( Final )

359 40 61
                                    

4 yıl sonra

Ocağın üzerindeki tavaya yavaşça kırdı yumurtaları genç çocuk. Bu sabah kahvaltı hazırlama sırası ondaydı. Eline aldığı kaşık yardımıyla yumurtayı karıştırdı.

Pişen yumurtayı ocağın üzerinden alıp masaya yerleştirdi. Masaya konulan yumurta ile oturan arkadaşına göz devirip gülümsedi "Tunahan Denizi uyandırmaya gidiyorum sakın hepsini yiyeyim deme" meriç bu sözleri söyledikten sonra mutfaktan çıkıp yatak odasına doğru ilerledi ama masada bıraktığı arkadaşının çoktan yemeye başladığına emindi.

Odanın kapısını yavaşça aralayıp kafasını içeriye soktu. Yatakta bir yastığa sarılı ve tüm yorganı bacağının arasına almış çocuğu gülen gözlerle izledi. Tüm ömrü boyunca bu görüntüyü izleyebilirdi.

Yüzüne tatlı bir tebessüm yayılırken yatakta masum masum uyuyan çocuğun yanına ilerledi. Yatağın boş kenarına oturup Denizin yüzünün önüne gelmiş saçları geriye çekti. Bu hareketi bile tüylerinin diken diken olmasını sağlamıştı.

Yatakta eğilerek Denizin yanağına kısa bir öpücük kondurdu. Deniz bu küçük temasla bile uyanmayı başarabilmişti. Gözlerini yavaşça açıp onu güzel yüzü ile izleyen sevgilisine baktı "Kahvaltı hazırladım" Deniz gülerek başını sallayıp doğruldu "Bu gün sıra sende miydi?" Meriç gülerek başıyla onayladı.

Deniz tam ağzını açıp konuşacakken içeriden gelen " Hadi abicim ama yumurta soğudu, burada bende açlıktan öleceğim neredeyse" diye abartarak yakınan tunahanın sesiyle iki genç ilk önce göz göze gelmiş sonra bir kahkaha patlamışlardı. Arkadaşları gerçekten doyurulamaz bir salaktı.

Meriç gülerek ayağa kalkıp başıyla hadi işareti yapınca deniz ilk önce banyoya girecegini söyleyerek odadan ayrıldı. Meriç Mutfağa girdiğinde yarısı yenmiş yumurtayı görmek onu şaşırtmamıştı, zira bu görüntüyü her sabah görüyordu.

Masaya yerleşip Tunahana göz devirdi.
Tunahan karnını işaret edip "Tunahanın karnı açıkmış öyle söyledi bana" diyince meriç tekrardan bir kahkaha atıp yerinde doğruldu.

Deniz banyodan çıkıp mutfağa girdiğinde "zaten ne zaman Tunahanın karnını doyurabildik ki" diye söylendi. Bu halleri tunahanın aksine meriçin çok hoşuna gidiyordu.

Tunahan kollarını göğsünde bağlayıp dudaklarını büzdü "Senin hafızan yerine gelince baya sinir bozucu bir şey oldun ya" Deniz bu sözlere karşı dil çıkarıp yumurtadan bir lokma aldı. Tunahan ise gülerek Meriçle beraber Denizin tatlı yüzünü seyretti. Eski arkadaşını özlemişti.

üç genç sabahın erken saatlerinde kahvaltıda hem saçmalamış hem de ciddi konulardan konuşarak kahvaltıyı bitirmişlerdi.

Sonunda gidecekleri yere hazırlandıklarında güle eğlene evden çıkmışlardı. Mutlulardı çünkü Denizin annesinin "Kanseri yenme" Kutlamasını hazırlamaya gidiyorlardı.

son

psikopat manken (boy×boy)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin