Beğendiğiniz paragraflara '❄️' emojisini bırakırsanız sevinirim..
Sevgiyle kalın...☁️
---
BADE-RUSYA
O sabah yine her zaman ki gibi erkenden kalkmış ve annem uyandığında yemesi için kahvaltısını, ilaçlarını hazırlamıştım.
Saate baktığımda okul için hazırlanmam gerektiğini fark edip hazırlanmaya koyulmuştum. Okul formamı giyip uzun saçlarımı taradığımda artık hazırdım.
Cebimde titreyen telefonumu elime aldığımda Azra'nın aradığını gördüm.
-Efendim?
-...
-Tamam kapının önünde bekliyor olacağım.
Okula birlikte gidiyorduk bu yüzden Azra hazır olduğumu öğrenmek için aramıştı.
Çantamı alıp annemin odasına girdim ve uyandırmamaya özen göstererek usulca öptüm.
Sonra kapının önüne çıkıp Azra'yı beklemeye koyuldum.
Azra'yı beklerken aynı semtte oturan hiç sevmediğim halamı arayıp annemi kontrol etmesini unutmamasını söyledim.
Sevmiyordum ama ben okuldayken annemi birilerinin kontrol etmesi gerekiyordu.
Azra'nın arabasını görünce yola doğru yürümeye başladım.
Azra önümde durduğunda arabaya bindim ve ilk iş emniyet kemerini takmak yerine hemen Azra'ya sulu bir öpücük kondurdum.
'Ya kaç kez diyorum sana beni şöyle öpme diye yüzümü yıkamış kadar oldum sağol.'
'Rica ederim her zaman ki görevimiz.'
Emniyet kemerimi taktım ve okula doğru yola koyulduk.
***
Okula geldiğimizde yine her zaman ki gibi kantine gitmiştik.
Azra kantinden bir şeyler alırken ben de masada oturan Alexendar'ın yanına gitmiştim.
'Günaydın!'
'Günaydın Bade.'
'Canın mı sıkkın?'
'Hayır, otursana.'
Açıkçası şaşırmıştım.
Alexendar bana kolay kolay ismimle seslenmezdi genelde 'İzmir Kızı' demeyi severdi.
Canının sıkkın olduğu belliydi ama üstelemek istemedim.
Anlatmak isterse anlatırdı zaten.
Bu sırada elinde kahveyle Azra gelmişti.
Azra ve Alexendar sohbet ederlerken ben de ders zili çalana kadar telefonumla uğraşmaya karar verdim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SINAV
General Fiction'Bütün yaşamım yalandan ibaretti. Bu zamana kadar doğru bildiğim her şey yalandı. Yıllarca kandırılmış, her şeyim elimden alınmıştı. Ama unuttukları bir şey vardı. Oyun iki kişiyle oynanırdı ve artık benim sıram gelmişti.' 'İntikam öyle yakıyor ki i...