BÖLÜM KIRK YEDİ

59 6 46
                                    

ASLIHAN ALAGEYİK
VE
GYTAA GIO CHEDOLLIN

ASLIHAN ALAGEYİK VE GYTAA GIO CHEDOLLIN

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Sadece durdum.

Aslında bunun için bağırıp çağırmak istiyordum. Böyle bir şeyi yapan bir insan kimin insafına bırakılmalıydı ki ?

Tamam bu kesinlikle Gio Chedollin olabilirdi. Buna karşı değildim. Ama ... bilmiyorum.

Evimin bahçesinde birilerini öldürmesi gözüme pek güzel görünmemişti. Yaklaşık olarak yirmi kişiyi falan.

Ve evde bunları kaldıramayacak birisi varken. İçeri girdiler sonra.

"Naptın Tanrı aşkına !" Dedim Shine donup kalmıştı. Çenemin ucuyla gösterdim ona.

Sadece omuz silkti. Gerçekten onları öldürmekten keyif almıştı. Yine olsa yine yapacağından nokta kadar şüphem yoktu.

"Gerçekten mi Gio! Tanrım. Shine. Bana bakar mısın ? Tatlım. Hey..."

"Ö..öldüler mi ?"

"Yok yer rahat görünmüş. " dedi Gio. Shine yutkundu korkuyla. Onu anlayabiliyordum.

"Ya ! Uzaklaş burdan. Dalga geçiyor bir de."

Omuz silkip salona geçtiler. Shine ve ben kaldık.

"Shine bana bakar mısın? " bedeni titriyordu.

"Öldürdü onları. "

"Tamam biliyorum. Bunu savunamam. Bunlara şahit olduğun için özür dilerim. Ama bunlardan kimseye bahsedemezsin tamam mı? "

"Ben... beni öldürmez değil mi ?"

"Hayır. Shine. Bana bakar mısın? Sana bir şey yapamaz. O adamlar gerçekten kötü adamlardı tamam mı? Bir kaç ay önce çıkan haberleri hatırlıyor musun? Teodora Chedollin... nasıl öldüğünü. " başını salladı korkarak.

"Onlardan birisiydi. " yutkundu.

"Ben gitsem iyi olacak. "

"Hayır. Yani yurtta kalıyorsun. Ve Jafree'nin ölümünü kızlar üzerine atıp sana bulaşmak isteyebilirler. Burda kal."

"Ama..."

"Söz veriyorum... Gio ya da bu evden herhangi birisi sana zarar veremez. Vermeyecek. " yutkundu tekrar.

Özgürlüğün Sahibi ¦Watty's 2019¦ +18Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin