avertisment: subiectul abordat este unul sensibil.
Nu realizezi pericolul care stă lângă tine până nu ți se arată. Nu m-am simțit vreodată în pericol lângă Ezekiel, însă în acest moment pot jura că îmi e frică. Îmi este frică de Ezekiel, de privirea lui, de bătaia ritmică a degetelor sale pe mânerul fotoliului de parcă ar aștepta ceva.
Cred că au trecut 15 minute de când stăm așa, eu pe canapea încă în halatul asta negru și el pe fotoliu uitându-se la mine. Cred că mi-au trecut un milion fe gânduri prin cap și încă nu știu ce vrea de la mine. Nu îmi răspunde la nicio întrebare și dacă zice ceva mă amețește mai mult.
Privirea aceea din parcare este acum pe fața lui și cumva prevăd că nimic bun nu va ieși din acest context. Și poate de asta îmi e frică, îmi e frică de ceea ce îmi poate face Ezekiel în orice moment pentru că, indiferent de direcția în care aș privi, nu am suficientă putere pentru a mă apăra de el. O speranță ce prinde rădăcini în interiorul meu este sosirea lui Kendrick, care a spus că vine la mine în seara asta.
— Prin absurd, să presupunem că preiubitul Kendrick va veni. Ce crezi că ar face? întreabă.
Crezi că va fi de partea ta în acest moment sau va pleca la fel cum a venit? Sau va veni măcar aici? vocea lui sună de parcă el știe aceste răspunsuri și singura persoană proastă din încăpere sunt eu. Și, sincer, așa mă simt!Nu spun nimic, ci mă rezum la a-l privi. Probabil nici nu vreau să îi vorbesc pentru că oricum totul în interiorul meu este o învălmășeală de ceva. Frica amestecată cu supărare, durere și furie nu e o combinație prea bună.
— Lasă-mă să te lămuresc, Detta. Nimeni nu va veni. Alma este cu Jesse și vor rămâne la el pentru tot restul serii, iar Kendrick a fost informat că te simți prost și ai dori amânarea întâlnirii voastre din această seară, mă informează și atunci înțeleg că nu există o scăpare. A înțeles destul de repede și nici nu știu cum de a căzut în plasă atât de rapid, dar așa este el mai prost. Ai intrat în capul lui și s-a moleșit imediat, ar fi fost și el în seara aceasta aici, dar acum mă voi distra singur cu tine, râde.
Mă blochez. Privirea mea rămâne pe el atunci când rostesc:
— Ce vrei de la mine?
Mă voi distra singur poate însemna multe, însă există doar context care mi se plimbă prin minte și sper să nu acesta pentru că nu vreau asta. Nu vreau ca Ezekiel să decată atât de mult și să îmi facă asta.
— Îți voi spune, acordă-mi câteva minute, spune pe un ton drăguț, acel ton pe care îl folosea de obicei cu mine.
Se ridică de pe fotoliul lui și vine lângă mine, așezându-se foarte aproape de mine. Mă trag mai mult spre marginea canapelei, iar el doar se muta mai aproape până când nu mai am spațiu să mă depărtez.
— Acum că ne-am găsit locurile, începe. Îți aduci aminte în urmă cu câteva luni când ne-am revăzut? aprob. Foarte bine, eu și Kendrick am decis că ar trebui să ne răzbunăm pentru ceea ce ne-ai făcut. Aveam de gând să facem asta împreună pentru că Jesse și Kai sunt prea idioți să asiste. Ne-am apropiat de tine în orice fel posibil, iar eu, iubito, am fost cel mai aproape de tine după cum mă și așteptam, palma lui se așază pe piciorul meu și urcă câțiva centimetri înainte de o da la o parte.
CITEȘTI
Arzând împreună
Romance❝ În urmă cu patru ani, nu s-au întâmplat lucrurile așa cum ar fi trebuit, iar acum totul a ajuns în acest moment în care chiar sunt speriată de viitor. Știu, simt că nu voi scăpa, vor veni după mine. Acea seară a fost mai mult decât ne-am fi aștept...