BÖLÜM OTUZ SEKİZ

67 7 22
                                    

MM:Giancarlo FERRARA

"Hayır! Onun bir şuçu yok! Onu burda tutamazsınız! Buna hakkınız yok!"

Bana gülen adamın suratına okkalı bir tokat atmak istedim.

"O bir suçlu!"

"İspatla o zaman!"

"Sen anlattın. Kimleri öldürdüğünü nasıl öldürdüğünü, senin yüzünden!" donup kaldım. Gözlerim Gio'yu aradı. Bulduğunda onunda kırgın gözlerle baktığını gördüm bana.

"Yemin ederim söylemedim! Söylemedim!"

"Söyledin!"

"Hayır!"

"Hayır! Hayır söylemedim. Ben söylemedim!" zıplayarak uyandığım
Yatakta rahatsızca döndüm. Biraz erken uyuyayım demiştim ama herşey bununla birlikte uçup gitmişti.

Saat daha ondu! Aşağı inerek bir bardak su aldım. Ve masanın yanından bir sandalye çektim.

Bir ses duyduğumu zannederek paniğe kapıldım. Ama daha sonra Deniz "Ben geldim." diyerek mutfağa geldi.

"Neden uyandın."

"Kabus gördüm."

"Pekala. Süt?"

"Olur. Canım çikolata çekiyor. Evde var mı?" olumsuz anlamda salladı başını.

"Alıp geleyim."

"Hayır hayır. Gece gece boşver. Sabah alır yerim."

"Emin misin?"

"Evet.

"Uyuyamazsan söyle olur mu? Ben yorgunum. Kafayı koyduğum gibi uyurum. Ama olsun. Tek başına dışarı falan çıkma. "

"Olur. İyi uykular sana." onunla birlikte merdivenleri çıktım. O odasına doğru giderken onunkine zıt yerdeki odama girdim. Işığı açma gereksinimi duymadan yatağa atladım ama çarptığım beden beni bir anda beynimden vurulmuşa çevirdi. Bir tepki veremedim. Çığlık atacağım an eli ağzıma kapandı. Elim itmek için bileğine gitti ama zaten sert tutmamıştı.

"Benim, Gio." sakinlediğimi anladığında elini çekti. Elim gece lambasına gitti. Işık yandığında yüzünü gördüm. Sevinçle ona bakmıştım. Yüzünde her zamanki ciddi ifadesinden biraz daha farklı bir ifade vardı.

Mutluydu.

"Sen? Dur bir dakika? Ne zaman geldin? Ne zaman çıktın? Ne..?"

"Soru mu soracaksın hep?" kollarımı boymuna doladım. Kokusunu içime çektim. Ama daha çekilmeden boynundaki yarayı fark ettim.

"Ne oldu? Ne oldu buraya?"

"Hiç, önemli bir şey değil?"

Tokadı basacakken elimi bileğinden yakaladı. Ama vazgeçmeyip öbür elimle yapıştırdım bir tane suratına.

Kızgın ifadesiyle baktı bana.

Özgürlüğün Sahibi ¦Watty's 2019¦ +18Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin