Vince stond recht om eens te gaan kijken wat dat geluid was. "Wees voorzichtig!" riep Caro hem nog achterna.
"Vince!" riep Caro. "Vind je wat?" Even was het stil. "Kom eens!" riep Vince naar de rest. Kyona, Yemi en Caro en Camille stonden maar recht om ook even te gaan kijken. "Wat is er?" vroeg Caro erna bezorgd aan Vince. "Kijk even op de grond." Er lag een vaas kapot op de grond, die normaal op dat tafeltje ernaast stond. "Hoe komt dat daar zo ineens?" vroeg Caro, ze bekeek de scherven op de grond."Geen idee." antwoordde Yemi. "Zou er iemand hebben binnengezeten?" "Geen idee, het zou wel kunnen, maar we hebben geen 'inbraak-sporen'." zei Camille. "Jongens!" riep Kyona ineens. "Wat is er?" vroeg Yemi bezorgd aan zijn vriendinnetje. Ze draaiden zich allemaal snel om. Kyona wees stil met haar vinger naar de deur, maar ze zei niks. De deur stond op een kier. "Er heeft dus echt iemand binnengezeten. Creep." antwoordde Camille.
Even later hadden ze naar de politie gebeld, want Kyona voelde haar anders niet echt gerust, met het feit dat er iemand heeft binnen gezeten. Maar de politie kon niet veel meer doen. Dus ze besloten om toch te gaan slapen, althans proberen.
De volgende ochtend
Vince en Caro zaten al gezellig aan tafel, erna komt Camille aan gelopen. "Goedemorgen." zei Camille. "Goedemorgen." antwoordden Caro en Vince terug. Er na kwam Yemi weer vrolijk aan tafel zitten en hij nam een broodje. Daarna kwam Kyona er aangelopen, ze kwam nog half slapend van de trap. "Amai, jij hebt precies ook niet echt goed geslapen." lachtte Yemi. "Nee, ik heb geen oog dicht gedaan." antwoordde Kyona terwijl ze ging zitten."Gaan we vandaag iets leuks doen?" vroeg Yemi enthousiast. "Ik heb zin om te tenissen. antwoordde Camille. Is zo lang geleden." "Ik wil wel mee." zei Yemi. "Top." antwoordde Camille.
"Ga jij ook mee?" vroeg hij erna aan Kyona. "Weet niet." antwoorde ze. "Alé, het gaat kei gezellig worden. "Oké dan zal ik meegaan." zei Kyona. "Yesss!" zei Yemi vrolijk. "Gaan jullie ook mee?" vroeg Camille aan Vince en Caro. "Heb niet zo veel zin." antwoordde Caro. "Ik ook niet echt." zei Vince. "Gaan we ondertussen iets anders doen?" vroeg Caro aan Vince. "Is goed, wandelen?" vroeg Vince. "Top." zei Caro.Na het ontbijt en opgeruimd te hebben, zijn ze klaar om te vertrekken. Yemi, Kyona, Camille gaan tennissen en Vince en Caro wandelen. Ze pakten de spullen dat ze nodig hadden en vertrokken. Ze kwamen aan, ze waren wat aan het tennissen. "Kom.' zei Yemi. "Even pauze." "Ze gingen op een bankje zitten om wat te drinken."En, nog iets van Cas gehoord?" vroeg Yemi aan Camille, een beetje buiten adem. "Nee, waarom zou ik?" "Je moet snel zien, anders is hij misschien met een ander meisje weg." lachtte hij. "Yemi!" riep Kyona en sloeg hem zacht tegen zijn arm. "Kan toch." "Zal vast niet zo zijn hoor." zei Kyona. "Hoi!" riep ineens een stem voor hun. "Cas, wat een toeval, we waren net..." zei Yemi. Plots sloeg Camille hem zacht. "Wat doe jij hier?" vroeg ze, om van onderwerp te veranderen. "Hetzelfde als jullie." lachte hij. "Alleen?" vroeg Camille. "Euh nee, een vriend komt wat later." Yemi duwde wat tegen Camille haar arm. " Wat?" "Vraag hem op date, voor het te laat is." "Nee, durf ik niet." zei Camille heel stil. "Doe nu gewoon of ik doe het hé?" zei Yemi. "Oké." gaf Camille maar toe. "Zou je misschien, euh, heb je zin om eens samen wat leuks te doen?" vroeg Camille. "Ja natuurlijk, klinkt leuk." zei Cas. "Oké, top wanneer?" "Overmorgen?" "Ja, moet lukken, tot dan?" "Tot dan." zei Camille. "Tot dan." "Tot dan, nog veel plezier." zei Cas. "Tot dan." antwoordde Camille.
Ondertussen bij Vince en Caro
"Het is echt mooi weer hé." zei Vince die Caro's hand nam. "Ja inderdaad echt goed weer, Vince." "Ik... hou van jou." zei Caro. "Ik ook van jou." zei Vince en ze gaven elkaar een kusje en liepen hand in hand verder.Tijdje later
Yemi, Kyona en Camille kwamen weer aan na een half dagje tennis. Ook Vince en Caro kwamen aangelopen. "Hey, was het leuk?" vroeg Caro. "Ja zeker, bij jou, toch niet te romantisch?" lachtte Yemi. "Tuurlijk wel." lachtte Vince. "Het was leuk." zei Caro erna. "Moeten jullie nu eens wat weten." zei Yemi, tegen Caro en Vince. "Nou ja, vertel?" zei Vince. "Camille heeft een date." "Oh my god, echt?" zei Caro. "Ja, met Cas." zei Yemi snel. "Yemi!" riep Camille. "Hoe leuk, wanneer?" zei Caro. "Overmorgen." "Oh nee!" riep Camille ineens. "Wat is er?" vroeg Kyona bezorgd. "Ik heb niks deftig om aan te doen." zei Camille, in paniek.
JE LEEST
#LikeMe op vakantie
AdventureCaro, Vince, Yemi, Kyona en Camille gaan samen op vakantie in de Ardennen. Loopt alles wel zoals gedacht? ♡♡♡ Volg ons op Instagram! @likemee(e)x (ik) & @serie_fan_ schrijven dit verhaal! ❤❤🦋