Bölümde smut var eğer rahatsız olacak varsa lütfen okumayın ❤
Dudaklarımdaki baskı gittikçe artıyordu ve başım baskıyla berber daha çok dönüyordu. Üzerindeki gömleği yırtarcasına çıkarıp benim üzerimdeki tişörte yönelince belimi kaldırıp tişörtü üzerimden çıkardım. Kendimi ilk defa bukadar sabırsız görüyorum. Meriç tekrar boynuma yönelince ona yer açıp boynumu arkaya attım. Dudakları ilk önce boynumu öptü daha sonra ise yalamaya başladı sonunda yaladığı yeri ısırınca kendimi tutamayıp kısık sesle inledim. Tutacak bir şeye ihtiyacım vardı. Ellerim etrafımda öylece duruyordu. Güç almak için ellerimi meriçin saçlarına geçirdim. Tekrar boynumu ısırınca saçlarını çekiştirmeye başladım. Beni şu an çok fazla zorluyordu ve ben ölecek gibiydim. Resmen ölüyorum. Uzun süre boynumu morartan dudaklar göğüsüme inince kıkırdadım. Çünkü gıdıklanıyordum. Meriç başını kaldırıp bana gülerek bakıp dudaklarını kısa bir an dudaklarıma bastırdıktan sonra tekrar göğsüme indi. Altında kıvranıyordum. Hem gıdıklanıyor hemde garip hissediyordum. Gülmemle inlemem karışınca meriç başını tekrar kaldırıp kahkaha atmıştı "Deniz şu an çok tatlısın dayanamıyorum cidden" gülerek kurduğu cümle onun aksine beni güldürmemiş kalbimin daha da hızlı atmasına sebep olmuştu.
Dudakları göbeğime inmiş oradan da bel boşluğuma öpücük kondurmuştu. O kadar yavaş ve hafif öpüyordu ki eriyordum. Meriçin elleri kemerimi bulunca hızla yatakta doğrulup onu izledim. Elleri titrediği için kemeri açamıyordu ve şu görünüşüne rağmen bana oldukça sevimli geliyordu. Oflayarak yatakta doğruldu ve ellerini sıktı "heyecandan yapamıyorum" gülerek pantolonumdaki kemeri kendim çekip yere bıraktım. Meriçin kemerini de çekecekken başını arkaya atarak derin bir nefes aldı "delireceğim" kıkırdayarak kemeri çıkardım. Beni yatağa tekrar yatırıp altımdaki pantolonu çıkardı. Kendi pantolonunu da çıkarıp üzerime yerleşti. Kalbim ağzımda atıyor.
Meriçin eli boxerimi bulunca heyecanla titredim. Altımdaki boxer bir anda çıkınca şaşkınlıkla ona baktım ama penisimi birden ağzına alınca şokla açılan gözlerim titreyerek kapandı. "Meriç" kulaklarım uğulduyordu. Ellerimi meriçin saçlarına girip çekiştirmeye başladı. Eylemlerimi kontrol edemiyorum. Meriç parmağını ağzıma yaklaştırınca tereddüt etmeden emmeye başladım. Tüm duyularımı yitirmiştim resmen. Meriçin parmakları içime girince çığlığımsı bir ses çıkardım" meriç yavaş olsana bu ilk" meriç kıkırdayarak parmaklarını oynatmaya başladı "Denizim sen hatırlamıyorsun ama bu 4 oluyor" şokla gözlerimi açıp ona baktım "NE!" Kahhava atarak ellerini çekti ve penisini içime itti "Meriç cidden yavaş olmalısın" üzerime eğilerek yanağıma ard arda küçük öpücükler kondurmaya başladı "özür dilerim , özür dilerim" meriç içimde haraket etmeye başlayınca gözlerimin yaşarmıştı. Gözleirimi de öpüp hızlanmaya başladı. Titrek ellerim heyecandan ve zevkten bir meriçin saçlarına bir sırtına iniyordu. Meriç hızlı vuruşlarından sonra titreyerek içime boşaldı. Bende onu takip edip boşalmıştım. Nefes nefese üzerime yığılıp tüm yüzümü öpücüklere boğmuştu. Bu gün fazlaca gıdıklanıyordum. Kıkırdayarak saçlarını okşadım. Oda samimi bir gülüşle yüzüme baktı. Şu an fazla huzurluydum. Meriç nefes nefese konuşunca kıkırtım kahkahaya dönüşmüştü. "Sanırım duş almalıyız"
Meriçle beraber duş aldıktan sonra gideceğini söyleyip moralimi alt üst etmişti. Şu an giyinmiş meriçi odada bekliyordum. Resmen ilk sevişmemden sonra yalnız kalıyordum , yani benim hatırladığım ilk sevişmem. Meriç odaya belinde havluyla girince ona baktım. Oda üzgündü yüzündeki ifadeden bunu anlayabiliyordum. Karşıma geçip yere oturdu. " Sevgilim biliyorum bende gitmek istemiyorum ama senin için gitmek zorundayım , bizim için. Söz veriyorum bu işi hallettikten sonra yanından hiç ayrılmayacağım" hüzünlü gözlerle ona baktım " Meriç bu iş ne ? Halletmen gereken ne ?" Meriç ayağa kalkıp alnıma uzun bir öpücük kondurdu "bunları ben gelince konuşacağız"
Dolabın önünde durup üzerine siyah bir gömlek ve siyah kumaş bir pantolon geçirdi. Ben ise oturmuş sadece onu izliyordum. Çemkeceden kemerini çıkarıp kemerini de takıp bana döndü "şimdi bir şey alacağım ama bana kızma" meriç tedirgince çekmeceyi açıp içinden bir silah çıkardı. Silahla gözlerim şokla açılırken ayağa kalktım. "Saçmalıyorsun şu an meriç silahla ne işi bu , beni korkutuyorsun" elindeki silahı beline yerleştirip bana yaklaştı "bebeğim korkma lütfen , inan sana bunları şu an anlatamam kendimi çok kötü hissediyorum sana bunları gösterdiğim için kendimden nefret ediyorum" oflayarak ellerini saçlarına geçirip çekiştirdi "Meriç ya sana bir şey olursa?" Sesim titrek ve çok aciz çıkmıştı. Meriç Hızla bana sarılıp ellerini yüzüme koydu "hiç bir şey olmayacak tamam mı ?" Korkuyordum hemde deli gibi korkuyordum. Ona kaybetmekten korkuyordum işte. "Meriç" alnıma tekrar uzun bir öpücük koyup hızla odadan çıktı. Arkasında ise ağlayan bir ben bırakmıştı
MERİÇ
"Alo , tunahan araba hazır mı ? "
"Evet hazır senin gelmeni bekliyoruz"
"Güzel"
"Meriç ilk önce nereye gideceğiz"
Meriç elinde telefonla duraksayıp eve baktı deniz pencereden ağlayarak ona bakıyordu. Ona bunları yaşattığı için kendimden nefret ediyordu çünkü onun görevi onu korumaktı ama en çok o denize zarar veriyordu.
" bizi bu hale getiren adamın yanına tunahan , babamın yanına"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
psikopat manken (boy×boy)
Misterio / Suspenso"Aşka inanmıyorum" dedi sarhoş sesiyle. "Neden?" Diye sordu kapşonlu olan. "Acıtıyor o yüzden" dedi gözünden bir damla yaş akarken. "Ağlama" dedi kapşonlu olan sesi titrerken "Ağlama sana aşkı öğreteceğim deniz"...