MM: Arzu
"Örümcek adam gerçek olurdu ama şu sahneye inanamıyorum." diyen Carlo'ya eşlik eden bakışlarım içeride gezinenlere bakarken inanamayarak baktım Mert'e.
O Mert değil?
Bu Mert Bulut'un timinden bir arkadaşıydı. Onu tanırdım az çok. Bir kaç kez abimle beni okula ziyarete gelmişlerdi.
"Ne işiniz var abi burda?" dedim Mert'e.
"Arkanı topluyoruz, Ufaklık."dedi saçımı karıştırıp masaya ilerlerken. Carlo ona ters ters baktı. Gio ise ekibe bir şeyler anlatıyordu. Abim de karşı çıkıyordu. Çünkü o da buna karşı bir şey yapabileceğini anlatıyordu.
" Noluyor burada? " Dedim Carlo'ya.
" Abin, ekip arkadaşları, Casper ve Gio Franco'yu indirmek için plan yapıyorlar. Ama Casper birazdan Elle'yi gizlemek için uçuyor. "
" Saat sabah yedi? "dedim. Tam yedi bile değildi.
" Sen neden bu kadar rahatsın? " dedi Carlo gülerek.
" Bilmem. Açım. Belki bir şeyler yeyince aklım başıma gelir. "
" Peki o zaman. Aslan hanım. Bir şeyler hazırlayalım. "
Kahve makinasını doldurarak bekleyen herkese kahve yaptım. Kahvaltıya kalacaklarını zannetmiyordum. Gio mutfağa girdi kahveler olduğunda. Elimdekilerden birini aldı. Tek dikişte bitirince ona dikkat kesildim.
" İyi misin? "
" Değilim? "
" Bir şey mi oldu?"
"Olmadı. Ama olacak gibi."
"İçerdekiler mi?"
"Hayır. Sadece kötü bir his. Abin her planıma karşı bir şey bulabiliyor. Bu demek ki Franco da bulabilir."
"Ben de izlemek istiyorum." dedim.
"Sen bilirsin." kendine bir kahve daha aldı. İçeriye geçtik ve diğerlerine dağıttım.
"Onu korumalarından uzaklaştırmamız lazım." dedi abim.
"İm-kan-sız." dedi Gio.
"Bir yolu olmalı."
"Evinde bile yatak odasının önünde korumaları olur. Eve dahi korumayla girer o."
"Göt korkusu." diye fısıldadı Bulut.
"Aktivitesi falan yok mu bu adamın? Tenis falan oynamaz mı?"
"Oynar. Ama orda ne yapılabilir ki? " dedi Gio.
"Korumasız yani."
"Pek sayımaz. Arkasında yine birileri olur. Ayrıca o kalabalıkta onu öldürmeyiz." dedi Gio.
"O kadar emin olma."
❁
"Hazır mısınız?" dedi Bulut.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Özgürlüğün Sahibi ¦Watty's 2019¦ +18
ChickLit"Aslı ben öleyim, sen ölme. " Dedi yalvarır gibi. "Sen benim özgürlüğümsün, Aslı. Ben herkesin özgürlüğünü satın alırım. Ama sen ölürsen benim özgürlüğüm sahipsiz kalır. " - Gio Chedollin ...