HABERİN YOK ÖLÜYORUM.

5.9K 342 87
                                    

Dudaklarını dudaklarıma kapatınca ağzının içinde inlemem onu daha fazla hissetmeme sebep olurken kendini bana bastırması ve sertliği, okyanusa dalmak gibi hissetirirken,
Boynumu emerek aşağı doğru bir yol izlemesi ve bedenimi çöllerde susuz gezerken bulmak gibiydi. Cayır cayır yakarken tekrardan ıslak dudaklara kavuşup okyanusun derilerine dalmak.

Tişörtümü çıkarırken izledigi yavaş yol beni çıldırtırken benimde ona karşı yaptığım hemleyi boşa çıkarıp meme ucumu ısırdı. Yavaş yavaş piercingli mememe doğru kayıyordu, zevkten ölüyordum. Sevişmiyordukda öperek iyileştiriyordu sanki kan revan olmuş ruhumu.

Boğazımdan gelen kısık inlemeyi duyduğunda kafasını kaldırdı, gözlerindeki parıltıdan bir kez daha izlerken, iyileştiğimi hissettim. Meme ucumda daha fazla oylanmasını istememek bakirligin bendeki en büyük etkisiydi sanırım. Piercingin üzerinde kaygan dili dolaşırken onu içimdede aynı şekilde hissetmek istediğimden işleri hızlandırması için kıvranıyordum.

Lakin ufak bir sert hareketinde kırılacakmışım gibi yavaş yavaş emerek ısırıyor, ağırdan alıyordu. Elleri bedenimi okşuyor, dili göğüs uçlarımın çevresinde arsızca geziniyordu. O kadar yavaştan alırken altında inlemek dışında yaptığım birşeyin olmaması, biraz tecrübesizlik ve hissettiğim yoğun zevk, çölden tekrar okyanuslara dönüp dibe batmama neden oluyordu.
Neredeyse nefes dahi almadan, bir sonraki hamelesini beklerken dudakları göbek deliğimde oyalanıyordu. Parmak uçlarımdan, saç köklerime değin irkilerek uzattım ellerimi saçlarına doğru.

Adını inleyerek kıvranışlarım sonrası göbeğimden kasıklarma yönelttiği dudakları duraksadı. Bakışları saniyelikte olsa büyümüş göz bebeklerimi bulurken dudagının hafif kıvrılışı beni iyice dibe çekiyordu. Boğuluyordum! Hazzın derinliklerinde nefes dahi alamadan gittikçe daha fazla batıyordum. Bunu yanlızca dudaklarıyla yapıyor oluşu, tehlikenin boyutu için yeterli bir açıklama sayılırdı. Dokunuşlarının müptelası kesilmiştim.
Kasıklarımdan gittikçe aşağı inmesi zıvanadan çıkmış ellerimi çarşafa dolamama sebep oldu. Avuçlarımın arasında ki yumuşak kumaşı uçurumdan düşmemi engelleyen tek dalmış gibi sıkı sıkıya tutuyordum. Bırakırsam, düşecektim.

Zevk boyutunun doruklarda olduğunu düşünürken yanıldığımı dudaklarını uzvumda hissettiğimde anladım. Attığım çığlık dudaklarının gerilmesine sebep olurken, bu gerilmenin sebep olduğu zevk dalgası beni tarumar etti. Sevişmenin dini bir ibadet olduğunu savunan topluma içten içe hak vermeye başlamıştım hatta. Adam yanlızca dudaklarıyla imanımı kökünden titretmişti. Sevişerek ibadet edenleri haksız bulmuyordum artık! Derinden gelen boguk inlemelerimi tamamen bize ait evin duvarkarına bırakırken, daha ne kadar dayanacağımı kestiremiyordum. Acilen oynamayı bırakıp, derinlerimde onu hissetmemi sağlamak zorundaydı. Dayanamayacak gibi oluyordum. Gözlerim kayıyor, boğazımdan izinsiz bir şekilde çıkan inlemelerimle kulaklarımı uğuldatıyordum. Sevişirken ilahlaşıyordu darw. Ve yaramaz herif, oyuncu bir tanrıydı.

Ağzının içinde titremeye başlayan uzvum sona yaklaştığımın habercisiydi.
Darw ağzıyla bana işkence etmeye hız kesmeden devam ederken, saçlarından tutup kendime çektim. Ağzına boşalmak istemiyordum. Tamam belki daha sonra. Ama ilk seksimizde değil.

Dudakları dudaklarımı bulurken ağzından kendimi tatmam bardağı taşıran son damla oldu. Okyanusun dibini, çölün kumlarını ve hazzın doruklarını gördüm. Ben inleye inleye boşalırken, darw gözlerini yüzümden tek bir saniye ayırmadan izledi.

Soluksuz bir şekilde dudaklarıma yapıştığında aynı anda inledik. İki farklı bedendeki tek bir ruhmuşuz gibi hissettiriyordu.
Tek bir hamelede üstündeki tşörtten kurtulması gözlerimi kamaştırırken ona tapmak istemem suç sayılmamalıydı. Hatta tanrı onu böyle yarattığı için pişman olmalıydı. Fazla güçlü, fazla ihtişamlıydı. Aldığı nefes bile heyecanlamama sebep olurken, iplerin artık tamamen ellerimden kaydığına emin oldum.

Uzak Dur [bxb]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin