De papa van Yemi stopte bij het eerst volgend tankstation, want ze hadden een platte band. Iedereen stapte even uit. "Oh nee!" riep de papa van Yemi. "Wat is er?" vroegen ze. "We hebben een platte band. Hoe kan dat nu? Ik heb voor we vertrokken nog alles na gekeken?" Er kwam een gespierde jongen met blond haar. "Hoi, is alles wel in orde?" "Nee, niet echt, we hebben een platte band." "Oei, maar ik heb wel nog wat spulletjes liggen in mijn auto. Zal ik het even gaan halen?" zei de hij vriendelijk. "Nice, bedankt." zei Vince. "Geen probleem, ik haal even wat materiaal." zei de jongen. Even later kwam de jongen terug met een doos materiaal.
Hij ging naast de auto zitten en begon te friemelen aan de band.
Even later
"Zo, het moet gemaakt zijn." zei de jongen. "Super hard bedankt." zei de papa van Yemi. Iedereen stapte weer in de auto. "Hoi, ik ben trouwens Cas." zei hij nog snel, voor Camille kon instappen. "Hoi, ik ben Camille, bedankt om ons te helpen." zei ze. "Geen probleem, gaan jullie op vakantie?" vroeg Cas. "Ja, zoiets" zei Camille. "Leuk, mag ik vragen naar waar?" vroeg hij. "Naar de Ardennen, maar ik moet nu gaan, daag." zei Camille. Camille begon een beetje te blozen en stapte in.Onderweg in de auto
Kyona lag met haar hoofd op Yemi zijn schouders, nog verder aan haar spannend boek te lezen. Yemi was aan het niksen, Camille was eens even naar haar nagels aan het kijken. En Vince was met zijn gsm bezig.
Ineens rinkelde de gsm van Vince. "Het is Caro" zei hij blij en hij nam op. "Hey Vlinder." zei Vince. "Hey, zijn jullie er bijna?" "Ja, ik denk dat het niet meer zo ver is." "Top" zei Caro. Ineens stond Yemi recht, Kyona lag bijna van de bank. Yemi pakte de gsm van Vince af. "Hey, wat doe je?" vroeg hij. "Hey Carotje." zei Yemi. "Hey Yemi, alles goed?" lachte Caro aan de andere kant van de lijn. "Het gaat tippe tappe toP." lachte Yemi. "Top, hoe gaat het met Kyona en euh, met Camille?" vroeg Caro. "Wel goed, het was toch oké dat ze mee ging?" "Ja natuurlijk, wat er is gebeurt, is er gebeurt."
Na ongeveer twee uurtjes rijden, zijn ze aangekomen aan het vakantiehuisje. Caro stond al blij aan de deur te wachten. Iedereen stapte uit, Vince liep meteen naar Caro en gaf haar een dikke knuffel en een kus. Ook Yemi en Kyona liepen naar Caro en gaven een knuffel. "Hey, ik heb jullie zo gemist." zei Caro. Wij jou meer." antwoordde Yemi. Camille stond voor de auto. "Hoi Camille." zei Caro. "Hey, dank je dat ik mee mocht."
"Geen probleem hoor." zei Caro. Ondertussen was de papa van Yemi alle koffers uit de auto aan het halen. "Zo, alles is uit de auto, ik wens jullie veel plezier en voorzichtig zijn hé." "Natuurlijk papa, dank je om ons te brengen." antwoordde Yemi. "Geen probleem." De papa van Yemi gaf Yemi nog een knuffel. "Dag papa." "Dag allemaal, veel plezier!" zei hij. "Dank je!" zeiden ze allemaal terug. En de papa van Yemi vertrok weer naar huis naar Antwerpen.Als Yemi zijn papa vertrok, liepen de 5 naar binnen. We moeten alleen nog even wat eten gaan halen." "Ik heb nog niks gehaald, anders wil ik dat wel doen." antwoordde Camille. "Oké, is goed hoor." zei Caro. "Ga je de winkel hier wel vinden?" vroeg ze. "Natuurlijk, kan niet ver zijn, tot straks." En ze liep met een zak die Caro haar had meegegeven naar buiten. "Tot straks!" zei Caro.
Camille was haar boodschappen aan het uitzoeken. Als ze alles had gevonden ging ze aan de kassa staan om te betalen. Ze had betaald en wou naar buiten lopen. "Hoi!" hoorde ze opeens een stem zeggen.
JE LEEST
#LikeMe op vakantie
AdventureCaro, Vince, Yemi, Kyona en Camille gaan samen op vakantie in de Ardennen. Loopt alles wel zoals gedacht? ♡♡♡ Volg ons op Instagram! @likemee(e)x (ik) & @serie_fan_ schrijven dit verhaal! ❤❤🦋