Când ies din apă, pielea mi se face de găină, iar tot corpul mi se cutremură. Mă învățasem cu apa, iar acum îmi simt dinții clănțănind în gură. Merg spre foc și mă așez cât de aproape pot de căldură. Stau lângă Alma, iar ea îmi zâmbește, știind exact cum e. Ezekiel îmi pune un prosop pe spate, apoi se așază lângă mine. Și-a luat tricoul pe el, însă pare că nici nu simte răcoarea nopții.
Încep să mă încălzesc mulțumită flacărei ce ne luminează pe noi și malul lacului. Alma îmi întinde o pungă cu chipsuri, pe care o așez între mine și Ezekiel. Mâna lui tatuată ia punga și mi-o așază pe picioare, iar el se mută mai aproape de mine. Emană căldură și încerc să absorb cât de multă pot.
— Noi ne jucam Adevăr sau provocare. Vreți să vă jucați și voi? întrebă Lily, privind mai mult spre Ezekiel decât spre mine.
Aprobăm în aceleași timp din cap.
Începe Eva și îi dă o provocare lui Jesse. Îl pune să sară în apă împreună cu oricine vrea el din grup. Jesse se uită spre Alma rânjind, iar prietena mea strigă la el. Totuși, nu îl oprește și tot ajunge în apa rece a lacului. Înjură de mama focului stând agățată de Jesse.
— Adevăr sau provocare, Kendrick, strigă din apă și mă bufnește râsul.
— Provocare, îi răspunde Kendrick.
Jesse și Alma ies din apă și primesc câte un prosop fiecare, apoi se așază la locurile lor. Jesse stă câteva secunde și se gândește la ce ar putea să îl pună să facă.
— Te provoc să ne spui cea mai îngrozitor loc în care ți-ai tras-o cu cineva, rânjește spre Kendrick, de parcă a spus cel mai inteligent lucru de pe pământ.
Kendrick îl privește gânditor. Probabil a făcut sex în atât de multe locuri încât îi e greu să își amintească. Kendrick mereu a fost acel tip de băiat, care nu și-o poate ține mai mult de două zile în pantaloni. Nu cred că e doar vina lui. Mereu există câte o tipă care să se întindă în patul lui.
— În carceră, spune sigur, dar nu mai adaugă altceva.
Ceilalți îl privesc și încep să râdă. Ezekiel se zguduie din cauza râsului și încep să mă întreb dacă și el a trecut pe acolo. Este posibil, însă mi-ar plăcea să cred că nu a făcut asta acolo. După ce se opresc, Kendrick poate întreba și când ochii lui negri cad pe mine, știu că urmez.
— Detta, numele meu rostit de el sună oribil, adevăr sau provocare, continuă.
— Adevăr, spun nesigură.
Nu știu ce aș putea alege, însă cred că adevărul e mai ușor decât o provocare. Nu vreau să știu ce îi trece prin cap și nici nu vreau să execut orice mi-ar cere. Îl privesc atentă, pregătită să răspund la întrebare. Se uită ba la mine, ba la Eze și pot intui că întrebarea e legată și de el.
CITEȘTI
Arzând împreună
Romance❝ În urmă cu patru ani, nu s-au întâmplat lucrurile așa cum ar fi trebuit, iar acum totul a ajuns în acest moment în care chiar sunt speriată de viitor. Știu, simt că nu voi scăpa, vor veni după mine. Acea seară a fost mai mult decât ne-am fi aștept...