DUYURU

4.9K 213 29
                                    

Merhaba..

Bu güne kadar yanımda olan, yorum yapan, oy veren her bir okuyucuya teşekkür ederim. Hayalet olanlara bile..♡

Yazmayı çok seviyorum ve bu benim watpatte ki ilk kurgum değil, lise son yıllarımda gerçekten tutulmuş güzel ilerleyen bir kurgum vardı ( hetero bireyler içeren bir kurguydu) malesef çalındı.

Uzun bir süre yazamadım. Ara verdim. Benim için yorucu bir süreç oldu çünkü onca emeğim, onca çabam boşa gitmişti. Kendimi yazarak daha doğru ifade edebildiğimi fark ettiğim andan sonra kalemi elimden bırakmadım ancak söylediğim gibi kötü bir olay sonrası, bin bir hevesle başladığım ilk kurgumu okuyorsunuz.

Asıl noktaya değinmek gerekirse, asla profesyonel bir yazar olduğumu, iddali bir kalemim olduğunu savunmadım. Zira elbette benden daha iyi yazan bir çok insanın olduğu bir platform burası.

 Yorum yaptığını düşünerek bana özelden mesaj atan, emeğimi bilinçsizce hiç eden insanlar var. Bunlar yorum değil bir nevi emeğe saygısızlık. Çünkü bir çırpıda yazıp yayınladığım tek bir bölüm olmadı ve bazıları karşılığında 'saçma sapan ' kelimesini kullanıyor.

Karşılığında sakinliğimi koruyarak alternatif kurgulara bakmanızı önerdiğimde çok daha çirkin kelimeler kullanıyorsunuz.

Arkadaşlar hakaret etmeyi bilen yanlızca siz değilsiniz. Bu güne kadar diyaloğun çirkinleşeceğini fark ettiğim tek bir konuşmayı uzatmadım. Lakin duyurmak istediğim bir şey var.

Sabrım tükendi :)
 
Şayet beğenmiyorsanız, tatmin etmiyor, istediğiniz şekilde ilerlemiyorsa, bana özelden kırıcı, haddiniz olmayan kelimeler sarf etmek yerine lütfen kütüphanenizden çıkartın kurguyu.

"Yorum yaptık beğenmedi, kaldıramıyorsan yorum yapın deme o zaman, senin hikayene kalmadım, okuduğum bir çok iyi kurgu var zaten"

Son mesaj ile çileden çıktım ve gördüğünüz üzre bu yazıyı paylaşmak durumunda kaldım. Yazma hevesimi kırıyor, emeğime saygısızlık ediyorsunuz. Bunu yapmayı bırakın artık, rica ediyorum.

Bu kurgunun, görülmesi de, yorum sayısı da votesi de önemli olmadı benim için. Yorumlara açığım. Kırıcı ve argo olamayan her bir fikrin bende yeri var. Aksi kabul edilemez.

Yeterince görüldü almış, votelenmiş kurgumdan daha bağlı olduğum bu hikayeden soğutmayın beni. Okumak istemeyeni zorlamıyorum, Az olsun öz olsun lafına yürekten inanıyorum.

Yeni bölüm ne zaman gelir bilmiyorum. Belirtmeliyim ki, final yakın. Bu güne kadar yanımda olup güzel yorumları ile beni motive eden her bir okuyucuma bunu borçluyum. Finale vardıracağım  kurguyu. Max. 6 bölüm falan kaldı. Hepsini yazıp bir gecede hepimizi huzura kavuşturmak gibi çılgın bir planlarım var. Tarih vermeyeyim ama çok fazla bekletmeyeceğim.

Saygı ve sevgilerle.
Teşekkürler.

Uzak Dur [bxb]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin