34.bölüm Umursamak ve Umursamamak

392 37 11
                                    

Nefise eve geçip Elayla ilgileniyordu. Muzafferse Emirle eve gelmişti. Bahçeye güneş düştüğü Emiri eve getirmişti. Emiri bebek arabasından  alıp kucağında eve gelmişti. Eğilip Emirin yanağından öper.

Muzaffer: huzurlusun evlat farkındayım. Annen az huysuz nazlanıyor. Ama sende hiss ediyorsun ki bu evde kocaman bir aile olucaz. Kardeşlerinle beraber. Muzaffer kucağında Emirle yukarı çıkar.

Nefiseyse Elaya sandiviç hazırlıyordu.

Nefise: babanada hazırlayım oda acıkmıştır. Ela onaylar.

Ela: evet hazırlayalım. Babam nerde? Ela Nefiseye bakarak sorar.

Nefise: bahçedeydi en son. Nefise ilerleyip pencereden bahçeye bakar. Ama Muzafferi görmez.

Nefise: bahçede yok. Herhalde eve geldiler. Dışarısı güneş. Ela meyve suyundan içip Nefisenin onun için yaptığı sandiviçten yer. Muzaffer elleri cebinde mutfağa gelir. Elaya bakıp gülümser.

Muzaffer: yavaş yavaş ye birtanem miden ağrımasın sonra. Muzaffer eğilip Elanın saçlarından öper. Tabi onunda canı sandiviç çekmişti. Tam trip atıp küsücekti ki Nefise ona neden yapmamıştı sandiviçten diye. Nefise hazırlayıp bitirdiği sandiviçle Muzaffere yaklaşır.

Nefise: senin içinde yaptım acıkmışsındır. Muzaffer gülümser.

Muzaffer: beni unutmamışsın. Muzaffer sandiviçi alıp Nefiseye bakar. Sonra karnına yöneltir bakışlarını.

Muzaffer: oda ister. Onada yap oda yesin. Nefise güler.

Nefise: ben yemek yapıcam. Muzaffer ters ters Nefiseye bakar.

Muzaffer: sen niye yapıyorsun? Ayşe hanıma de o yapsın. Nefise itiraz eder.

Nefise: kendim yapmak istiyorum. Hem sizde bana yardım edersiniz. Muzaffer düşünür.

Muzaffer: o zaman bu sandiviçi ikimiz yiyelim. Zaten yemek yapıcaz. Tam doymayalım. Nefisenin hoşuna gider Muzafferin onu bu kadar düşünmesi.

Nefise: tamam. NefMuz kendine meyve suyu alıp geçip Elanın karşısına otururlar. Sandiviçi yarıya bölüp yerler. Birlikte çok eğlenirler. Konuşarak Elanın sorularını yanıtlayarak sandiviçlerini yiyip sonra birlikte yemek hazırlar. Yemek yaparkende yine Muzaffer ve Ela eğlenceli anlar geçirir. Yemeği pişmeye koyarlar. Ayşe mutfağa gelir.

Ayşe: Muzaffer bey Mahir bey sizi çağırıyor. Muzaffer arkasını döner.

Muzaffer: salondamı babam?

Ayşe: evet. Ayşe mutfağa gelir sonunda. Muzaffer salona gelir.

Muzaffer: baba beni çağırmışsın. Mahir Muzaffere bakar.

Mahir: akşam Mehmetler bizi yemeğe çağırıyorlar. Nefisede gelsin bizimle.

Muzaffer: çoçuklar? Muzaffer merakla sorar.

Mahir: çoçuklara Ayşe bakar. Muzaffer onaylayıp salondan çıkar. Yukarı Nefiselerin yanına çıkar.  Nefiselerde Emire bakmaya gitmiştiler.

Emir uyanmış altını batırmıştı. Nefise Emiri yıkayıp odaya gelir. Muzafferde odaya girer.

Muzaffer: babamla akşam misafirliğe gidicez. Sende geliceksin. Nefise Emiri yatağa yatırıp kuruladıktan sonra bezini giydirir.

Nefise: çoçuklar nolucak? Onlardamı gelicek? Muzaffer Elanın saçlarını okşayarak yanıtlar.

Muzaffer: hayır. Ayşe hanım bakar onlara. Hadi kalk hazırlan. Akşam ne kaldı. Nefise Emiri giydirip yataktan kalkar. Odalarına gidip hazırlanmaya  başlar. Muzafferde odasında ilk duş alıp hazırlanır. Artık herkes hazırdı. Nefise Emirin yanaklarından öpüp Ayşe hanıma teslim eder. Elayıda öpüp onları arayıp konuşucağını söyler. Muzafferde kızı ve oğlunu öpüp evden çıkarlar.

Muzaffer: bana sormadan bundan sonra kiyafet seçimi yapmayacaksın. Babam bekliyor diye geri göndermedim. Gelen sefer değişdirtdiririm kiyafetini. Muzaffer arka kapıyı açar.

Nefise: aramızdakı ilişkiye daha isim koymadık farkındaysan. Muzaffer Nefiseye bakar. Nefise arabaya binip elbisenin eteğini düzeltir. Muzaffer kapıyı kapatıp öne geçer. Mahir beyde önde oturmuştu. Misafirliğe gelirler. İlk çay içilir. Koyu mühabbet ediliyordu. Mahir bey ve Muzafferin keyfi yerindeyken Nefisenin morali bozulmuştu. Mehmet beyin kızı  Vildanla Muzaffer çok yakındılar. Ve bu durum canını sıkmıştı Nefisenin. Muzafferse sanki yanında Nefise yokmuş gibi davranıyordu. Vildanla eskilerden konuşuyordular.  Birlikte yemeğe otururlar. Muzaffer Nefiseyle konuşmaya çalışır. Ama Nefise cevaplamaz onu. Suratını asıp bir iki kaşık birşey yiyip kenara çekilir. Gece olmuştur. Nefiseler eve gelir. Mahir bey odasına çıkınca Muzaffer Nefisenin odasına gider. Kapıyı yavaşca açıp odaya bakar. Nefise geceliğini giyinip uyumaya hazırlanıyordu.

Muzaffer: iyi uyumamışsın. Muzaffer odaya girer. Nefise Muzafferi umursamaz.

Muzaffer: Nefise.

Nefise: odadan çıkarmısın. Emir uyuyor ses olunca uyanıyor. Bende yorgunum uyuyucam. Muzaffer anlamaz.

Muzaffer: Emir sese uyanmıyor. Ve bugün sabah geç uyandın.

Nefise: yorgunum Muzaffer. Uyumak istiyorum. Muzaffer sinirlenir Nefisenin bu tavrına.

Muzaffer: bu ne tavır? Noldu? Muzaffer Nefiseye yaklaşır.

Nefise: Muzaffer odadan.

Muzaffer: çıkmıyorum. Muzaffer Nefisenin kolundan tutup kendine çeker.

Muzaffer: noldu?

Nefise: yorgunum.

Muzaffer: noldu?

Nefise: uyuyucam Muzaffer. Nefise direnir. Muzaffer elini Nefisenin yanağına götürüp okşar yanağını.

Muzaffer: hadi anlat birtanem. Noldu?
Nefise Muzaffere bakmaz. Muzaffer bir hata yaptığını biliyordu. Ama nerde ne yapmıştı?

Muzaffer: hadi güzelim anlat. Bu geceyi ikimizde huzurlu uyuyalım. Benimle sevgiliykende evliykende asla küs olmicaz tamammı? Sabah bana trip ata bilirsin. Ama akşam yerine yattığında bana küs olmayacaksın. Nefise bu lafla artık dayanamaz söyler.

Nefise: beni umursamamanı kaldıramam Muzaffer. Benimle ilgileniyorsun mutlu oluyorum. Huzurlu oluyorum. Ama beni önemsemeyip umursamazsan o zaman bu ilişkiyi bitiririm.

~~~ bölüm bitti. Umarım beğenirsiniz. 😊 yorum yaparsanız sevinirim. ☺🙏~~~~



Aşka YenilgiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin