22.bölüm

622 32 68
                                    

Serdar hemşirenin onu seslemesiyle gitmeye mecbur olmuş Muzafferse şuan  sinirden çıldırıyordu. Nefise kapıyı kapatıp Muzaffere yaklaşır.

Nefise: ayakta kalman zarar. Hadi yatağına geç. Muzaffer direnir. Ayakta zor duruyordu. Ama yinede sinirden acıyı hiss etmiyordu.

Muzaffer: o herif sana nasıl dokunur? Hangi hakla sana dokunur? Muzaffer elini uzatıp kapıyı gösterir.

Nefise: tamam konuştu cevabını verdim gitti.

Muzaffer: dokundu Nefise. O herif sana dokundu. Muzaffer lafını bitirdiğinde Nefise kolundan tutup onu çekiştirerek yatağa taraf adımlamaya çalışıyordu. Ama Muzaffer ne kadar halsiz olsa da ne kadar yaralı olsa da o güçlüydü. Yatakta hasta haliyle onunla baş etmek zorken ayaktayken ona karşı direnmek çok zordu. Ve Nefise bunu başaramamış Muzafferin onu kendine çekmesiyle hafif sarsılsa da duyduğu kelimelerle kapalı gözlerini hafif aralayıp ona bir nefes kadar yakın olan adama bakar.

Muzaffer: seni kıskanıyorum evet. O heriften kıskanıyorum. Seninle  konuşmasına tahammül edemezken o sana dokunuyor. Muzaffer Nefiseye taraf eğilir yavaşca. 

Muzaffer: onu bir daha senin yanında görürsem bu defa kurtuluşu olmaz. Muzaffer biraz daha yaklaşıp Nefiseyi öpmek ister. Ama Nefise arkaya giderek buna mani olur. 

Nefise: olmaz.

Muzaffer: olmaz? Muzaffer kapalı gözlerini hafif aralayıp sinirle Nefiseye bakar.

Nefise: olmaz. Hastanedeyiz. Muzaffer Nefiseyi kendine çeker. Ama bu defa az canı yanar.

Muzaffer: ben istiyorsam olucak. Nefise Muzafferden kurtulmaya çalışır.

Nefise: olmaz Muzaffer. Nefise elini yavaşca Muzafferin yarası üzerine bastırtığında ondan kurtulması baya kolaylaşmıştı. Nefise odanın diğer tarafına gittiğinde Muzaffer yarasını tutarak inliyordu.

Muzaffer: ne acımasız kadınsın sen. Nefise birşey demez. Öyle ters ters bakar Muzaffere. Muzafferse bu defa zar zor yürüyerek yatağa kadar kendi gelir. Yataktan kalkarken daha iyiydi. Ama şimdi ayakta durması ve Nefisenin yarasına baskısı onu bir kaç dakikada  fazlasıyla yormuş halsiz yapmıştı.

Muzaffer: ya yardım et uzanayım. Muzaffer Nefiseye bakar.

Nefise: kendin nasıl kalktıysan öylede uzana bilirsin. Nefise kaşlarını kaldırıp kendinden emin şekilde söyler.

Muzaffet: nasıl uzanayım? İlk o herif sinir etti. Sonrada sen yarama baskı yaptın yaa. Nefise pek emin olamaz. Muzafferin yanına gitse bir hamle yapıp istediğini ala bilirdi.

Nefise: pek inandırıcı değil.

Muzaffer: yapma Nefise. Yardım falan etme. Muzaffer sinirle kendi yatağa uzanır. Tabi bu zaman baya canı yanmış bunu sesli şekilde ifade ederken Nefisede arada kendi isminin geçmesinden azcık korkuya kapılmıştı.

Aradan 2 gün geçer. Muzaffer bugün taburcu olucaktı. Bu iki günde Nefiseye küs olup yüzüne bakmamaya çalışsa da onun verdiği yemeği yemek zorunda kalmış. 😝Bir kerede gece terlediğinde Nefise onun tişörtünü çıkarırken vücuduna değen soğuk ellerle kendinden geçerken Nefiseye yaklaşmamak için büyük çaba sarf etsede başaramamış yinede tutkusuna yenilmişti. Ama şuan yine küstü. Kendine göre küstü. Ama yinede izin veriyordu Nefise onunla ilgilensin. Çünki hoşuna gidiyordu. Nefiseye eziyyet vermek ona zevk vermiyordu Nefisenin onunla ilgilenmesi ona ayrıca bir zevk veriyor çoçuk gibi mutlu ediyordu onu.

Aşka YenilgiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin