BÖLÜM ALTMIŞ BEŞ

34 5 12
                                    

"Asit baz titrasyonu hakkında bir kaç kelam şeyler söyleyecek bir arkadaşımız var mi? " dedi. Kimseden el kalmayınca ayağa kalktım.

"Söz alabilir miyim ?"

"Konuş bakalım, Küçük şeytan. "

"Ben şeytan.... neyse. Bir çeşit analiz diyebiliriz. Analiti nötrleştiren bilinen bir baz veya asit titrasyon çözeltisinden ölçülmüş bir hacimde eklenerek bilinmeyen bir asit veya baz çözeltisinin konsantrasyonunu tayin etmek için kullanılan kantitatif bir yöntem denebilir. "

"Güzel başlangıç. Var mı başka özgün bir içerik ?"

Kimseden ses çıkmadı sonra. Dersini anlatmaya devam etti. Erken bitirmişti. Ki itiraf edeyim. Çok güzel anlatıyordu. Birileri ağzının içine düşebilirdi. Acaba bir kızı olduğunu evli olduğunu bilseler de böyle davranabilirler miydi ?

Ya da bir katil olduğunu bilseler ?

"Temsilci sensin değil mi ?" Dedi bana.

"Evet. "

"Onlar ne ?"

"Bay Chedollin'in notları. "

Kağıtları elimden aldı. Göz atıyordu. Dakikalarda bir kitabı bitirecek kadar hızlı hemde.

"Daha karmaşık anlatamazmış. " dedi sayfa sayfa atlarken. Bu kadar hızlı okuyabilmesi gerçekten tuhaftı.

"Onunla konuşmamışsın. " dedi İtalyanca. Hala sınıfta birileri vardı.

"Ne konuda ?"

"Akşam seni ziyaret ettiğim konusunda. "

"Bu sizi ilgilendiriyor mu sahi bay Bailey?"

"Sadece ona hiç ihanet etmediğini söylemiştin. Bugün bende onu ziyaret ettim. "

Acaba o söylemiş miydi ?

İçime kurt düşürmüştü.

"Tutuştun he ?"

"Ne alakası var ?" Dedim öfkeyle.

"Ah... Doğru. "

"Ders ile ilgili bir sorununuz olursa bana iletin bay Bailey. " gidiyordum ki kolumdan tuttu.

"Ben daha sözümü bitirmedim. "

"Sizi dinliyorum. "

"Sana bir kaç not atacağım. Sınıf grubuna beni de ekle. Notları yazdır ve sınıfa dağıt. Ücretlendirmeyi kendi aranızda halledersiniz. Küçük bir kağıt çıkardım ve numaramı yazdım.

"Numaram bu Bay Bailey. "

"Tamam. "

Çıkmıştım ki Shine beni kolumdan yakalayıp çekti bir köşeye.

"Ne oldu ?"

"Kız ! Nerden tanıyorsun bu adamı ?"

Özgürlüğün Sahibi ¦Watty's 2019¦ +18Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin