Tanıtım 1...

19.1K 441 32
                                    

Soğuk, katı ve acımasız bir Avcı'ydı. Tek arzusu intikamını aldığını bilerek yaşamak veya ölmekti. O yüzden ailesini öldürenleri öldürmedi. Onun yerine onları tam kalbinden kızlarını kaçırarak vurdu. Şimdi ailenin korkularından ve acılarından beslenerek kıza her türlü işkenceyi yapmanın heyecanlı olacağını düşünüyordu.

Ayza ise yalnız, hayatta anne ve babasından başka kimsesi olmayan biri. Onun da istediği aşk. Hayatına girecek yakışıklı prensini bekliyor. Buz mavisi gözleri görünce istediğini bulduğunu sandı. Ta ki; Avcı'nın sözlerine kadar.

"Sen benim Av'ımsın. Ben de senin Av'cın." Dediğinde Ayza'nın tek yapabildiği gözünden yaş akıtmaktı.

"Seni seviyorum ben. Her güzelim değişinde kalbimin ritmini bozuyorsun."

O acımasızca "Güzelim? Ağzımda beden bulmuş, bir cisim benim için. Çünkü sen benim; seveceğim kadın değil, öldüreceğim kadınsın..."dediğinde bile gözünü kırpmadan karşısındaki yaralamayı bilendi.

Türk ve Amerikan iki gencin hikâyesi bu... Türkiye, Amerika arasında dönen bir intikam ve aşk... Aşkın beden bulmuş hali Alex. Aşkı için ölüme gidecek kız Ayza...

Yorumlarınızı ve Vote'leri bekliyorum arkadaşlar :) Şimdiden teşekkürler.... Bazıları bir hikayeye benzediğini söyledi kesinlik ile aynı değildir. zaten aynı yapmam.

AvcıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin