15 глава

4.2K 169 36
                                    

РУМЯНА

Влязох в хотелската стая, където Зет веднага дойде да ми се радва. Значи се бяха върнали. Но не виждах Мишо. Бях потна от тренировката и смърдях на пор, но изглежда Зет това не го интересуваше. Огледах се за Мишо и малко ми трябваше, за да видя, че беше на терасата с гръб към мен и говореше в някого по телефона. Знаех, че не беше редно да го подслушвам... но любопитството ме изяждаше.

— Не се тревожи, ще бъда там. – пауза. – Скоро се прибирам. Ще успея. Обещавам ти. Няма да го пропусна. Наистина. – пауза. Прокара ръка през косата си и се облегна на парапета. – О, Асене, прекаляваш! – изръмжа и след това изпръхтя. – Защо си такъв шибаняк? – промърмори и направи пауза за малко. – Заета е! Няма да може да дойде. Пък и тя ми е само приятелка на която помагам. Нищо повече. – пауза. – Започваш да прекаляваш! – предупреди го и почеса тила си. – О, добре, добре! Но нищо не ти обещавам. Такава си путка. – пауза за кратко. – А аз те мразя! Ще се видим скоро.

След като приключи разговора аз веднага се вмъкнах в банята и преосмислих разговора му. С кого говореше? Пак Асен. Може би негов добър приятел. За мен ли говореха? Изкъпах се набързо прехвърляйки тези мисли за кратко. Не исках много да мисля за това. Пък и да говореха за мен - какво ми пукаше? Мишо сам каза, че аз бях просто приятелка и нищо повече. Щом се оправих и изсуших косата ми, корема реши да ме пререже и това ме накара да се свия. Шибан цикъл! Защо жените сме прокълнати с това?

Излязох от банята вече освежена и видях Мишо седнал на леглото четейки нещо. Хвърли ми бърз поглед, докато аз си проверявах телефона. Мишо ме погледна за секунда и пак върна вниманието си на нещото което четеше.

— Утре летим за България. – информира ме и аз се ококорих.

— Толкова скоро? – попитах изненадана.

— Разследването е приключило. Казах ти. Българите се отказват лесно. И по-важното - не ни намериха. – каза той и остави нещото, което четеше, на шкафчето до леглото.

Щом фиксирах какво четеше очите ми се разшириха.

— Б-буташ ми нещата?! – изпищях и грабнах листите.

Усещах, че бях червена, защото лицето ми гореше.

— Не знаех, че си фен на секс играчките. – каза спокойно и аз свих вежди правейки се, че не разбирам. – Ти ли си го писала? Имаш доста интересни фантазии...

Тез очи тъмносини [ЗАВЪРШЕНА]Where stories live. Discover now