Beğendiğiniz paragraflara '❄️' emojisini bırakırsanız sevinirim..
Sevgiyle kalın...☁️
---
O geceden beri aklımda olanlar dönüp duruyordu.
Geçen gece üstü kapalı bir şekilde beni Buse'yle tehdit eden kişi Buse'nin abisiydi.
Neden benimle böyle bir oyun oynuyordu?
Dahası Buse'nin, abisinin neler yaptığından haberi var mıydı?
Ben yine düşüncelere daldığım sırada Buse'nin adımı seslenmesiyle düşüncelerimden sıyrıldım.
'Bade, sen iyi misin?İki gündür çok dalgın görünüyorsun. Senin için endişeleniyorum.'
'İyiyim, benim için endişelenme. Sadece İzmir'e alışmaya çalışmak beni yordu.' dediğimde destek olmak için elini omzuma koydu ve 'Hep yanında olacağım.' dedi.
Bense gülümsemekle yetinmiştim.
Aslında bu okula gelirken planlarım farklıydı.
Hiç arkadaş edinmeyecektim ve bu seneyi sorunsuz atlatacaktım.
Ama tabii ki hiçbir şey planladığım gibi gitmiyordu.
---
Okul çıkışı çantalarımızı almış ve sınıftan çıkmıştık.
Buse'yle bir kafeye gitmeye karar vermiştik ve okulun yakınlarında bir kafeye gelmiştik.
Aslında hemen eve gitmek ve uyumak istiyordum fakat Buse isteyince onu kıramamıştım.
Acaba olanlardan gerçekten habersiz miydi?
Belki de ben fazla paranoyaktım.
'Hey! Bade? Hala benimle misin?' deyip güldüğünde yine daldığımı fark etmiştim.
İki gündür bu çok sık oluyordu ve gerçekten kontrol edemiyordum.
'Hala seninleyim Buse, korkma. Ne diyordun?'
'Diyordum ki yarın ki partiye gidecek misin?'
'Ne partisi Buse?'
'Bizim arkadaşlar her yıl okullar açıldığında bir parti yaparlar, bu yılki daha çok veda gibi olacak tabii.'
Hiç gitmek istemiyordum ve öyle ortamlardan pek hoşlanmazdım.
Ben daha çok sakin ortamların insanıydım.
'Buse ben gelmesem? Sen git ve tadını çıkar.' dedim gülümseyerek.
Buse ise buna karşılık yüzünü düşürerek 'Arkadaşını tek mi bırakacaksın Bade?' dediğinde dayanamamış ve kabul etmiştim.
Kabul etmemle Buse'nin yerinden kalkıp yanaklarımı sulu sulu öpmesi aynı anda olmuştu ve bu kahkaha atmamı sağlamıştı.
---
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SINAV
Ficción General'Bütün yaşamım yalandan ibaretti. Bu zamana kadar doğru bildiğim her şey yalandı. Yıllarca kandırılmış, her şeyim elimden alınmıştı. Ama unuttukları bir şey vardı. Oyun iki kişiyle oynanırdı ve artık benim sıram gelmişti.' 'İntikam öyle yakıyor ki i...