Lily Potterlar'la ilk defa tanışacağı için ilk başta çok gergindi ancak birlikte yedikleri sıcak akşam yemeğinden sonra bu gerginliği uçup gitmişti. James sofrayı toplamada annesine yardım ederken Mr. Potter ve o da küçük oturma odasında karşılıklı koltuklarda oturmuş muhabbet ediyorlardı. Adamın üzerine beyaz düşmüş saçlarının tepesi iflah olmaz bir biçimde dağınık duruyordu. Ara sıra konuşurken yatıştırmak ister gibi o bölgeyi eliyle bastırıyordu. James onları dağıtmk için sürekli karıştırırken, babasının saçlarını yatıştırmaya çalışması Lily'ye komik geldi. Onlar konuşurken arada, bir örtü yemek masasının üstüne kendi kendini seriyor ya da mutfaktan bir vazo çiçek uçarak masanın üstüne konuyordu. Mr. Potter ile orada muhabbet etmeye dalmışken aradan oldukça uzun bir vakit geçmişti ve James'in yokluğu Lily'nin gerginliğinin yavaş yavaş yeniden yukarı tırmanmasına sebep olmuştu. Adam ela gözlerini kısarak ona uzun uzun baktı ve anlayışlı bir şekilde gülümsedi.
"Hadi, git çağır bakalım şu dedikoducuları."
Lily çekingen bir şekilde gülümseyerek ayağa kalktı, mutfağa yöneldi. İçeriden Mrs. Potter'ın sesini duyabiliyordu. Kulak misafiri olmak istemediği için arkasını dönüp gidecekti ki James'in kadına yanıtını duydu. Bundan sonra olanlar oldukça garipti. Sanki olduğu yere zamklanmıştı, tüm kasları donakalmıştı ve kalbi deli gibi çarpıyordu. James konuştukça Lily dinledi.
"Lily çok-bilmiyorum, o mükemmel. Bilirsin, o zeki ve akıllı ve benim için çok fazla iyi. Hayır, öyle bakma. O benden çok daha iyi biri ve buna karşı çıkman yalnızca senin oğlun olduğum için olabilir. Ama Lily- o çok güzel. Merlin, o gerçekten çok güzel! Üstelik bana ve bizim çocuklara da katlanıyor. Bilmiyorum, sanırım bir süredir onun benim için her zaman doğru kişi olacağının farkımdaydım. Başka kimse, asla bana onun hissettirdiği gibi hissettiremez."
Gözlerindeki yaşlar görüşünü bulandırırken, içeri gidip James'e sıkıca sarılıp asla bırakmasa mı yoksa hiçbir sey duymamış gibi Mr. Potter'ın yanına mı dönse diye ikilemde kalmıştı.
Siz Jilly taraftarı mısınız yoksa keşke Snape'le olsalardı yazık değil mi onaa? diye mi düşünüyosunuz? Yorumlarda cevabınızı bekliyorum, ben Jillyden yanayım baksanıza medyada ne kadar tatlılar ❤️ Eğer bölümü beğendiyseniz yıldızımız ellerinizden öperr :*
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Hogwarts Günlükleri
FanfictionBir zamanlar Hogwarts'ta bulunmuş olanların hikayeleri... Belki bir zamanlar aynı yatakta uyudular, aynı sandalyede oturdular. Hatta belki bir sıraya kazıdıkları isimleri yan yana duruyor. Ama siz hiç onların hikayelerini onların gözünden görmedini...