&- 1 -&

25.5K 615 231
                                    

Hadi başlıyalım.
Bakalım nasıl olacak.
*********************

Bilinmeyen numara: Hey! Selam.

Bilinmeyen numara: Nasıl diyeceğimi bilmiyorum ama yinde de deniyeceğim.

Bilinmeyen numara: Seni ilk geçende bir mağazaya gidip kendine bir ceket alırken gördüm. Fakat sonra kantinde arkadaşlarımla beraber otururken de seni gördüm.

Bilinmeyen numara: Tek bunlar da değil seni bunlar gibi bir çok yerde gördüm ve içimde anlamdıramadığım bir duygu ya da his vardı. Bu duyguyu çokça düşündüm ve ben bu duygunun ne olduğunu anladım.

Bilinmeyen numara: Ben sana karşı bir şeyler hissediyorum. Yani daha doğrusu ve açıkça hali ben seni seviyorum.

Sevgilim olacak: Sen kimsin lan amk?

Sevgilim olacak: Bana neden yazdın?

Sevgilim olacak: Dur bekle hemen yanıt verme okuyayım yazdıklarını.

Bilinmeyen numara: Bir şey söylecek misin?

Sevgilim olacak: Seni seviyorum demişsin senin sevgin umrumda bile değil ve inanmıyorumda. Böyle dedim diye üzülme çünkü ben kimseye kolay kolay inanmam.

Sevgilim olacak: Zaten nasıl inanayım ki birine sevgini sadece bir mesaj ile itiraf ediyorsun.

Bilinmeyen numara: Mesaj ile söylediysem ne fark eder? Sonuçta seviyor muyum? Seviyorum. Önemli olan bu.

Sevgilim olacak: Çok fark eder.

Sevgilim olacak: Mesaj ile söylemekte önemli. Çünkü karşındakinin sana yalan söyleyip söylemediğimi anlamıyorsun. Ve ona güvenemiyorsun.

Bilinmeyen numara: Sen bu mesaj yoluyla itirafı kafana çok takmışsın. Fazla düşünüyorsun. Ama ben bunu sana unutturacağım.

Bilinmeyen numara: Sevgili olduğumuzda da hatırlayacağım.

Sevgilim olacak: Biz mi sevgili olacağız?

Sevgilim olacak: BOK YE

Sevgilim olacak: Biz hiçbir zaman sevgili olmayacağız.

(Sevgilim olacak çevrimdışı)

Bilinmeyen numara: Bırakalım da ona zaman karar versin.

********************
Evett...

Nasıldı?
Bence berbattı kqwhhdfhwhjfwq

Neyse bir sonra ki bölümde görüşürüz.
********************

Şans /BxB/ (Bitti)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin