23 глава

4.4K 178 19
                                    

РУМЯНА

— О, боже, не мога! – изпъшках, докато Мишо безмислостно проникваше в мен, а аз усещах вече пореден оргазъм, който май щеше да бъде пети.

— Няма "не мога"! Отучи се от тези две шибани думи! – каза задъхан и аз впих пръстите си в косата му.

Беше минала седмица откакто се записах за Мис Русе, а Михаил лично се зае с това да ме стегне и да ме научи на походки, начин на гледане, как да се усмихвам и подобни. Е, провалих се, ядосах се и сега, за наказание, той ме чукаше безмилостно на дивана си. Вече не си усещах краката, не само от високите обувки на които ме караше да ходя, но и от всичките оргазми до които ме беше докарал, дори и до такива за които не знаех, че съществуват. Мишо се беше въздържал цели пет дни от секс, тей като се бяхме хванали на бас. И сега направо беше отпуснал юздите на звяра в него. Въпреки възрастта му - мастията издържаше много.

Стиснах здраво косата му, докато той се забиваше в мен и извърташе бедрата си така, тласкайки ме към нов оргазъм. Дали щях да го преживея? Не вярвах, че бях способна на толкова много нещо. И на двама ни кожите ни блестяха от потта, а неговото тяло беше станало сякаш по-твърдо, тей като реши, че за да се въздържа от секс ще трябва да си скъса задника от тренировки, за да може да се разсейва. И сега беше стегнал мускулите си повече.

— О, боже! О, боже! Свършвам! – изкрещях и го оскубах здраво, но това изглежда не му направи особено впечатление, защото забърза движенията си.

Краката ми затрепериха за пореден път тази вечер, когато изкрещях името му, точно преди да свърша. Горките съседи отдолу. Горкият Зет. Мишо се заби здраво в мен и застина за миг, докато конвулсиите ми не отшумят. Стисна здраво зъби, въздържайки се от това да свърши и след миг изляза от мен. Седеше и гледаше как тялото ми трепереше от всичките тези оргазми и лъщеше на светлината от лампата. Борех се за нужният кислород и го гледах едва, как ме наблюдаваше безмилостно. Мама ти и мастия, за първи път ми се иска да свършиш и повече да не ти стане!

— И за какво ти хвърлям всичкото това чукане? – попита ме възможно най-безмилостно, и нагласи члена си на входа ми.

— Боже, ти не свърши ли най-накрая?! – изляза на присвкулки от мен и в следващият момент с един силен тласък влезе в мен. Внезапното разширяване ме накара да изкрещя дори и от лека болка, но въпреки това удоволствието покриваше всичко. Май бях мазохист, защото това ми харесваше? – Михаиле, край! Не повече!

Тез очи тъмносини [ЗАВЪРШЕНА]Onde histórias criam vida. Descubra agora