"Ben geldim, Deniz."
Dilim tutulmuş gibi bakakaldım ona. Burayı nerden bulmuştu? Nasıl gelmişti?
"Senin burda ne işin var?" dedim şaşırarak.
"İstemiyorsan..." dedi eliyle kapıyı göstererek.
"Şey.. Hayır yani ben... Geleceğini bilmeyince. Şaşırdım."
"Ararım dedin. Merak ettim. Telefonlarımı da açmadın."
"Düşünüyordum." dedim sakince.
"Otursene." Bende oturdum.
"Nasıl geldin buraya?"
"Konumuz bunlar değil AslıHan." dedi sakince.
"Direk konuya girelim diyorsun."
"Adresi abinden aldım uçağa atlayıp geldim."
"Korumaları da atlattın?" dedi Gio.
"Çok zor olmadı." dedi Deniz. Gio bir şey demedi.
"Ne duymak istiyorsun?" dedim onunki gibi bir sakinlikle."Bir şey duymak için gelmedim. Sadece bir şeyler söylemek istiyorum."
"Dinliyorum." dedim.
"O kalacak mı?" dedi Gio'ya bakarak.
"Gideyim mi?" diye bir soru sordu Gio.
"Hayır." Deniz'e dönüp cümlemin devamını getirdim. "Gio kalabilir. Benim için sorun değil senin içinde olmasın."
"Peki. Yani burada ki ensesi kalın arkadaş ben değilim. O yüzden bir çok şeyi bildiğinin farkındayım... Sadece birden karşılaşmış olsak da böyle uzak durmak istemiyorum. Uzak durdukça konuşmak istemeyeceksin. Bilmek isteyeceğin soracağın bir çok şeyi sormayacaksın. O yüzden lütfen benden ya da babamdan uzak durma. " dedi
" Nasıl birden size alışırım bilemiyorum. "
" Bak Aslı... " elimi tutarak gözlerimin içine baktı. Gözlerimi ondan kaçırmak istedim ama öylesine bir etkiyle bakıyordu ki kıpırdayamadım.
"Senden bana birden alışmanı falan istediğim yok. Elbette herşey yavaş yavaş olacak. Ama soğuk duruyorsun. İstemiyor gibi duruyorsun. Bunu yapma. Ben bir şekilde bir şeyleri düzel..."
"Hiçbir şeyi düzeltmesi gereken sen değilsin. Sen bir şeyi bozmadın!"
"Olabilir. Babam seni orada gördüğünden beri adam akıllı konuşmadı bile. Anneme ne kadar benzediğinin herkes farkında, lanet kadın senin yüzüne bakarak nasıl yaşadı bilemiyorum! Lütfen kendini bizden esirgeme. Lütfen." dolan gözlerimi elimin tersiyle sildim.
" Abime... Yani Bulut'a olan öfkemin geçmesini bekliyordum. " dedim.
" Ona öfkeli olma. Seni bulmamı sağlayan oydu. İnan bana. Onun da bizim gibi bir şeyden haberi yoktu. Ayrıca annesinin yaptıklarını öğrenip sana anlatmasını beklemek? Bilemiyorum Aslı. Annem anneni öldürdü. Ailende burda demek kolay bir şey olamaz." dedi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Özgürlüğün Sahibi ¦Watty's 2019¦ +18
Genç Kız Edebiyatı"Aslı ben öleyim, sen ölme. " Dedi yalvarır gibi. "Sen benim özgürlüğümsün, Aslı. Ben herkesin özgürlüğünü satın alırım. Ama sen ölürsen benim özgürlüğüm sahipsiz kalır. " - Gio Chedollin ...