Elle ile bir süre daha oturup ona bir şeyler yedirdikten sonra eve dönmüştüm. Ne kadar yapmam gerekse de Deniz ile konuşmamıştım. Evde de değildi sanırım. Kafamı toplamak ve düşünmek için bir duşa girdim. Saçımı bile adam akıllı yıkamamıştım suyun altında öylece durmuş kendimi ıslatmaktan başka bir şey yapmamıştım. Bir süre sonra yere çöktüm. Odamdaki duş zaten küçüktü. Ayaklarımı biraz kendime çektim. Hala Küçük Elenore'nin öldüğüne inanamıyordum. Casper'ın o sevinçli hallerini. Elle'yi kucağında gezdirdiği o zamanlar. Ona beslediği sevgiden hala bir şüphem yoktu ama ...
Tanrım !
Bir bebeği kaybetmek ikisinin ilişkisine de darbe vurmuş olmalıydı. Yarın okulum yoktu. Acaba gidip Elle ile ilgilenmeli miydim? Şu an hepsi bana kalırsa ona çok yaralıymış gibi davranıyor onu daha da delirtiyordu. Bunu bilirdim. Hissettiğimden bin kat daha berbat hissetmemi sağlardı. Bornozuma bürünüp çıktım banyodan. Kapıda Bulut'u gördüm.
"Sıhhatler olsun. "
"Saol. "
"Deniz gitti. "
"Nereye? "
"Gio'nun yanına. "
"Ne ! Neden ?"
"Elenore Chedollin ile konuşacakmış. Ne kadar işe yarar bilmiyorum ama..."
"Ne ? Nasıl ya ? Gio, Casper onu öldürürler saçmalama onu nasıl yalnız bırakırsın!"
"Sakin ol. Kendine güveniyordu. Ve kimse Elenore'nin yanında onu öldürmeye kalkmaz. "
"Gidelim. "
"Aslı emin değilim. Gitmesek..."
"Bulut. Belki Gio insaflı davranır ama Casper'dan emin değilim. Ben hazırlanayım gidelim. "
"İyi. Sen bilirsin. " hemen üzerimi giyindim. Saçlarımı hızlıca toplayıp aşağı Bulut'un yanına indim. Ben gergin olduğumdan anahtarları yine ona verdim. Hızlı bir şekilde sürüp varmıştık ki açık olan kapıyı görmemle yüzümü buruşturdum. Sonrasında o kapıdan bahçeye düşen Deniz ile daha da gerildim.
"Hey hey hey !" Casper Deniz'i parçalayacak gibiydi. Carlo onu durdurmaya çalışsa da başarısızdı.
"Siktiğimin manken bozuntusu! " diye gürledi.
"Casper sakin ol. " dedim aralarına girmeye çalışarak. İtmesiyle arkamdaki kimse ona çarptım.
"Seni uyardım !" Diye bağırdı sonra. Beni tutana baktığımda Gio olduğunu fark ettim.
"Gio ile olan derdini Gio ile halletmeni söyledim. Sen ne yaptın? Yem olarak Elle'yi kullandın ! Bebeğimi! Kullandın !"
"Yok öyle bir şey. Yemin ederim ben bebeğe ya da Elle'ye bir zarar gelsin istemedim. Hem video da görünmüyorlardı bile!"
"Hah! Bilerek yapmadıysan bende bir şey bilmiyorum. " dedi.
"Casper! Bebek ... herşeyden habersiz bir bebek. Yemin ederim derdim o değildi. "
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Özgürlüğün Sahibi ¦Watty's 2019¦ +18
Literatura Feminina"Aslı ben öleyim, sen ölme. " Dedi yalvarır gibi. "Sen benim özgürlüğümsün, Aslı. Ben herkesin özgürlüğünü satın alırım. Ama sen ölürsen benim özgürlüğüm sahipsiz kalır. " - Gio Chedollin ...