Muzaffer az düşünür. Evet aslında misafirlikteyken Nefisenin değişmesinden anlamıştı. Vildanla konuşmaya dalıp Nefiseyi unutmuştu. Bunu asla yapmamalıydı. İlgisini bir saniye bile olsun Nefiseden çekmemeliydi.
Muzaffer: özür dilerim. Muzaffer yavaşca Nefisenin beline götürüp sarılır.
Muzaffer: ilgimi senden eksilttiğim için seni umursamadığımı düşünmene sebebiyyet verdiğim için özür dilerim. Muzaffer eğilip Nefisenin yanağından öper.
Muzaffer: böyle birşeyi asla planlamadım. Seni üzmeyi canını sıkmayı asla istemem. Yaptığım hatalara rağmen yanımdasın. Ona dokunmadın. Bebeğimizin bizimle olmasına yaşamasına izin verdin. Ve bana yaklaşıyorsun tüm hatalarıma rağmen. Kokunu duymak nefesini hiss etmek dudaklarıma bıraktığın o minik öpücük beni çok mutlu huzurlu ediyor. Aff et aşkım. Muzaffer çok pişman olmuştu. Nefiseyse napıcağını bilmez. Aff etmese bile Muzaffer çok inatcıydı vazgeçmeyecekti.
Nefise: birdaha böyle birşeyle karşılaşırsam asla aff etmem.
Muzaffer: etme. Bende olsam bende aff etmezdim. Muzaffer olumsuz anlamda başını sallar.
Muzaffer: Nefise. Muzaffer elini yavaşca Nefisenin belinde dolaştırarak söyler.
Nefise: hm? Nefise anlamamış gibi davranır. Aslında odaya girdiği ilk andan bakışları değişen yaramaz sevgilisinin düşüncelerini anında anlamıştı. Muzaffer az Nefiseye yaklaşır. Burnunu burnuna değdirir hafifce.
Muzaffer: seni istiyorum Nefise. Sabrım kalmadı artık. Dayanamıyorum. Nefise birşey yapmaz. Muzaffer Nefisenin sessiz kaldığını görünce yavaşca yaklaşıp dudaklarını birleştirir. İçindeki aşkın ateşini ne kadar kontrol etmeye çalışsa da başaramaz. Tek eliyle Nefisenin belinden tutarken diğer eliyle yanağını okşuyordu. Nefiseyse karşılık vermemek için direniyordu. Eğer Muzaffere karşılık verirdise Muzaffer isteğine ulaşıcaktı. Muzafferse karşılık almadan devam eder. Nefisenin üzerine adımlar yavaş yavaş yatağın kenarına gelince Muzaffer yavaşca geri çekilmeden Nefiseyi yatağa yatırıp dudaklarını bu sefer boynuna yöneltir. Ve yatağa yaslanmış elini yavaşca Nefisenin bacaklarına yöneltir. Hafif dokunarak geceliyi kaldırır yavaşca. Ama duyduğu sözlerle düşünceleri karışır. Nefise yine yapmıştı yapıcağını.
Muzaffer: ne dedin? Muzaffer elini yatağa yaslayıp geri çekilir.
Nefise: yarın erken kalkıcam.
Muzaffer: sonra sonrada birşey dedin.
Nefise: işe gidicem.
Muzaffer: ne işi bu Nefise? Bana sordunmu?
Nefise: sormadım çünki beni umursamayan birine hesap verme gereği duymadım.
Muzaffer: delirtme beni Nefise. İş falan yok. Muzaffer Nefisenin yanağından öper.
Muzaffer: aşkım çok özledim seni. Muzaffer Nefiseyi öpecekken göğüsünden itilmesiyle geri çekilmek zorunda kalır.
Nefise: yarın işe başlıyorum. Ve uyucam. Muzaffer yavaşca doğrulup yatakta oturur. Saçlarını karıştırarak biraz düşünür ama bu işin oluru yoktu ki. Nefise çalışamazdı.
Muzaffer: hayır izin vermiyorum. Sabah bende evde olucam. Birlikte vakit geçiricez. Nefise Muzaffere bakar.
Nefise: tamam sende çoçuklarla ilgilenirsin e ne güzel. Ben işe giderim.Nefise yerine uzanıp üzerini örter sıkıca. Muzaffer dönüp ters ters Nefiseye bakar.
Muzaffer: maksadın beni katil etmekmi kadın? Nefise yavaşca yatakta doğrulur.
Nefise: neden yaa? Neden ben çalışamıyorum.
Muzaffer: olmaz benim karım çalışamaz. Muzaffer önüne döner.
Nefise: ama o çalışıyordu. Muzaffer anlamaz.
Muzaffer: kim?
Nefise: eski karın. Ve ben.
Muzaffer: Neslihanmı?
Nefise: evet.
Muzaffer: onunla kendini birmi kıyaslıyorsun sen? Muzaffer yatakta hafif kayıp Nefiseye yaklaşır.
Muzaffer: beni sevmiyordu o. İşine aşıktı bana değil. Öyleki benden olan çoçuğumuzu bile düşünmüyor umursamıyordu. Ama sen. Muzaffer elini Nefisenin yanağına koyar.
Muzaffer: aşıksın bana. Kokuma. O gece. Sen almıştın siyah tişörtümü dolaptan. Ona sarılarak uyuduğunu biliyorum. Beni umursuyorsun. Beni düşünüyorsun. Hergece odaya gelip üzerimi kontrol ediyorsun. Terleyince tişörtümü değiştiriyorsun. Yeni tişört bırakıyorsun yanıma. Her gece açık bıraktığım pencereyi kapatıyorsun sırf bana soğuk olmasın diye. Kıskanıyorsun. Benim seni kıskandığım gibi sende beni kıskanıyorsun. Bu yüzden izin veremem. Muzaffer Nefisenin dudaklarına minik öpücük bırakıp yataktan kalkmak ister. Ama Nefise inatcıydı vazgeçmiyordu.
Nefise: ama Muzaffer.
Muzaffer: birtanem anla beni. Ben bu kokuyu duydum bir kere. Senin nefesinle yanıp tutuştum. Şimdi gidip elin adamlarıyla aynı yerde çalışmanı istemiyorum. Sana yaklaşan.
Nefise: ben kendimi koruya bilirim Muzaffer. Bana güvenmiyormusun?
Muzaffer: sana güveniyorum ama.
Nefise: o zaman izin ver. Bana güveniyorsan izin ver çalışayım. Belki zorlanıcam yapamicam. Ama denemiş olurum. Muzaffer düşünür. Nefiseye güveniyordu evet. Ama çok kıskanıyordu. Yinede izin verir. Kalbini kırmak istemez.
Muzaffer: peki o zaman. Muzaffer gülümser. Nefise mutlu olur. Ve bu mutlulukla sevdiği adamın yüzünü avuçlayıp dudaklarından öper. Muzaffer ilk şaşırır. Ama sonra karşılık verir. Hem Nefiseye biraz daha yaklaşır hemde belinden sarılıp daha çok kendine çeker onu. Nefise Muzafferin kolları arasında kayb olur. Dakikalar sonra yavaşca ayrılırlar. Muzaffer Nefisenin boynuna gömmüş kafasını kokusunu soluyordu.
Muzaffer: burda uyusam seninle olurmu? Sadece sarılıp uyucam kokunu soluyarak. Nefise Muzafferin kokusunda kayb olmuştu. Nasıl hayır diye bilirdi ki bu adama. Küçük çoçuk gibiydi.
Nefise: tamam. Ama tişörtsüz uyumak yok. Birde odadan kendine tişört getir. Muzaffer hemen geri çekilir.
Muzaffer: hemen yukarı çıkıp üzerimi değişip geliyorum. Su istermisin getireyim sana.
Nefise: olur.
Muzaffer: uyuma tamammı?
Nefise: tamam. Muzaffer ilerleyip kapıyı açar. Odadan çıkacakken ayağı takılır. Düşücek gibi olur.
Nefise: dikkat et.
Muzaffer: tamam merak etme beni. Muzaffer yukarı odasına gider.
Aradan 5 dakika geçer. Muzaffer tişörtünü düzelterek kapının önünde durur. Kapıyı açıp odaya girer.
Muzaffer: Nefise? Uyudunmu?
Nefise: hayır uyumadım. Nefise gözleri kapalı yanıtlar.
Muzaffer: iyi. Muzaffer kendiyle getirdiği tişörtü ve Nefiseye getirdiği suyu kenara bırakıp yatağa taraf adımlar. Yatağa uzanıp üzerini örtüp Nefiseye arkadan sarılır.
Muzaffer: iyi geceler sevgilim 😍 Muzaffer Nefisenin boynundan öpüp başını boynuna gömer. Nefisenin kokusunu hiss edip huzurla gözlerini kapatır. Ve elini Nefisenin karnı üzerinde birleştirip bebeğinede iyi geceler diler.
Muzaffer: iyi geceler ufaklık. Nefiseyse bu huzurlu anın içinde kayb olur adeta.
~~~ yeni bölüm geldi. 😊tatlı bir bölüm oldu gibi. 😍 ben sevdim. Umarım sizde beğenirsiniz. Yorum yaparsanız sevinirim. 🙏🙏 ~~~