Епилог

5K 211 74
                                    

"Обичам те" – кънтеше в ушите ми и не можех да асимилирам правилно думите. Нали ми беше разказвал за онова момиче в което е бил влюбен? Дали не репетираше за нея... или... Господи, аз ли бях това момиче? Беше влюбен в мен? Това... нямаше начин! Но го виждах в очите му. Бях в шок в първите няколко секунди, чудех се дали бях чула правилно и дали беше повод за радост на сърцето ми, защото и аз имах подозрения, че изпитвах нещо към него. Затова и днес исках да се изчукам със сексито, за да мога да забравя малко за Мишо. Знаех, че той имаше някоя в която беше влюбен, но дори не предполагах, че това бях аз. Как можеше дори да предполагам? Щом зърнах очите му видях колкото и очакване, толкова и притеснение. Не бях способна да говоря. Нямах идея какво трябваше да кажа. Бях толкова объркана, колкото и самата него.

— Загубил съм форма... очевидно. – каза и погледна настрани, но бързо поправих тази грешка.

Завъртях главата му към мен и просто разбих устните си в неговите. В момента не бях способна на думи, а само на действия. А това описваше всичките ми емоции в този момент. Аз също го обичах. За толкова време заедно нямаше как да не го заобичам. И честна дума - винаги ме болеше, когато споменеше за момичето в което беше влюбен. Но нямах представа, че това момиче бях аз. Той не отвърна на целувката веднага, защото явно и той беше останал в шок, но важното беше, че намери сили да отвърне. Притисна ме към него, давайки ми възможно най-добрата целувка, която щях да помня до края на живота си. Не ни пукаше колко хора ни гледаха, снимаха или прочие. Нищо не им пречи на двама влюбени да покажат любовта си пред всички. Пък и по този начин разбираха, че и двамата бяхме заети. Щом проклетия въздух ни свърши, се отделихме и вгледахме в очите на другия.

— И аз те обичам, но с това изтърсване изведнъж бях на път да получа удар. – това породи усмивката на лицето му и след това скри главата си в свивката на врата ми.

— Съжалявам. Ти сама каза да слушам сърцето си.

— Да... да, така е. – съгласих се с него и го погалих по гърба.

***

Останахме тук в хотела, защото и двамата бяхме адски уморени, а и беше почти пет сутринта когато се изнесохме от сватбата. Затова решихме просто да останем в една от стаите, да се наспим и тогава да тръгнем обратно към Русе. Когато се събудих, бях притисната в Мишо, а и той самият ме държеше в силна хватка, сякаш беше възможно да избягам или пък някой да ме открадне. И двамата бяхме само по бельо, тей като нямахме намерения да спим с тези стягащи дрехи. Пък и нямаше да видим нещо ново от другия. Да не се бяхме виждали голи - друг въпрос, но ние направо можем да си се разхождаме така както майка ни е родила. Тъкмо щяхме винаги да бъдем готови за секс, без всичките тези дрехи по нас. Нищо нямаше да ни пречи да се потопим в удоволствието, където беше и пътя за изживяване на мощни оргазми. Поразмърдах се, но това само накара Мишо да стегне хватката си около мен. Прехвърлих крака си през талията му и успях да ни завъртя, така че аз да бъда отгоре. Той се разсъбуди и започна да търка очите си с една ръка, тей като другата беше заета с това да ме държи, сякаш иначе щях да хукна и изчезна някъде.

Тез очи тъмносини [ЗАВЪРШЕНА]Where stories live. Discover now