Simt nevoia să lămuresc câteva aspecte legate de final. De când am început să scriu la această carte am vrut ca finalul să fie în această manieră. Pe parcurs, m-am răzgândit și am decis să fie un final fericit, optimist. Apoi au început oscilările între aceste două idei. Poate și faptul că nu m-am decis asupra unui final a îngreunat procesul scrierii.
Acum avem un final. Tragic, brusc și incert, sunt conștientă. În urmă cu câteva seri, înainte să mă pun la somn, m-am gândit cum ar trebui terminată această poveste și ăsta a fost produsul final. Poate nu se înțelege nimic și cred că așa este, dar voi explica câteva aspecte. Încă de la bun început, lucrurile au stat sub un semn al întrebării. Ven se aștepta la o răzbunare, iar acesta a venit. La început, mi-a plăcut enorm de Ezekiel și chiar aveam de gând să le ofer un end game, însă pe parcurs am realizat că nu e prea verosimil. Nu sunt de acord cu aceste relații și nu am vrut să o las pe Vendetta să rămână cu el. Ceea ce i-a spus în noaptea aceea când a fost arestat și felul în care se purta cu ea în adolescență, nu au dispărut niciodată din Ezekiel. Doar pentru că Vendetta a decis să îl ierte pe motivul sentimentelor trecute, din nou vina ei.
Nu aș fi putut să îi ofer ei un final fericit alături de un om care nu îi poate oferi asta. Asta este părerea mea cu părere la această situație aici, dar și în realitate.
Relația ei cu Kendrick ar fi fost ceva frumos, dar noi, ca oamenii, nu observăm nimic atunci când suntem orbiți și până nu ne lovim nu vedem. Nu e timpul trecut pentru ei, iar în versiunea mea de final ultima propoziție îi aparține lui. Poate într-un alt loc, cei doi sunt împreună, fericiți.
În legătură cu acest, final așa brusc. Finalul este unul deschis, vă voi lăsa pe voi să vă oferiți un sfârșit. Pentru mine, Kendrick vine la ea, poate pentru voi este Alma. Vendetta și-a plătit doar greșelile, faptul că nu a știut când să se oprească. Spune că se va trezi în ziua în care cei patru se întorc și nu se va apropia de ei. Asta ar fi trebuit să facă, însă a ales drumul care a dus-o aici.
Poate ar fi putut avea alta răzbunare Ezekiel, însă asta mi s-a părut cea mai bună. A spus-o și el, cam aceasta a fost teama Vendettei din acea seara când el a fost arestat. El i-a oferit o realitate acelei temerii. Nu spun că sunt de acord.
La un moment dat, am simțit că povestea a pierdută. Nu am crezut niciodată că cei doi vor fi împreună pentru totdeauna și de aceea nici nu sunt. Ezekiel și Vendetta, dacă chiar ar fi fost meniți să fie împreună, ar fi fost încă din liceu. Dar nu au fost, așadar de asta nici nu sunt acum.
Poate va exista un al doilea volum, însă în acest moment nu am un răspuns concret. Sper să înțelegeți și îmi pare rău dacă nu v-am atins așteptările, însă pentru mine acest final este cel mai bun. Uneori, unele lucruri au consecințe și niciun final fericit nu există. Vă las pe voi să oferiți propria versiune de final, poate mai bună decât a mea. Poate dacă veți face asta, mă veți lăsa să vă știu versiunea.
Vă mulțumesc enorm pentru susținere și nu îmi vine să cred că am ajuns în acest punct. Nu credeam că o voi termina, deja vedeam cum o voi abandona alături de celelalte. Vă mulțumesc că ați fost lângă mine până aici!
Mulțumesc mult!
anna
CITEȘTI
Arzând împreună
Romance❝ În urmă cu patru ani, nu s-au întâmplat lucrurile așa cum ar fi trebuit, iar acum totul a ajuns în acest moment în care chiar sunt speriată de viitor. Știu, simt că nu voi scăpa, vor veni după mine. Acea seară a fost mai mult decât ne-am fi aștept...