Dzień dobry!
Jest to zwykle ogłoszenie parafialne i naprawdę jedno z nielicznych, które chciałabym żeby każdy czytający tę książkę, przeczytał. Poważnie, wyjątkowo nie robię sobie jaj.
Jeśli jesteś nowy na moim profilu, to odsyłam Cię do przeczytania książki opublikowanej na moim profilu pt. „Julie Potter". Jej znajomość jest obowiązkowa i ważna, inaczej nie zrozumiesz za wiele z historii Demetrii, córki Julie i Draco Malfoya.
Akcja opowiadania rozpoczyna się w 2017 roku, podobnie jak sztuki „Harry Potter i Przeklęte dziecko", jednak mam zamiar skupiać się głównie na osiemnastoletniej bohaterce, a nie Scorpiusie i Albusie cofających się w czasie. Nie ukrywam, że z pewnością bedą o tym wzmianki, ale zamysł historii jest całkowicie inny.
Opowiadanie będzie dodawane raz w tygodniu, w środy. Rozdziały będą miały ok. 2000 słów lub troszkę więcej - nigdy poniżej. Pod każdym rozdziałem będę zostawiać krótsze lub dłuższe notatki, w których będę np. tłumaczyć lub przypominać rzeczy związane z historią, których możecie nie wiedzieć lub nie pamiętać. Lub po prostu pisać głupoty, co też bardzo lubię robić.
W historii będą pojawiać się wulgaryzmy i ostrzegam przed tym już teraz. W samym pierwszym rozdziale naliczyłam ich trzy. Jeśli wam to nie odpowiada to przykro mi, ale taki jest mój zamysł twórczy. Oczywiście, co drugim słowem nie będzie kurwa mać, ale jestem pewna, że przekleństwa będą pojawiać się częściej niż w Julie Potter.
Mam zamiar opisywać też sceny zażywania alkoholu i imprez. Na ten moment nie przewiduję scen erotycznych, a jeśli już to naprawdę w niewielkiej mierze. Ale spokojnie, przed rozdziałami tego typu będę po prostu pisać Dzieci, zasłonić oczy.
Istotną informacją jest też to, że chcąc czy też nie, będę wprowadzać do opowiadania postaci, których ani w książkach ani w filmach nie było. Postaci mugoli, bądź czarodziejów, z którymi Demetria np. się uczyła, lub pracuje, zwykłe znajome osoby, które nie będą miały większego wpływu na nią, jej decyzje ani przebieg historii.
Z góry dziękuję i życzę miłego czytania,
JuliaPS: Pierwszy rozdział już 1 sierpnia!
CZYTASZ
Demetria Malfoy
FanfictionKontynuacja „Julie Potter" 3 lata po śmierci matki, w Hogwarcie tiara przydziału na głowie Demetrii krzyczy głośno „Slytherin!" W 2017 roku niebieskowłosa Demetria jest absolwentką szkoły magii i czarodziejstwa. Jednak to nie koniec jej przygó...