Nefise: bana ver onu. Muzaffer kağıtı arkasında saklar.
Muzaffer: kürtaja gidince doktor bakıcak dimi? Nefise Muzafferin kollarından tutup sıkar. Ve elinden tutup kağıtı almaya çalışır.
Nefise: evet doktor bakıcak. Nefise baya uğraşır Muzafferle. Ama sonda sırtının kapıya yaslanmasıyla Muzaffere bakar.
Muzaffer: kıymayacaksın ona. Muzaffer Nefisenin bileklerinden tutup ellerinide kapıya yaslamıştı. Emirse sakince arkada beşikten ikisini izliyor ara sıra sesler çıkarıp bazense elindeki anahtarla oynuyordu.
Nefise: bana karışamazsın. Nefise sert şekilde söyler.
Muzaffer: oda benim bebeğim. Benden bir parça taşıyorsun karnında. Onun üzerinde sen ne kadar söz sahibiysen bende o kadar söz sahibiyim. Nefise çırpınıp kollarını kurtarmak ister Muzafferden. Ama başaramaz.
Muzaffer: aff et. Nolursun. Kıyma bebeğimize. Nefise olumsuz anlamda başını sallar.
Muzaffer sinirle Nefiseye bakar. Muzaffer sinirle Nefisenin boynun arkasından tutup hızla dudaklarına kapanır. Emir gördüğü manzarayla büyük şok yaşayıp çığlık atıp gülerken şuan anne babasının onu umursamadığının farkındaydı.
Nefise zar zor Muzafferi itip tokat atar ona. Muzaffer yediği tokatla geri çekilsede öfkesi katbakat artarken yeniden Nefiseye yaklaşır. Bu defa tek eliyle ellerini tutarken bir eliyle boynunun arkasından tutmuştu.
Nefise Muzaffere karşılık vermemek için direnir. Ve yine başarır. Muzafferi ikinci kez itip ikinci tokatı attığında Muzaffer öylece kalır. Baya üzülür.
Nefise: sakın bir daha bunu deneme. Nefise hızla ordan uzaklaşıp salona taraf gider. Ama her adımda canı yanar. Acaba bıraktığı gibimiydi diye aklından geçirir. Yavaşca arkasını dönüp Muzaffere bakınca gözleri dolu dolu tokat yemekten yanağı kızarmış adamla karşılaşır.
Ve o an hiç bir şey düşünmeden hızla Muzaffere taraf gider. Muzaffer nolduğunu anlamaz. Biranda Nefise boynuna sarılıp dudaklarına kapanır. Muzaffer biraz sonra kendine gelip Nefiseye karşılık verir. Karşılıklı öpüşürler. Bu defa Nefisede Muzaffere engel olmaz. Muzaffer Nefiseyi sarıp sarmalayıp kucağına alıp odaya taraf gider. Hızla ilerleyip ayrılmadan onu yatağa yatırıp üzerine eğilir. Nefise duygularını bastırmakta zorlanıyordu. Biranda alevlenen aşkının önüne geçip Muzafferi durduramıyordu. Muzaffer biranda Nefisenin gömleğini çıkarıp az doğrulur. Bacakları üzerinde oturup kalkmasına mani olurken kendi üzerindeki tişörtünü çıkarır. Nefise Muzafferi görünce daha çılgınlaşır. Boynundan sarıldığı gibi onu kendine çeker.
Aradan dakikalar geçmiş NefMuz yatakta uzanmıştı. Muzaffer göğüsünde uzanan küçük beye bakıyordu.
Muzaffer: Emir ağlamasa daha ilerisi olucaktı biliyorsun dimi? Nefise Emirin ellerinden tutar.
Nefise: olamazdı. İzin vermezdim ki. Muzaffer kaşlarını çatar.
Muzaffer: neden? Nefise Muzaffere bakar.
Nefise: hamileyim. Olmaz. Muzaffer başıyla onaylar.
Muzaffer: dokunmayacaksın ona dimi?
Nefise: bilmiyorum. Muzaffer elini Nefisenin karnına koyar.
Muzaffer: bana her türlü cezayı ver. Ama ona dokunma. Muzaffer yavaşca eğilip Nefisenin karnından öper.
Muzaffer: babasının aslanı. Baba seni asla bırakmicak. Emir huysuzlanıp mızıldar.
Nefise: kıskandı. Tamam ona dokunmicam. Ama seni bu kadar çabuk aff etmicem. Muzaffer güler.
Muzaffer: iyi tamam. Ben kendimi aff ettirmeye çalışıcam. Ama şimdi hazırlanıp çıkalım babam bekliyordur. Akşam babama bu müşdeli haberi beraber verelim. Nefise şaşkınlıkla bakar.
Nefise: hayır. Daha seni aff etmedim
Bana yalan söyledin. Bu yalanın cezasını çekmeden babana bu müjdeyi vermek sana ödül olur. Muzaffer gülerek yaklaşıp Nefisenin dudaklarından öper.Muzaffer: sen zaten bana ödül verdin sevgilim. Bu bebek benim için bir hediye.
Nefise: Bebek senin için ödül ola bilir. Ama hayatının en büyük sınavını yaşayacaksın Muzaffer. Kendini aff ettirmen öyle kolay olmayacak.Nefise bunu diyip yataktan kalkar.
Muzaffer: senin için herşeyi yaparım. 😍Muzaffer onunla uğraşan Emire bakar.
Muzaffer: kardeş geliyor sana. Bakarsın erkek olur. Hmm? Nefise dolaptan kendine gömlek alır.
Nefise: o kıskanç. Emire öyle şeyler diyip onu kızdırma lütfen.
Muzaffer: babacım sen kardeşinimi kıskanıyorsun? Muzaffer Emiri kucağına alır.
Muzaffer: ama ben senide onuda severim.Sevgim ikinizede yeter. Oğlum benim. Muzaffer Emiri göğüsüne bastırıp ona sarılınca kolları arasında kayb olur Emir.
Nefise: çoçuğu boğucaksın.
Muzaffer: birşey olmaz merak etme. Muzaffer güler.
Muzaffer: babasının aslanı o. Akşam babayla uyumaya ne dersin aslan parçası?
Nefise: akşam eve gelicez.
Muzaffer: villada kalsanız. Elaya da iyi gelirdi.
Nefise: villaya gidelim bir. NefMuz ve Emir evden çıkıp villaya gider. Nefise Emirle Elanın odasındaydı.
Ela: geçen babamla mağazaya gittiğimizde babam Emir için bu oyuncağı aldı. Ela dolabında sakladığı küçük araba oyuncağı getirir.
Nefise: teşekkür ederim Elacım. Nefise Elanın yanaklarından öper. Ela da Emirin yanağından öper. Emir yeni oyuncağını alıp yatağın kenarına vurup ses çıkarmasına bağırır.
Nefise: annecim öyle kırarsın ama. Nefise ne kadar almak istesede arabayı Emirden alamaz. Bir kere alınca Emir anında sinirlenip ağlar. Son zamanlarda Muzaffer kötü alıştırmıştı onu. Her istediğini veriyordu eline. Ve sonra ceremesini Nefise çekiyordu.
Emir yeniden aldığı arabayı yatağın kenarına vurup kendince oynar. Sesten artık yorulan Elaysa başka oyuncaklarla Emirin dikkatini çekip arabayı ondan alıp saklar.
Nefise Muzaffer Mahir aşağıdaydı.
Muzaffer: söylicem ben dayanamam. Nefise kaş göz işareti yapsada Muzaffer müjdeyi verir.
Muzaffer: baba.
Mahir: hmm? Çıkar ağzındakı baklayı bakalım. Muzaffer Nefisenin elinden tutar. Mahir ikisine bakar.
Muzaffer: bizim bir bebeğimiz olucak. Mahir şaşkınlıkla ikisine bakar.
Mahir: anlamadım?
Muzaffer: Nefise hamile. Bir bebeğimiz olucak. Mahir duyduklarıyla öylece kalır.
~~~~ biliyorum kısa bölüm. 😟 ama daha uzun yazamadım. Affınıza sığınıyorum. Uamrım bu küçük bölümü beğenirsiniz 🙏 hikaye ve gidişat hakkınta fikir belirtirseniz mutlu olurum. 😊🙏~~