9.Bölüm:Gurur ve Kibir

111 43 1
                                    

Ve yeni bölüüüüm. Umarım yakında 300 olacak. İyi okumalar ..

Beğendiğiniz paragraflara '❄️' emojisini bırakırsanız sevinirim..

Sevgiyle kalın...☁️

---

Arkamı dönüp beni arabaya çeken kişiyle gözlerim yuvalarından çıkacaktı neredeyse!

Arkın neden böyle bir şey yapmıştı?

'Ne yaptığını sanıyorsun sen?' diye bağırdım bir anda.

Oysa benim aksime rahat bir tavırla 'Sakin ol Bade. Emin ol neden yaptığımı öğrendiğinde bana teşekkür edeceksin.' dedi.

'Öyle mi? Nedenini söyle ona da ben karar vereyim Arkın!' dediğimde ise beni resmen cama yapıştırıp 'Bak!' dedi.

Hiçbir şey göremiyordum.

'Arkın bir şey görmüyorum.' dedim.

'Bade karşındaki ara sokakta duvara yaslanmış iki kişi var. Senin peşindeler. Eğer ben seni bu minibüse çekmeseydim sen şu an başka bir minibüste başka bir şekilde olurdun.' dedi.

Ne saçmalıyordu bu böyle?

Kim niye benim peşimdeydi?

Aklıma gelen soruyla duraksadım ve kafamı ona çevirip 'Benim peşimdeler demek? Çok merak ediyorum Arkın. Sen bunu nereden biliyorsun?' dedim.

Kafasını yana eğip 'Bade, iki gündür sürekli bu ikisini senin çevrende görüyorum. İlk başta tesadüftür diye önemsemedim ama bu kadar tesadüf olamazdı. Nereye gitsen biraz uzağındaydılar hep. Hiç mi fark etmedin?' dedi.

Aslında ona inanıyordum.

Bana yalan söylemesi için bir sebep yoktu.

Ama aklıma takılan bir şey daha vardı 'Arkın?' dediğimde 'Hım?' diye karşılık verdi.

'Sen onların sürekli çevremde olduklarını nereden biliyorsun? Yani biz sürekli birlikte değiliz ki?' dedim.

Gözlerimin içine kararlılıkla bakan Arkın cümlemi duyar duymaz gözlerini kaçırdı.

Daha sonra ise 'Çok konuşuyorsun Bade.' demekle yetindi.

'Peki Arkın. Ben gideyim. Nasıl olsa onlar da artık ortalıkta gözükmüyorlar.' dediğimde yüksek sesle 'Saçmalama Bade. Dikkatli olmalısın. Yanımdan ayrılmak yok.' dedi.

'Arkın yardımına ihtiyacım yok, korkmuyorum.'

Derin bir nefes aldı ve bir hışımla aldığı nefesi bıraktı.

'Tamam, ama sen dikkat et.'

Dediğine cevap vermemiştim.

SINAVHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin