრძნობდი,არასდროს არავისთვის ანგელოზი არ მიწოდებია, მაგრამ ის ჩემი პირადი ანგელოზია სამოთხიდან მოწვეული.

-მადლობა ყველაფრისთვის, მადლობა რომ გამოჩნდი მადლობა რომ სიყვარული მასწავლე მადლობა რომ შენნაირი არაჩვეულებრივი კაცი მიყვარს.

ამასობაში მოვსულვართ მანქანა გავაჩერე. გადმოვედით ქეითლინი კი ჩამეხუტა.

მეც მოვხვიე ხელები, მხურვალედ ვაკოცე და მისი ხელი ძლიერ მოვიქციე ჩემს მაჯაში,  თითქოს ვიღაც მართმევდეს. ასე, ასე.  მე მეშინია მისი დაკარგვის, ადრე ჰარი სტაილს არაფრის ეშინოდა, მაგრამ ამის დედაც ქეითლინის დაკარგვის მეშინია, მაგრამ ყველაფერს გავაკეთებ იმისთვის რომ ის არ დავკარგო.

-ჰაზ იქნებ არ ღირს აქ გამოჩენა, მეშინია.

გავჩერდი და მის ხელს ვაკოცე, შემდეგ კი  ლოყაზ დავუტოვე ნაზი კოცნა.

-ყურადღებაა.

დავიყვირე შემოსასვლელში, სადაც უამრავი ჩემი თანამშრომელი იყო. ქეითლინი კი მეხვეწებოდა ეს არ გამეკეთებინა.

-გაიცანით ეს ქეითლინ მაიერია ჩემი შეყვარებული და  მომავალი საცოლე.  დღეიდან მას ყველა ისე მოექცევით, როგორც ამას ჩემთან აკეთებთ. გასაგებია მგონი, ვინმემ ვერ გაიგო?

ქეითლინისკენ შევტრიალდი, წელზე ხელი მოვხვიე და ვაკოცე მთელი გრძნობით. გაშტერებული იდგა, მაგრამ საბოლოოდ ისიც ამყვა. ტაშის ხმა გაისმა ჩვენ მოვშორდით ერთმანეთს. ამაყად გავიღიმე და ჩემი კაბინეტისკენ გზა ხელჩაკიდებულებმა გავიკვლიეთ, იქ კი ლაურა დამხვდა. სანამ მას მივუახლოვდებოდით ქეითლინი ამეკრო და ჩუმად მითხრა.

-არ მომწონს როგორც გიყურებს.

გავიცინე მის ეჭვიანობაზე.

-წყვილად გახდომის შემდეგ ეს პირველი ეჭვიანობაა.

-ძალიან სასაცილოა რა. ისე ეჭვიანი ჰაზას ნახვაც არიქნებოდა ურიგო

მითხრა და წარბები აათამაშა.
მკაცრი გამომეტყველება მივიღე და ეგრევე ჩემსკენ მოვიზიდე.

-არც გაიფიქრო ჩემი ეჭვიანობა თორემ ცუდად დაამთავრებ.

თმებზე მოვეფერე და კოცნას ვაპირებდი, მაგრამ ის ხელიდან დამისხლტა. ჩემი კაბინეტისკენ ამაყი ქალივით დაიწყო სიარული, ლაურას სწერვულად გაუღიმა, მის ეჭვიანობაზე მეცინება. ამაყად გავხედე ჩემს გოგოს,  რომელიც კაბინეტში შევიდა აწ უკვე მეც.

ქეითლინმა შიშისგან დაიყვირა, ოდნავ მეც შევტოკდი ვერც კი გავიგეთ რა მოხდა...



აბა აბა აქტიურობა.❤️

Now It's Time For Love | CompletedDonde viven las historias. Descúbrelo ahora