Multimedia-Thurisaz-Endless
Beğendiğiniz paragraflara '❄️' emojisini bırakırsanız sevinirim..
Sevgiyle kalın...☁️
---
'SENİ BULDUM' da ne demekti? Kimdi bu? Kim beni bulmuştu? Ben birinden mi saklanıyordum?
Aklımda bu sorularla boğuşurken pencerenin önündeki yatağımdan kalktım ve çalışma masamın üzerindeki telefonumu alıp saate baktım.
Saat 03:32'ydi. Epey geç olmuştu fakat düşüncelerim uyumama izin vermiyordu.
Tam telefonumu bırakıp yeniden yatağa dönücektim ki telefonuma bir bildirim geldi.
Bildirime baktığımda Buse'den olduğunu gördüm.
Mesajda şu yazıyordu: 'Bade yardımına ihtiyacım var ne olur bize gel, yalvarırım!' mesajı görünce hızlı bir şekilde Buse'yi aradım fakat telefonu kapalıydı.
İş başa düştü deyip hemen üstümü giydim ve ceketimle çantamı alıp sessizce odamdan çıktım.
Bu saatte dayımların uyuduğunu biliyordum fakat uyanmaları en son isteyeceğim şeydi.
Anahtarlıktan anahtarlarımı aldım ve sessizce evden çıktım.
Bu saatte asla otobüs bulamazdım! Nasıl gidecektim oraya?
Bunları düşünürken gözüme evin karşısındaki, otobüs durağının yanında duran taksi çağırma butonu çarptı. Koşarak karşıya geçtim ve butona bastım.
Yaklaşık 5 dakika sonra taksi gelmişti fakat bir sorun vardı.
Ben nereye gidecektim? Buse'nin evinin nerede olduğunu bilmiyordum.
Tek bildiğim okulun yakınlarında olduğuydu. Bu yüzden beni sinirli bir yüzle bekleyen taksiciye okulun adresini verdim.
Okulun önündeydim ve nereye gideceğimi bilmiyordum.
Buse'yi onlarca kez aramıştım fakat sonuç hep aynıydı, telefonu kapalıydı.
Bir kez daha denemek istedim ve o sesi duydum yine: 'Aradığınız kişiye şu anda ulaşılamıyor...' ulaşılsa şaşardım zaten!
Tam yeniden arayacaktım ki karşımdaki ara sokaktan çığlık sesi duydum.
Koşarak oraya gittiğimde yerde kanlar içinde yatan bir kadın, başında ağlayan Buse ve bunların karşısında siyah giyimli maskeli bir adam gördüm.
Oraya yaklaştığımda adam beni fark etti ve gözlerime dikkatlice baktı.
Sonrasında arkasını dönüp gitti. Onun gitmesiyle koşarak Buse'nin yanına gittim.
Buse beni görünce şaşırdı: 'Bade? Senin burada ne işin var? Çabuk git buradan! Burası çok tehlikeli!' dedi.
Nasıl yani? Beni kendisi çağırmıştı. Şimdi de gitmemi mi bekliyordu?
Asla. Onu umursamadan konuyu değiştirdim.
'Buse bu kim?!' Buse iç çekti ve 'Annem..' diye mırıldandı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SINAV
Ficción General'Bütün yaşamım yalandan ibaretti. Bu zamana kadar doğru bildiğim her şey yalandı. Yıllarca kandırılmış, her şeyim elimden alınmıştı. Ama unuttukları bir şey vardı. Oyun iki kişiyle oynanırdı ve artık benim sıram gelmişti.' 'İntikam öyle yakıyor ki i...