Kız korkan bir şekilde yatakta uzanırken onu izledi Gio. O anlar aklına geldiğinde kafasını dikkatini dağıtmak için salladı ama sanırım Carlo'ya bir can borcu daha vardı artık. Az daha hem Casper hem Aslı vurulacakken ikisini de kurtaran Carlo'ydu.
Carlo'ydu Carlo olmasına ama yaptığı şey yüzünden, her ne kadar minnettar olsada, Aslı az daha ölüyordu.
Carlo kör bir atıcı değildi. Ama kalbine sıkacağı adamın eğilmesi kurşunun boğazına gelmesini sağlamıştı. Ve Aslı... Gördüğü an afallamış mermi kendine gelmiş gibi hissetmişti. Bir kaç saniye sonra ise yere düşmüş elini kesen camlar yüzünden boynunun kanadığına gerçekten inanmıştı. Gio ikisini de hastaneye götürmüştü. Kardeşini de... Onda bir sorun yoktu. Hatta olmamasının sebebini Casper Aslı'ya bağlamıştı. Ama kız şu an karşısında o kadar ürkek duruyordu ki. Duyduğu en ufak ses onu korkutuyordu.
Kızın kendisini aradığını öğrendiğinde ise çıldırmıştı. Eğer o aramayı duysaydı şu an bu halde olmazdı belki.
İki saattir gözleri kapalı olan Aslı yavaşça mırıldandığında Gio "Burdayım." dedi. Kız onun bileğini tutma gereksinimi duymuştu. Ama acıyan eli izin vermedi. Gio onun bileğinden tuttu.
"Bir şey mi istiyorsun?" Kız olumsuz anlamda salladı başını. Bir kaç dakika sonra ise gözleri kendine gelmiş gibi uyandırdı onu.
"Noldu?" dedi sessizce. Sesi bile çıkmamış mıydı? Bu kız sessiz konuşmazdı ki!
"Bayıldın. Carlo'nun birini vurduğunu gördün. Ve sanırım geçmişi hatırladın ama sen iyisin. " dedi adam kızın eli tekrar boğazına gitti.
"İyiyim." dedi kendide emin olur gibi.
"Elle? Casper? Bir şey oldu mu?" dedi.
"Gayet iyiler. Elle'nin hayatını kurtarmışsın."
"Ne yapmışım?"
"Casper öyle söyledi." Kız güldü.
"Onunkini de kurtardım ondan bahsetmemiş."
"Demek öyle... Aç mısın?"
"Her zaman." dedi kız karnını okşayarak. Adam gülümsedi.
"Bir şeyler yiyelim. Kalk."
"Elim hep acıyacak mı?"
"Aç olduğun için Elle ilaç vermedi. Yedikten sonra atarsın."
"Peki." dedi ama kız ona biraz cilveli bakıyordu. Ah adam anlamıştı sebebini. Kızı kucağına alarak güldü.
"Sen çok fenasın." dedi. Kız güldü.
"Hiçte bile bana borçlusun." adam bir şey demedi. Yemek zaten hazırdı. Casper ve Elle yemişti. Adam kızla yemek için beklemişti. Hazır masaya oturduklarında kız önce su içti.
Sessiz sakin bir yemekten sonra kız aklına geleni sordu adama.
"Carlo nasıl?"
"Kendini zorlamış biraz. Ama iyi."
"Konuşuyor musun onunla."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Özgürlüğün Sahibi ¦Watty's 2019¦ +18
Chick-Lit"Aslı ben öleyim, sen ölme. " Dedi yalvarır gibi. "Sen benim özgürlüğümsün, Aslı. Ben herkesin özgürlüğünü satın alırım. Ama sen ölürsen benim özgürlüğüm sahipsiz kalır. " - Gio Chedollin ...