Deel 34

88 1 0
                                    

'Cas, hoe kon je dit doen?' riep Yemi boos. 'Jij bent echt ziek!' schreeuwde Caro. 'Waar is Kyona?' riep Vince. 'WAAR?' riep Yemi nog luider met tranen in zijn ogen.
Cas nam snel een touw. 'Ga zitten allemaal aan die boom.' 'Ik dacht het niet!' riep Vince luid die duidelijk niet van plan was zich te laten doen. 'Cas, ik dacht echt dat ik iets voor je betekende.' Cas ging een stap naar voor en duwde Camille tegen de boom aan die achter haar stond. "Camille gaat het?' vroeg Caro bezorgd. 'Ga nu allemaal zitten! Of je vriendinnetje gaat eraan met Kyona erbij! Of denk je dat ik dat niet durf!' riep Cas. Caro en Yemi besloten maar te gaan zitten voor er nog meer ongelukken gingen gebeuren. 'Vince zit nu!' zei Cas met een woedende blik. 'We laten ons niet chanteren waar is Kyona?!'

Caro trok aan Vince zijn arm en deed teken dat hij moest gaan zitten.

Cas deed stevig touw rond de boom zodat ze niet weg konden. 'Je hebt me gewoon gebruikt!' riep Camille met tranen in haar ogen. 'Ja lieverd zoiets', antwoordde Cas met een vals lachje. 'Ik ben je lieverd niet meer!', riep Camille kwaad. 'Wat jij wil', antwoordde Cas daarop. 'Ho...e .. kon je dit doen', stotterde Camille. 'Ik had geld nodig en kwam erachter dat jij wel wat extra geld had liggen', lachte hij. 'En wat heeft Kyona jou misdaan?' vroeg Vince kwaad die ook met tranen in zijn ogen zat. 'Nou, eigenlijk niks. Kyona was gewoon het perfecte ruilmiddel. En Kyona is ook een persoon die wat meer achterdochtig is en niet snel mensen vertrouwt...' 'En ze had nog eens gelijk ook!' antwoordde Camille fel.

'Genoeg gepraat!' Cas nam een aansteker. 'En straks zijn jullie as!' lachte Cas.

'Alstublieft Cas niet doen!' smeekte Camille hem. Wanneer Camille Cas op andere gedachten probeerde te krijgen, probeerde Vince zijn arm los te maken. 'Ja', dacht hij. 'Eerste arm los nu kon hij zijn tweede los maken...'
Cas had niks door want hij was te veel met Camille bezig die hem probeerde op andere gedachten te brengen. Vince sprong recht en voor Cas nog iets kon doen sloeg Vince de aansteker uit Cas zijn hand en trapte die met zijn voet verder weg. Vince gaf Cas een slag en Cas viel op de grond. Vince probeerde zo snel mogelijk het touw los te krijgen.

'Rennen!' riep Vince toen hij het touw had losgemaakt.
Cas stond recht en liep achter ze aan. 'Wat doen we nu?' vroeg Caro. 'Blijven rennen', antwoordde Vince. 'Ja, maar Kyona dan?' antwoordde Camille. 'We moeten weten waar ze is?' 'Ja, maar dat komen we nooit te weten als we straks as zijn dus rennen!'
'Auw!' riep Camille ineens die over een tak viel die ze niet had zien liggen. Maar Cas was te snel. Cas pakte Camille haar benen vast. 'Help!' riep Camille uit volle borst.
Vince pakte Camille haar armen en probeerde haar los te trekken. Camille gaf Cas een stamp met haar been waardoor het dus loste. Vince hielp Camille recht. 'Lopen!' riep vince.

'Hoe komen we nu nog te weten waar Kyona is?' vroeg Yemi. 'Geen idee, maar daar komen we wel achter. Misschien moeten we, als hij ons niet meer terugvindt, hem volgen?' vroeg Vince. 'Maar nu blijven rennen...'


#LikeMe op vakantieWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu