4 глава

5.4K 192 19
                                    

Беше минал сигурно час след случката. Нямах какво да правя, затова излязох навън. Веднага забелязах големият басейн с бистра и изчистена вида. Беше достатъчно топло, че да се хвърля в басейна, а и Зет го обикаляше доста. Свалих клина си, като отдолу бях с най-обикновени черни бикини и черен сутиен. Обичах черният цвят. Махнах и потника си и го хвърлих при клина. Зет веднага отиде да ги одуши и след това погледна към мен. Усмихнах му се преди да вляза в изненадващо топлата вода. Зет потопи лапите си в басейна и мяташе игриво опашка, докато аз влизах в басейна. Отпуснах се в басейна с което направих вълнички. Зет веднага започна да ги души и да лае. Стана ми смешно щом се опита да ги захапе. Накрая започна да киха, най-вероятно заради вода в носа му.

— Край! Ти му разваляш дисциплината! – чух гласът на Мишо и се обърнах в посока на гласът.

Беше се преоблякъл в черни шорти и тениска, което даваше възможността да огледам стройното му тяло. Веднага хвърлих поглед по черното мастило покриващо ръцете му. Мускулите му се движеха изкушаващо и това ме караше да прехапвам долната си устна. Беше си все с неговото сериозно изражение и гледаше право в мен, докато Зет беше с лапите във водата. Косата му беше влажна и изглеждаше по-лъскава на светлината.

— Какво?! Той сам си влезе! – защитих се веднага поглеждайки към Зет, който от своя страна гледаше невинно.

Редовният му номер.

— От както те одуши, не иска да слуша. – измърмори той и го дръпна за каишката. – Да не си посмял, защото после ще спиш навън!

— Е, извинявай, че си планирал всичко. – озъбих се. – Ти сам си си виновен! Аз не съм искала. Щях да се укривам в хижата. Не ми трябваше твоята помощ. Нека ти припомня, че ти сам си ме изнесъл от там, докато съм била пияна като мотика и не си знаела какво се случва. Това също се води отвличане. – обвиних го, докато гледах как хватката му около нашийника се затягаше, макар и Зет одавна да беше извън водата.

— А да не забравяме, че съм от СИК. Правя каквото си искам и съм пряко свързан с едни от най-големите мафиоти не само в България, но и в целият свят. Така че не мисля, че биха ми направили някакъв проблем, заради "отвличането ти". Пък и виждам, че ти е приятно. – нападна той и аз стиснах зъби.

— Добре, ако си в лошо настроение просто... отиди някъде и ме остави да си поплувам. – обърнах му гръб потапяйки се във водата.

Тез очи тъмносини [ЗАВЪРШЕНА]Where stories live. Discover now