MM: Elenore CHEDOLLİN
Casper ALBA"Nasıl hissediyorsun?" dedim kelimeler ağzımdan zorla çıkıyordu. Dudaklarını yaladı.
"Konuşmayı unutmuş gibi." dedi. Gülümsedim.
"Canın yanıyor mu?"
"Hayır. Kafam uçuyor şu an. Sanırım beynim yerinde değil." kafasını tutmaya çalıştı.
"Doktor çok fazla ağzı kesici verildiğini ama kendin beslenmediğin için de böyle olabileceğini söyledi. Sana bir şey almamızı ister misin?"
"Bu Amerikan şeylerini istemiyorum."
"Peki... Ben sana bir şeyler hazırlar getiririm. Olur mu?"
"Olur. Canım gerçekten bir şeyler yemek istiyor... Ama önce. Neler oldu?" durdum.
"Francis'in sana karşı olan planı, yapamadı değil mi? Sana..." kafam gitgide eğilmiş kendimi bir şey açıklayacak güçte hissetmemiştim. O ise kafamı kaldırdığımda dolu gözlerle bana bakıyordu.
"Yapamadı de! Söylesene! Hiçbir şey yapamadı de! Kurtuldum de!" onun yanında ağlamak istemesemde onunki gibi yaşlarla dolu gözlerim beni gafil avlamıştı.
"Sakin ol Carlo." dedi Gio.
"Olamam!" dedi. Sesi bağırmaktan çok yalvarıyor gibiydi.
"Yapmadı deyinsene. Biriniz bir şey deyin. O piç herif bana zarar vermedi de Aslı. Yalvarırım iyi bir şey söyle."
"Üzgünüm." dedim gerçekten üzgünüm.
"Ne demek üzgünüm?" dedi Gio'ya dönüp.
"Francis... Asľı'yı bulduğumuzda geç kalmıştık."
Eli üzerinde hastanenin ismi yazan beyaz pikeyi öfkeyle kavradı.
"Francis Aslı'ya dokundu yani..."
"Ben bir kaç dakika hava alacağım." dedim bir şey demelerine izin vermeden. Hızlı adımlarla çıktım odadan.
"O piç herifin kalbini yerinden sökeceğim. O.."
"Zahmet etme. Casper halletti." dedi Gio.
"Ne oldu? Ne yaptı?"
"Senin o halini gördüğünde Casper deliye döndü. Ve,bir videoda o kalbini sökeceğim yerinden diye bağırıyordun. Francis'i buldu. Kalbi en son Boston'daki evimdeydi."
"Hala içim rahat değil. Ayrıca o nerde?"
"Elle'nin yanında. Hala başımız dertte biraz. Sen yokken içeriyi yokladım."
"Boğazındaki yaradan anlayabiliyorum. Kaç gündür böyleyim."
"Bir ay oluyor."
"Bir aydır yoğum. Başınız beladan kurtulmamış."
"Sana yardımcı buldum." dedi Gio gülerek.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Özgürlüğün Sahibi ¦Watty's 2019¦ +18
Chick-Lit"Aslı ben öleyim, sen ölme. " Dedi yalvarır gibi. "Sen benim özgürlüğümsün, Aslı. Ben herkesin özgürlüğünü satın alırım. Ama sen ölürsen benim özgürlüğüm sahipsiz kalır. " - Gio Chedollin ...