Gio kırılan cama baktı. Adam yerde yatıyordu ve muhtemelen ölüydü. Diğer otellerin çatı ya da balkonlarına bakmaya başladı. Sağdakinde birisi vardı. Sarı saçları parıldıyordu.
"Arzu." Dedi Gio ağzının içinden. Arzu elini boğazına götürüp keser gibi yaptı sonra adamı gösterdi.
Bakmama gerek yok. O öldü. Diyor gibiydi. Arzu içeriye gidince Gio onu göremez oldu. Kâğıdı ve ampülü aldı. Çıktı odadan. Aracına binince Carlo'yu aradı.
"Russo öldü."
"Sana öldürme demiştim! Nasıl laf anlamaz adamsın? "
"Ben öldürmedim. " Elbette şaşırtıcıydı.
"Ne?"
"Ben değildim. Arzu vurdu. "
"Yine mı ellerinden kaçırmışlar?"
"Evet. "
"Şirkete geleyim mi? Hangi birisi ile ilgileneceksin ki? "
"Gel. Konuşucaklarımızı telefonda konuşmayalım. Yüz yüze konuşmaya ihtiyacım var."
"Tamamdır. Yola çıkıyorum. "
...
"Odaya da gelemezsin." Dedi Carlo kıza dik dik bakarak.
"Gelirim. Ne yapacaksın? Korumaları beni engellemeleri için mi kullanacaksın ?" Carlo odaya girince kızda girdi.
"Sen neden buradasın?" Dedi anlamayarak.
"Konu o sarı çiyansa bence duymalıyım. " dedi Zeliha.
"Bence gitmelisin. " dedi Gio.
"Kalacağım. "
"Kendimi açık ifade edemedim galiba. " Dedi Gio masaya yaslanarak.
"Neyle tehdit edeceksin beni? Kendi canım dışında tabi." Gio konuşurdu ama istemiyordu. Carlo'ya döndü.
"Kendim hallederim. Çıkabilirsin Carlo."
"Ne diyeceksin de duymamamı istiyorsun? O kız yüzünden ben kafayı yedim ya! Olmayan çocuğumu sevdim. Onun yüzünden arkadaşını öldürüyordum. Neden duymamı istemiyorsun! "
"Hedef belirlemede pek iyi sayılmazsın. "
"Hepsi o kız..."
"Suçlusu babasıydı o değil Zeliha."
"Seni kurtardı diye mi bu hâller neden..."
"Beni kurtarmasına ihtiyacım mı vardı sence ? Bu kanıya nerden vardın? "
"Başka ne olabilir?"
"Duyman gerekirse sana da söylerim. "
"Ben duymam gerektiğini düşünüyorum. "
Gio elindeki cebinde tuttuğu ampülü çıkardı. Ampulü elinde bir kaç kez çevirdi. Sonra kızın önüne attı. Önünde parçalara ayrılmıştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Özgürlüğün Sahibi ¦Watty's 2019¦ +18
Chick-Lit"Aslı ben öleyim, sen ölme. " Dedi yalvarır gibi. "Sen benim özgürlüğümsün, Aslı. Ben herkesin özgürlüğünü satın alırım. Ama sen ölürsen benim özgürlüğüm sahipsiz kalır. " - Gio Chedollin ...