Gece olmuş Gio ile yatakta sebepsizce oturuyorduk. Bir şey düşünüyordu ve ben onu boğmak istemediğim için sormuyordum. Ama böyle de yardımcı olamazdım. Omzundaki eli yavaşça kolumu okşuyordu. Elini tuttum.
"Sormak istediğim şeyler var. "
"Sor o halde. "
"Abine dediğin o şeyler. Sen benim iyi tarafımı benden alan adamsın. Bana bunu hediye eden dedin. Abin sen küçükken kayboldu ortadan. Nasıl sana bunları yapmış olabilir?"
"AOMA ... artık biliyorsun ama benim haberim yoktu. Küçükken annemle sürekli hastaneye gittiğimi düşünerek laboratuara gitmişim. Birde şarap olayı vardı en başından anlatayım. Evdekilere anlatmak yok. Kan kokusu bu geni tetikler ve eğer bir cinayet işlediysen o an bir cinayet daha işlemeni sağlar... 'taki... kimse kalmayana kadar."
Tüylerim ürperdi.
"Toplu katliam. "
"Evet. Bu berbat bir durum. Çok fazla iğrenebilirsin. Büyükbabam ve Franco... Bu hastalığın tetiklenmesi için içtiğim ya da yediğim herşeyin içine bir şekilde bunu koymayı başarmışlar. "
"Ne koymuşlar? Kan mı!"
"Evet. Bilmiyordum kırmızı hiçbirşey içmem. Evimdede olmasını engellerim bir şekilde. "
"İğrendiğin için mi ?"
"Evet. Tetikliyor da. Başarmışlar. " yüzüne baktım. Bu tiksinme değildi.
"Korkuyorsun. "
"Ya o çocuğu öldürseydim ? Korkuyorum. Çünkü eğer ortaya çıkarsa kimsenin yaşının bir önemi yok. O çocuk için kendimi tutmanın da bir sebebi yok. Tanımıyordum."
"Gerçekten bu kadar kör ediyor mu seni ?"
Cevapsız bıraktı.
Ondan uzaklaştım. Aslında içinde kötü hiçbir şey barındırmadan kalkmıştım ama telaşla "Nereye ?" Dedi.
"Geliyorum. Bekle. "
Elimde birkaç şişeyle yukarıya çıktım.
"Bu ne ?" Dedim elimdeki şişeden biraz vişne suyu boşaltarak bardağa.
"Vişne suyu. " dedi boşça.
"Böyleyken etkilemiyor yani. " kaşları havalandı.
"Sinirli değilsem. "
"Etkiliyor yani."
"Bu hastalıkla alakalı değil. Kırmızı her katili tetikler."
"Ama kana benzemiyor ki ?"
"Aslı.. sorun kana benzemesi ya da benzememesi değil. " eli yüzündeydi.
"Sorun ne?"
Eli sakallarında gezdi.
"Sorun benim onunla birşeyler yaşamam. "
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Özgürlüğün Sahibi ¦Watty's 2019¦ +18
Chick-Lit"Aslı ben öleyim, sen ölme. " Dedi yalvarır gibi. "Sen benim özgürlüğümsün, Aslı. Ben herkesin özgürlüğünü satın alırım. Ama sen ölürsen benim özgürlüğüm sahipsiz kalır. " - Gio Chedollin ...