BAB 22🍒

39.9K 1.5K 58
                                    

Sarah mencelikkan sedikit matanya kerana silauan matahari yang menerombos masuk dari celah langsir mengganggu tidurnya.

Tangannya meraba disebelah mencari seauatu .Tak ada. Pasti Edward bangun lebih awal darinya.

Baju pijama satin dibetulkan sebelum dia keluar dari bilik untuk pergi ke dapur minum air.

"Mana pula Edward ni? Jangan pergi hancurkan semua barang lagi dah,tak pasal-pasal bodyguard dia yang kemaskan. Hais"

Mata Sarah memandang sekeliling untuk mencari kelibat Edward tetapi gagal. Botol air yang disediakan atas meja makan besar itu diambil dan dibuka.

Air diteguk perlahan sambil kakinya melangkah untuk ke gym di tingkat 2.

Tombol pintu gym dibuka perlahan.wajah disembulkan kedalam untuk melihat.

Tak ada orang.

Pintu dibuka luas. Sarah masuk kedalam gym yang luas itu. Apa yang dia suka tentang gym itu adalah gym tersebut betul-betul menghadap laut. Pintu kaca dibuka dan Sarah perlahan berjalan ke beranda bilik itu.

"Wow" Rambutnya yang diikat bun diperkemas. Leka sebentar Sarah memandang permandangan didepannya ini. Air didalam botol diteguk perlahan. Sehingga.......

Tiba-tiba dia terpandang seseorang.

"puffffffffff" Terkeluar semua air yang baru diminum Sarah tadi.

"Uhuk,uhuk,uhuk"

Tersedak Sarah melihat permandangan istimewa depannya ini sekarang.

Air liur ditelan kesat.Senak nafasnya melihat tubuh Edward yang tidak berbaju dan hanya berseluar pendek sedang melakukan senaman chin up bar excercise. Awww why my husband so sexy?

Sarah berura-ura untuk masuk namun ditegah oleh satu suara.

"Hey,where are you going?" Soal Edward tanpa memandang Sarah. Bukannya dia tak perasan akan kehadiran Sarah.Cuma dia ingin melihat reaksi Sarah. Dan tekaannya tepat.

Bibirnya mengulum senyuman sinis.

"Hah?er.saya err..nak masuk mandi." Balas Sarah sambil tangannya bermain dengan botol yang dipegangnya. Berdebar.

"Stay here."

"Hah? Oh ok."

Sarah melangkah perlahan kearah kerusi yang berada di meja pool tidak jauh dari Edward.

Matanya langsung tidak lagi memandang Edward. Takut nanti dia pula yang terkam Edward.

Edward menghentikan senamannya dan memandang Sarah sebentar. Sarah langsung tak memandangnya. Dan dia akan buat Sarah memandangnya tidak berkelip.

Meja pool didekatinya. Kedua tangannya mengenggam kuat sisi meja itu. Badannya sedikit demi sedikit terangkat tinggi.

Edward memanggil Sarah yang sedang meneguk air itu.

"Sarah"

"Hmm?" Sarah mengalihkan pandangannya kearah Edward.

"Puffffff!!!"

"Uhuk,uhuk,uhuk,uhuk,uhuk"

Kali ini Sarah tersedak lebih teruk lagi kerana melihat posisi badan Edward.

"Shi*,dia ni memang nak goda aku ke?" Gumam Sarah perlahan.

Tak betah dia berada di sana lama. Baik dia beredar sekarang. Sarah mengangkat kaki untuk beredar.

Wajah Edward langsung tidak dipandannya. Suara Edward yang memanggilnya juga tidak dihiraukan.

"Wait for me, my husband. Awak sengaja nak mainkan saya ye.Tunggu malam nanti. Kita tengok siapa yang akan menang."
~~~~~~~~~~

Jam berdetak dengan laju.

Sarah memandang jam kecil yang berada dalam bilik air.Pukul 8 malam.Tak lama lagi pasti Edward akan masuk kedalam bilik.

Senyuman nakal terukir dibibirnya. Masa untuk balas dendam. Baju satin berwarna merah terang bertali halus itu dipandangnya.

"Saya akan menang malam ni."

Bathrobe bewarna putih disarungnya segera apabila terdengar bunyi pintu bilik dibuka.

Sarah keluar dari bilik mandi bersama rambut yang dilepaskan.

Edward kelihatan sedang membuka jamnya terpaku melihat bayangan Sarah dari cermin.

"Hey" Tegur Sarah. Kakinya dibawa mendekati Edward.

"Hey. Why you' re so stunning this night? " Sebelah keningnya diangkat bersama senyuman sinisnya.

Sarah membalas senyuman itu.kakinya semakin mendekat dan Edward semakin mengundur ke belakang. Akhirnya pergerakan Edward terhenti kerana dinding dibelakangnya.

Sarah masih meneruskan langkahnya menghampiri Edward. Kini dia berdiri rapat dengan Edward sehingga dengusan nafas dan bauan maskulin milik Edward menusuk masuk ke hidungnya. 'Sabar Sarah Sabar.' bisik hatinya.

"Why? Saya buat awak tergoda ke?" Soal Sarah menggoda. Reaksi Edward seperti terkejut itu membuatkan dia ingin ketawa time game belum habis.

Edward hanya diam. Otaknya cuba berfikir kenapa Sarah berkelakuan begini.

"My sweet husband ,Awak tahu tak awak ni kacak.Sangat kacak."  Ujar Sarah bersama suara menggodanya. Tangannya bermain di perut sasa Edward. Walaupun tangannya bergetar hebat ,dia tetap lakukan.

Edward menelan kesat liurnya. Dia tahu Sarah sengaja menggodanya. Dan dia takkan bagi Sarah MENANG.

Sarah mendekatkan wajahnya dengan wajah Edward sehingga hidung mereka berdua berlaga.

Wajah Sarah semakin mendekat. Edward hanya menanti apa yang Sarah akan lakukan.

Ketika bibir mereka berdua hampir bertemu Sarah melarikan wajahnya ke pipi Edward. Bibirnya didekatkan ditelinga Edward.

"I win, my sweet husband." Bisik Sarah perlahan. Sempat telinga Edward digigitnya perlahan.

Sarah bersama senyuman kemenangannya berpaling ke belakang untuk ke bilik mandi.

Namun langkahnya terhenti apabila sepasang tangan merangkulnya dari belakang. Nafas kasar itu berada tepat dileher jinjangnya. Sempat lagi rambutnya dialihkan ke sebelah kanan.

Satu suara berbisik ditelinga Sarah membuatkannya tahu tindakannya ini memang memakan dirinya sendiri.

"We both win and I will give you bonus,which is babies. You make me turn on,my lovely wife."

Mata Sarah terbeliak besar mendengar ayat itu. Habislahh!!!!

Oh crap!! Wrong move Sarah!!






To Be Continue.



Done!!!!!!! 😍😍😍😍😍
Tq guyssss sbb support The king mate!!!! ❤❤❤❤

Habislah Sarah😂

Apa pula khabar Allaric?🙊







The King MateWhere stories live. Discover now