Deel 11

132 1 0
                                    

"Euhm... dankje." zei Camille. Camille kreeg een krop in haar keel. Ze dacht een de rozen dat werden gestolen in de bloemenwinkel van Caro's ouders. Maar Cas zou zoiets toch niet doen?

Ze besloot er niet over te beginnen... "Is er wat? Je kijkt niet bepaald blij..." "Jawel ik ben superblij! Cas, je moest dat niet doen! Ik weet nu dat jij de ware bent en niemand anders!" zei ze. Cas nam haar hand. "Je weet toch dat ik alles voor je zou doen? Kom, we gaan snel een plaatsje zoeken." Ze liepen hand in hand rond op zoek naar plaatsen. Ze gingen naar een show gaan kijken, het was een sprookje dat werd nagespeeld. Ze hadden een plekje gevonden en gingen zitten.

Ondertussen bij Vince, Caro, Kyona en Yemi

"Ik hoop dat alles goed gaat met papa. Ik bedoel, er werden eens bloemen gestolen en het hield maar niet op." zei Caro. "Had hij geen beveiligingsapparaten gekocht?" vroeg Kyona. "Hij had wel het idee om dat te kopen, maar het was te duur." zei Caro. "Alles komt wel goed, Vlinder. Geloof me. We kunnen vaker een bezoekje brengen naar de bloemenwinkel. "Goed idee." zeiden Caro en Yemi tegelijk. Yemi ging naast Kyona zitten en Vince knuffelde Caro.

Bij Cas en Camille

De lichten gingen uit en de muziek ging aan. "Het gaat beginnen!" zei Camille enthousiast. Er zaten heel veel mensen voor het podium. "Maak eens plaats!" riep een meneer. Hij stond tussen het volk en keek geërgerd naar Cas en Camille. "Hallo. Fijn dat jullie naar een show komen kijken. Jullie zijn nog jong hé. Ik zag één van jou vriendjes in de bioscoop." Hij wees naar Camille en Camille keek geschrokken naar zijn vinger. Cas duwde zijn vinger weg. "Euh... meneer, wij kennen u niet eens. Zou u ons alstublieft met rust willen laten?" zei Cas. De meneer ging weg. Hij liep naar het podium. "Ik ga mee en zal u thuis brengen," zei de prins. "Assepoester is een mooi sprookje." lachtte Cas. "IK HEB TOCH EEN PLAATS NODIG!" riep de meneer.

#LikeMe op vakantieWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu