cαpıtolul douăzecı șı treı

2.4K 176 2
                                    

Așa cum am spus, merg la Loop cu toți ceilalți

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

Așa cum am spus, merg la Loop cu toți ceilalți. Nu mă voi închide în casă doar pentru că Ezekiel a reacționat așa sau pentru că știu cu adevărat ce crede el despre mine. În definitiv, nici nu mai contează ce crede el. Știu cine sunt, iar orice ar spune el e nimic. O ieșire cu ceilalți este perfectă pentru mine.

Camioneta lui Jesse se zdruncină necontenit atunci când intrăm pe drumul nepavat ce duce spre Loop. Jesse și Alma vorbesc, dar nu înțeleg ce spun. Mă gândesc la Jesse care este prieten foarte bun cu Ezekiel și care trebuie să se împartă între prietenul lui și iubita lui. Mă întreb ce va alege atunci când va fi nevoit să o facă cu adevărat.

Mașina se oprește brusc făcându-mi corpul să se lase pe față și apoi să se lovească de spătar. O văd pe Alma care își lovește pumnul de brațul lui Jesse.

- Ți-am spus să nu mai faci asta, se încruntă spre el.

- Iar eu ți-am spus că o voi face doar pentru a te enerva, i-o întoarce, făcându-mă să chicotesc.

Deschid portiera, ieșind din mașină, oferindu-le intimitate. Aud râsete dinspre lac, deși suntem la o distanță destul de mare. Mă întorc spre mașină să văd dacă vin și ei, dar Alma toată peste Jesse sigur nu înseamnă că vor merge cu mine. O las baltă și pornesc singură spre lac.

Ultima dată când am fost aici, eram cu Ezekiel. Eram bine atunci. Ultima dată când am fost aici, Kendrick ne-a oferit o portiță spre viața lui sexuală din închisoare. Venind vorba de asta, oare chiar e adevărat? Nu știu de ce, dar sper să nu fie. Știu că nu este vreun sfânt sau ceva și nici nu vreau să fie, dar asta chiar nu vreau să fie adevărat.

Zăresc focul ce se înalță spre cer și pe cei din jurul lui. Exact așa cum a spus Alma, Ezekiel nu este aici. Însă sunt Eva, Hunter, Lily, Lucy, Kai și Kendrick. Singura persoană pe care nu am mai văzut-o de ceva timp și care mi-a lipsit este Kai. Mă simt oribil pentru că am uitat complet de el.

Mă apropii tot mai mult, iar Ken este primul care mă vede. Doar privirea lui mă neliniștite. Indică locul de lângă el, iar eu mă conformez rapid, îndreptându-mă hotărâtă spre locul în care stă.

- Hei, îi salut pe toți, zâmbind. Ce faceți?

Mă așez lângă Ken și îmi ridic privirea zâmbind spre el. Șoptesc un 'bună' și primesc unul la fel. Sunt niște lucruri mici, dar care mă mulțumesc și mă fac fericită.

- Unde-s Alma și Jesse? întreabă Hunter după ce sunt salutată de toți.

- Au puțină treabă, îi informez pe un tot cu subînțeles.

Înțeleg repede și nimeni nu mai zice nimic. Îi ascult pe băieți în timp ce vorbesc despre meciul de aseară, deși nu înțeleg nimic din ce spun. Nu mă pricep, iar dacă m-aș uita aș face-o doar pentru jucători. Nu pentru joc în sine.

Arzând împreunăUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum